نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش به زبان فارسی بازنمایی معنایی تجارب زیسته دانش‌آموزان دوزبانه (بلوچ) از آموزش به زبان فارسی: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 193-212]
  • آموزش پرورش تهران ارائه مدلی برای ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای مشاوران آموزشی در ارائه خدمات به دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول (مطالعه موردی: آموزش پرورش شهر تهران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 113-142]
  • آموزش عالی تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر توسعه حرفه‌ای اعضا هیئت علمی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 63-80]
  • آموزش عالی پداگوژی دانشگاهی: پدیده‌ای مغفول در نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 37-62]
  • آموزش متوسطه عوامل تأثیرگذار بر بکارگیری رایانش ابری در آموزش متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 213-228]
  • آموزش مجازی واکاوی مهارت‏ های مورد نیاز مدیران مدارس در دوران پساکرونا: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 143-164]
  • آموزش مدرن عوامل تأثیرگذار بر بکارگیری رایانش ابری در آموزش متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 213-228]
  • آموزش و پرورش مطالعه تحلیلی-توصیفی پژوهش‌های حیطه مدیریت مدرسه‌محور؛ با تأکید بر مفهوم و دلالت‌های آن در آموزش ‌و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 153-172]

ا

  • ابعاد پداگوژی دانشگاهی پداگوژی دانشگاهی: پدیده‌ای مغفول در نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 37-62]
  • اثربخشی بررسی رابطه مؤلفه‌های بالندگی سازمانی اثربخش و عدالت اسلامی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 281-296]
  • اثربخشی بررسی مولفه های مرتبط با اثربخشی یادگیری همراه در آموزش عالی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 253-280]
  • ارزیابی عملکرد ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد دانشگاه هرمزگان با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن(BSC)، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و پویایی‌شناسی سیستم‌ها (SD) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 251-279]
  • ارزشیابی شناسایی و ارزشیابی نتایج برنامه درسی رشته مهندسی عمران از دیدگاه اساتید و دانش‌آموختگان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 11-32]
  • استادان دانشگاهی تأملی بر دستاوردهای علمی و جهت‌گیری‌های پژوهشی استادان مدیریت آموزشی ایران [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 85-104]
  • استقلال دانشگاهی بررسی تحلیلی مدل‌ها و چارچوب‌های حکمرانی آموزش عالی در جهان: مرور فرا روایت یا شبه نظام‌مند [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 81-112]
  • اعتماد شناسایی تجربیات زیسته والدین از اعتماد به مدارس غیردولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 229-252]
  • اعضای هیات علمی شناسایی و ارائه الگوی موانع و چالش‌های تعاملات بین‌المللی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 211-228]
  • اعضا هیئت‌علمی تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر توسعه حرفه‌ای اعضا هیئت علمی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 63-80]
  • اعضای هیئت علمی طراحی الگوی کارراهه شغلی درونی اعضای هیئت علمی دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 59-84]
  • اعضای هیئت علمی بررسی رابطه مؤلفه‌های بالندگی سازمانی اثربخش و عدالت اسلامی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 281-296]

ب

  • بالندگی سازمانی بررسی رابطه مؤلفه‌های بالندگی سازمانی اثربخش و عدالت اسلامی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 281-296]
  • برنامه درسی چارچوب برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد فرهنگی در دوره متوسطه براساس دیدگاه زایس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 173-192]
  • برنامه درسی طراحی الگوی برنامه درسی سواد رسانه‌ای در دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 33-58]
  • برنامه درسی شناسایی و ارزشیابی نتایج برنامه درسی رشته مهندسی عمران از دیدگاه اساتید و دانش‌آموختگان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 11-32]
  • برون داد شناسایی و ارزشیابی نتایج برنامه درسی رشته مهندسی عمران از دیدگاه اساتید و دانش‌آموختگان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 11-32]
  • بین‌المللی‌سازی ساختاردهی مسأله بین‌المللی‌سازی دانشگاه تهران با استفاده از روش‌شناسی سیستم‌های نرم و روش بهترین-بدترین [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 185-210]

پ

  • پیامد شناسایی و ارزشیابی نتایج برنامه درسی رشته مهندسی عمران از دیدگاه اساتید و دانش‌آموختگان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 11-32]
  • پداگوژی دانشگاهی پداگوژی دانشگاهی: پدیده‌ای مغفول در نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 37-62]
  • پیشران‌ یادگیری مکانیسم تعامل بین پیشران‌های یادگیری فناورانه مبتنی بر پرسشگری معکوس: کاوشی بر اهمیت ویژه محیط و بافت یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 9-36]
  • پویایی‌شناسی سیستم‌ها ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد دانشگاه هرمزگان با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن(BSC)، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و پویایی‌شناسی سیستم‌ها (SD) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 251-279]

ت

  • تأمین منابع مالی بررسی تحلیلی مدل‌ها و چارچوب‌های حکمرانی آموزش عالی در جهان: مرور فرا روایت یا شبه نظام‌مند [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 81-112]
  • تجاری‌سازی دانش ارائه الگویی برای تجاری‌سازی دانش: الگویی مفهومی و آزمون تجربی آن [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 129-152]
  • تجربیات زیسته شناسایی تجربیات زیسته والدین از اعتماد به مدارس غیردولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 229-252]
  • تحلیل چندسطحی تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر توسعه حرفه‌ای اعضا هیئت علمی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 63-80]
  • تحلیل سلسله مراتبی ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد دانشگاه هرمزگان با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن(BSC)، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و پویایی‌شناسی سیستم‌ها (SD) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 251-279]
  • تحلیل کتاب‌شناختی مطالعه تحلیلی-توصیفی پژوهش‌های حیطه مدیریت مدرسه‌محور؛ با تأکید بر مفهوم و دلالت‌های آن در آموزش ‌و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 153-172]
  • تحلیل نظام حکمرانی بررسی تحلیلی مدل‌ها و چارچوب‌های حکمرانی آموزش عالی در جهان: مرور فرا روایت یا شبه نظام‌مند [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 81-112]
  • تصمیم‌گیری چندمعیاره ساختاردهی مسأله بین‌المللی‌سازی دانشگاه تهران با استفاده از روش‌شناسی سیستم‌های نرم و روش بهترین-بدترین [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 185-210]
  • تعاملات بین‌المللی شناسایی و ارائه الگوی موانع و چالش‌های تعاملات بین‌المللی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 211-228]
  • تکنولوژی آموزشی عوامل تأثیرگذار بر بکارگیری رایانش ابری در آموزش متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 213-228]
  • توسعه حرفه‌ای تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر توسعه حرفه‌ای اعضا هیئت علمی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 63-80]

ج

  • جهانی‌ شدن تبیین چالش‌های آموزش عالی ایران در مواجه‌ی با جهانی شدن (مطالعه‌ای مبتنی بر پدیدار شناسی) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 105-128]
  • جهت‌گیری پژوهشی تأملی بر دستاوردهای علمی و جهت‌گیری‌های پژوهشی استادان مدیریت آموزشی ایران [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 85-104]

چ

  • چارچوب برنامه درسی چارچوب برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد فرهنگی در دوره متوسطه براساس دیدگاه زایس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 173-192]
  • چالش‌ها کارگروهی در نظام دانشگاهی؛ شناسایی چالش‌های آن در فعالیت‌های دانشگاهی دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 229-250]
  • چالش‌های آموزش عالی تبیین چالش‌های آموزش عالی ایران در مواجه‌ی با جهانی شدن (مطالعه‌ای مبتنی بر پدیدار شناسی) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 105-128]

ح

  • حکمرانی آموزش عالی بررسی تحلیلی مدل‌ها و چارچوب‌های حکمرانی آموزش عالی در جهان: مرور فرا روایت یا شبه نظام‌مند [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 81-112]

د

  • دانش‌آموختگان ارائه الگویی برای تجاری‌سازی دانش: الگویی مفهومی و آزمون تجربی آن [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 129-152]
  • دانشجویان علوم تربیتی کارگروهی در نظام دانشگاهی؛ شناسایی چالش‌های آن در فعالیت‌های دانشگاهی دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 229-250]
  • دانشگاه طراحی الگوی کارراهه شغلی درونی اعضای هیئت علمی دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 59-84]
  • دانشگاه ارائه الگویی برای تجاری‌سازی دانش: الگویی مفهومی و آزمون تجربی آن [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 129-152]
  • دانشگاه تهران ساختاردهی مسأله بین‌المللی‌سازی دانشگاه تهران با استفاده از روش‌شناسی سیستم‌های نرم و روش بهترین-بدترین [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 185-210]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی رابطه مؤلفه‌های بالندگی سازمانی اثربخش و عدالت اسلامی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 281-296]
  • دستاوردهای علمی تأملی بر دستاوردهای علمی و جهت‌گیری‌های پژوهشی استادان مدیریت آموزشی ایران [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 85-104]
  • دوره ابتدایی طراحی الگوی برنامه درسی سواد رسانه‌ای در دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 33-58]
  • دوره متوسطه چارچوب برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد فرهنگی در دوره متوسطه براساس دیدگاه زایس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 173-192]
  • دوزبانگی بازنمایی معنایی تجارب زیسته دانش‌آموزان دوزبانه (بلوچ) از آموزش به زبان فارسی: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 193-212]

ر

  • رایانش ابری عوامل تأثیرگذار بر بکارگیری رایانش ابری در آموزش متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 213-228]
  • روش بهترین-بدترین ساختاردهی مسأله بین‌المللی‌سازی دانشگاه تهران با استفاده از روش‌شناسی سیستم‌های نرم و روش بهترین-بدترین [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 185-210]
  • روش‌شناسی سیستم‌های نرم ساختاردهی مسأله بین‌المللی‌سازی دانشگاه تهران با استفاده از روش‌شناسی سیستم‌های نرم و روش بهترین-بدترین [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 185-210]
  • رویکرد کیفی بازنمایی معنایی تجارب زیسته دانش‌آموزان دوزبانه (بلوچ) از آموزش به زبان فارسی: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 193-212]

ز

  • زایس چارچوب برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد فرهنگی در دوره متوسطه براساس دیدگاه زایس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 173-192]

س

  • سنتزپژوهی واکاوی مهارت‏ های مورد نیاز مدیران مدارس در دوران پساکرونا: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 143-164]
  • سواد رسانه‌ای طراحی الگوی برنامه درسی سواد رسانه‌ای در دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 33-58]
  • سواد فرهنگی چارچوب برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد فرهنگی در دوره متوسطه براساس دیدگاه زایس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 173-192]

ش

  • شناسایی شناسایی و ارائه الگوی موانع و چالش‌های تعاملات بین‌المللی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 211-228]

ص

  • صلاحیت حرفه‌ای ارائه مدلی برای ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای مشاوران آموزشی در ارائه خدمات به دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول (مطالعه موردی: آموزش پرورش شهر تهران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 113-142]

ع

  • عدالت اسلامی بررسی رابطه مؤلفه‌های بالندگی سازمانی اثربخش و عدالت اسلامی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 281-296]

ک

  • کارت امتیازی متوازن ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد دانشگاه هرمزگان با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن(BSC)، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و پویایی‌شناسی سیستم‌ها (SD) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 251-279]
  • کارراهه طراحی الگوی کارراهه شغلی درونی اعضای هیئت علمی دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 59-84]
  • کارراهه شغلی درونی طراحی الگوی کارراهه شغلی درونی اعضای هیئت علمی دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 59-84]
  • کارگروهی کارگروهی در نظام دانشگاهی؛ شناسایی چالش‌های آن در فعالیت‌های دانشگاهی دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 229-250]
  • کرونا واکاوی مهارت‏ های مورد نیاز مدیران مدارس در دوران پساکرونا: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 143-164]
  • کووید 19 واکاوی مهارت‏ های مورد نیاز مدیران مدارس در دوران پساکرونا: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 143-164]

گ

  • گونه‌شناسی حکمرانی آموزش عالی بررسی تحلیلی مدل‌ها و چارچوب‌های حکمرانی آموزش عالی در جهان: مرور فرا روایت یا شبه نظام‌مند [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 81-112]

م

  • محصول شناسایی و ارزشیابی نتایج برنامه درسی رشته مهندسی عمران از دیدگاه اساتید و دانش‌آموختگان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 11-32]
  • محیط الکترونیکی بررسی مولفه های مرتبط با اثربخشی یادگیری همراه در آموزش عالی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 253-280]
  • مدارس ابتدایی بازنمایی معنایی تجارب زیسته دانش‌آموزان دوزبانه (بلوچ) از آموزش به زبان فارسی: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 193-212]
  • مدارس غیردولتی شناسایی تجربیات زیسته والدین از اعتماد به مدارس غیردولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 229-252]
  • مدیران مدارس دوره آموزش عمومی واکاوی مهارت‏ های مورد نیاز مدیران مدارس در دوران پساکرونا: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 143-164]
  • مدیریت آموزشی تأملی بر دستاوردهای علمی و جهت‌گیری‌های پژوهشی استادان مدیریت آموزشی ایران [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 85-104]
  • مدیریت مدرسه محور مطالعه تحلیلی-توصیفی پژوهش‌های حیطه مدیریت مدرسه‌محور؛ با تأکید بر مفهوم و دلالت‌های آن در آموزش ‌و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 153-172]
  • مدل ارائه الگویی برای تجاری‌سازی دانش: الگویی مفهومی و آزمون تجربی آن [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 129-152]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری مدل کاربردی فناوری‌های آموزشی جهت بهبود یادگیری دانش‌آموزان: کاربرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 165-184]
  • مدل‌سازی ساختاری-تفسیری مکانیسم تعامل بین پیشران‌های یادگیری فناورانه مبتنی بر پرسشگری معکوس: کاوشی بر اهمیت ویژه محیط و بافت یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 9-36]
  • مدل فناوری‌های آموزشی مدل کاربردی فناوری‌های آموزشی جهت بهبود یادگیری دانش‌آموزان: کاربرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 165-184]
  • مدل‌ها و چارچوب‌ه بررسی تحلیلی مدل‌ها و چارچوب‌های حکمرانی آموزش عالی در جهان: مرور فرا روایت یا شبه نظام‌مند [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 81-112]
  • مشاوران آموزشی ارائه مدلی برای ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای مشاوران آموزشی در ارائه خدمات به دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول (مطالعه موردی: آموزش پرورش شهر تهران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 113-142]
  • مقطع متوسطه اول ارائه مدلی برای ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای مشاوران آموزشی در ارائه خدمات به دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول (مطالعه موردی: آموزش پرورش شهر تهران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 113-142]
  • مهارت‏ها واکاوی مهارت‏ های مورد نیاز مدیران مدارس در دوران پساکرونا: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 143-164]
  • مهندسی عمران شناسایی و ارزشیابی نتایج برنامه درسی رشته مهندسی عمران از دیدگاه اساتید و دانش‌آموختگان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 11-32]
  • موانع و چالش‌ها شناسایی و ارائه الگوی موانع و چالش‌های تعاملات بین‌المللی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 211-228]

ن

  • نسل نت عوامل تأثیرگذار بر بکارگیری رایانش ابری در آموزش متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 213-228]
  • نظام آموزش عالی بررسی مولفه های مرتبط با اثربخشی یادگیری همراه در آموزش عالی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 253-280]
  • نظام آموزش عالی ایران تبیین چالش‌های آموزش عالی ایران در مواجه‌ی با جهانی شدن (مطالعه‌ای مبتنی بر پدیدار شناسی) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 105-128]
  • نظام آموزش و پرورش طراحی الگوی برنامه درسی سواد رسانه‌ای در دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 33-58]
  • نظام دانشگاهی کارگروهی در نظام دانشگاهی؛ شناسایی چالش‌های آن در فعالیت‌های دانشگاهی دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 229-250]
  • نظریه داده بنیاد طراحی الگوی برنامه درسی سواد رسانه‌ای در دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 33-58]

و

  • والدین شناسایی تجربیات زیسته والدین از اعتماد به مدارس غیردولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 229-252]

ی

  • یادگیری پرسشگری مکانیسم تعامل بین پیشران‌های یادگیری فناورانه مبتنی بر پرسشگری معکوس: کاوشی بر اهمیت ویژه محیط و بافت یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 9-36]
  • یادگیری دانش‌آموزان مدل کاربردی فناوری‌های آموزشی جهت بهبود یادگیری دانش‌آموزان: کاربرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 165-184]
  • یادگیری فناورانه مبتنی بر پرسشگری معکوس مکانیسم تعامل بین پیشران‌های یادگیری فناورانه مبتنی بر پرسشگری معکوس: کاوشی بر اهمیت ویژه محیط و بافت یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 9-36]
  • یادگیری معکوس مکانیسم تعامل بین پیشران‌های یادگیری فناورانه مبتنی بر پرسشگری معکوس: کاوشی بر اهمیت ویژه محیط و بافت یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 9-36]
  • یادگیری همراه بررسی مولفه های مرتبط با اثربخشی یادگیری همراه در آموزش عالی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 253-280]