آ
-
آموزش تاریخ
تحلیل تجارب زیستهی معلّمان تاریخ از چالشهای برنامه درسی و آموزش دروس تاریخ متوسطه دوم [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 239-258]
-
آموزش رسمی
مطالعه تطبیقی دوره های آمورش غیر رسمی در آموزش عالی [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 95-130]
-
آموزش عالی
تأملی بر مسائل فرهنگپذیری دانشجویان بینالمللی و راهبردهای غلبه بر آنها: مروری نظاممند [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 65-98]
-
آموزش عالی
واکاوی علل مهاجرت نخبگان دانشگاهی از منظر کارکردهای آموزش عالی در ایران: مرور نظاممند (1381-1401) [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 155-184]
-
آموزش عالی
مطالعه تطبیقی دوره های آمورش غیر رسمی در آموزش عالی [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 95-130]
-
آموزش غیررسمی
مطالعه تطبیقی دوره های آمورش غیر رسمی در آموزش عالی [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 95-130]
-
آنتروپیشانون
تحلیلی بر عوامل مؤثر در تصمیمات تحصیلی دانشجویان با رویکرد شناختی (موردنگاری: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 9-40]
ا
-
اجتماع یادگیری حرفهای معلمان
تأملی در مؤلفههای رفتاری مدیران مدارس در تشکیل اجتماع یادگیری حرفهای معلمان (مرور نظاممند) [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 9-32]
-
استراتژی توسعه رهبری
مدلسازی ساختاری-تفسیری استراتژیهای توسعه رهبری دانشگاهی بهمنظور ایجاد و توسعه دانشگاههای دیجیتال [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 41-64]
-
اعضاء هیأت علمی
طراحی الگوی تبیینکننده بسترهای بازدارنده اجرای مسئولیتپذیری حرفهای اعضای هیئت علمی: براساس نظریه داده بنیاد [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 347-375]
-
اکوسیستم دانش
تحلیل بومشناختی تعاملات و عملکرد بینالمللی دانشگاهها [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 289-314]
-
اکوسیستم دانش عملکرد دانشگاه
تحلیل بومشناختی تعاملات و عملکرد بینالمللی دانشگاهها [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 289-314]
-
انجمن تخصصی
رشد فرهنگی-اجتماعی معلمین زبان انگلیسی مقطع متوسطه دوم با بررسی رخدادهای حیاتی کلاس درس [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 315-335]
-
اهداف برنامه درسی
هدفگذاری در دورهی دافوس ارتش و میزان تحقق اهداف [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 131-158]
-
اهداف مغفول
هدفگذاری در دورهی دافوس ارتش و میزان تحقق اهداف [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 131-158]
ب
-
بازار کار
آموزش عالی و بازار کار: بررسی تطابق برنامه درسی با تحصیلات مورد نیاز مشاغل با میانجیگری شایستگی کارآفرینانه [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
-
برنامه درسی
تحلیل تجارب زیستهی معلّمان تاریخ از چالشهای برنامه درسی و آموزش دروس تاریخ متوسطه دوم [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 239-258]
-
برنامه درسی
شناسایی پیشرانهای الگوی برنامه درسی تربیت اقتصادی مبتنی بر کارآفرینی برای دوره اول متوسطه [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 253-284]
-
برنامه درسی مبتنی بر درک طراحی محور
طراحی چارچوب برنامه درسی مبتنی بر درک طراحی محور در دوره متوسطه دوم [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 285-312]
-
برنامه درسی مسئلهمحور
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مسئلهمحور مبتنی بر رویکرد زیباییشناسی در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 213-238]
-
برنامهریزی درسی نظامی
هدفگذاری در دورهی دافوس ارتش و میزان تحقق اهداف [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 131-158]
-
بومشناسی دانش
تحلیل بومشناختی تعاملات و عملکرد بینالمللی دانشگاهها [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 289-314]
پ
-
پیامدهای بیتمدنی سازمانی
بیتمدنی سازمانی در دانشگاهها: عوامل و راهکارها [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 99-130]
-
پدیدارشناسی
تحلیل تجارب زیستهی معلّمان تاریخ از چالشهای برنامه درسی و آموزش دروس تاریخ متوسطه دوم [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 239-258]
-
پیشایندهای بیتمدنی سازمانی
بیتمدنی سازمانی در دانشگاهها: عوامل و راهکارها [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 99-130]
ت
-
تجارب زیسته
تحلیل تجارب زیستهی معلّمان تاریخ از چالشهای برنامه درسی و آموزش دروس تاریخ متوسطه دوم [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 239-258]
-
تحلیل محتوا
طراحی مدل رهیاری مدیران مبتنی بر بهرهوری و توسعه فعالیتهای دانش بنیان در سازمان آموزش و پرورش [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 259-288]
-
تحول دیجیتال
طراحی الگوی توانمندسازی مدیران مدارس ابتدایی در عصر تحول دیجیتال [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 313-346]
-
تربیت اقتصادی
شناسایی پیشرانهای الگوی برنامه درسی تربیت اقتصادی مبتنی بر کارآفرینی برای دوره اول متوسطه [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 253-284]
-
تصمیمات تحصیلی
تحلیلی بر عوامل مؤثر در تصمیمات تحصیلی دانشجویان با رویکرد شناختی (موردنگاری: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 9-40]
-
تصمیمگیری دانشجویان
تحلیلی بر عوامل مؤثر در تصمیمات تحصیلی دانشجویان با رویکرد شناختی (موردنگاری: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 9-40]
-
تصمیمگیری شناختی
تحلیلی بر عوامل مؤثر در تصمیمات تحصیلی دانشجویان با رویکرد شناختی (موردنگاری: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 9-40]
-
تعامل معلم با دانشآموز
طراحی مدل مفهومی تعامل مطلوبِ معلم با دانشآموز بر مبنای عاملیت معلم [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 159-186]
-
تعامل ناهمتراز
طراحی مدل مفهومی تعامل مطلوبِ معلم با دانشآموز بر مبنای عاملیت معلم [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 159-186]
-
تفکر انتقادی
بررسی مؤلفههای تفکر انتقادی در داستانهای کتب دوره اول ابتدایی [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 215-252]
-
تکنیک تحلیلمضمون
طراحی مدل مفهومی تعامل مطلوبِ معلم با دانشآموز بر مبنای عاملیت معلم [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 159-186]
-
توانمندسازی
طراحی الگوی توانمندسازی مدیران مدارس ابتدایی در عصر تحول دیجیتال [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 313-346]
-
توسعة مدرسه
واکاوی نشانگان رهبری تعلیم و تربیتمحور در مدارس ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 33-64]
ج
-
جامعه ی عمل
رشد فرهنگی-اجتماعی معلمین زبان انگلیسی مقطع متوسطه دوم با بررسی رخدادهای حیاتی کلاس درس [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 315-335]
ح
-
حس حضور
شناسایی نشانگرهای عناصر اساسی برنامه درسی مبتنی بر حس حضور در محیط یادگیری آنلاین و اعتباربخشی آن [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 187-214]
د
-
داستان
بررسی مؤلفههای تفکر انتقادی در داستانهای کتب دوره اول ابتدایی [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 215-252]
-
دافوس
هدفگذاری در دورهی دافوس ارتش و میزان تحقق اهداف [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 131-158]
-
دانشجویان بینالمللی
تأملی بر مسائل فرهنگپذیری دانشجویان بینالمللی و راهبردهای غلبه بر آنها: مروری نظاممند [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 65-98]
-
دانشگاه دیجیتال
مدلسازی ساختاری-تفسیری استراتژیهای توسعه رهبری دانشگاهی بهمنظور ایجاد و توسعه دانشگاههای دیجیتال [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 41-64]
-
دانشگاهها
بیتمدنی سازمانی در دانشگاهها: عوامل و راهکارها [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 99-130]
-
دبیرستان های دولتی
رشد فرهنگی-اجتماعی معلمین زبان انگلیسی مقطع متوسطه دوم با بررسی رخدادهای حیاتی کلاس درس [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 315-335]
-
دوره ابتدایی
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مسئلهمحور مبتنی بر رویکرد زیباییشناسی در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 213-238]
-
دوره ابتدایی
شناسایی ابعاد، شاخص ها و نشانگرهای فرایند یاددهی و یادگیری مطلوبِ دوره ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی با رویکرد فراترکیب [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 65-94]
-
دوره اول ابتدایی
بررسی مؤلفههای تفکر انتقادی در داستانهای کتب دوره اول ابتدایی [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 215-252]
ر
-
راهبردهای مقابلهای
تأملی بر مسائل فرهنگپذیری دانشجویان بینالمللی و راهبردهای غلبه بر آنها: مروری نظاممند [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 65-98]
-
راهکارهای کاهش بیتمدنی سازمانی
بیتمدنی سازمانی در دانشگاهها: عوامل و راهکارها [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 99-130]
-
رتبهبندی دانشگاهها
تحلیل بومشناختی تعاملات و عملکرد بینالمللی دانشگاهها [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 289-314]
-
رخدادهای حیاتی و بحرانی
رشد فرهنگی-اجتماعی معلمین زبان انگلیسی مقطع متوسطه دوم با بررسی رخدادهای حیاتی کلاس درس [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 315-335]
-
رفتارهای مدیران مدارس
تأملی در مؤلفههای رفتاری مدیران مدارس در تشکیل اجتماع یادگیری حرفهای معلمان (مرور نظاممند) [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 9-32]
-
رهیاری
طراحی مدل رهیاری مدیران مبتنی بر بهرهوری و توسعه فعالیتهای دانش بنیان در سازمان آموزش و پرورش [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 259-288]
-
رهبری تعلیم و تربیتمحور
واکاوی نشانگان رهبری تعلیم و تربیتمحور در مدارس ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 33-64]
-
رهبری دانشگاهی
مدلسازی ساختاری-تفسیری استراتژیهای توسعه رهبری دانشگاهی بهمنظور ایجاد و توسعه دانشگاههای دیجیتال [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 41-64]
-
رهبری دیجیتال
طراحی الگوی توانمندسازی مدیران مدارس ابتدایی در عصر تحول دیجیتال [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 313-346]
-
رهبر رهبران
واکاوی نشانگان رهبری تعلیم و تربیتمحور در مدارس ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 33-64]
-
رویکرد انسان به منزله عامل
طراحی مدل مفهومی تعامل مطلوبِ معلم با دانشآموز بر مبنای عاملیت معلم [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 159-186]
س
-
سیستم آموزشی کشور
طراحی مدل رهیاری مدیران مبتنی بر بهرهوری و توسعه فعالیتهای دانش بنیان در سازمان آموزش و پرورش [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 259-288]
ش
-
شایستگی کارآفرینانه
آموزش عالی و بازار کار: بررسی تطابق برنامه درسی با تحصیلات مورد نیاز مشاغل با میانجیگری شایستگی کارآفرینانه [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
-
شایستگیها
طراحی الگوی توانمندسازی مدیران مدارس ابتدایی در عصر تحول دیجیتال [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 313-346]
ط
-
طراحی برنامه درسی
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مسئلهمحور مبتنی بر رویکرد زیباییشناسی در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 213-238]
-
طراحی برنامه درسی
طراحی چارچوب برنامه درسی مبتنی بر درک طراحی محور در دوره متوسطه دوم [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 285-312]
-
طراحی مدل
طراحی الگوی تبیینکننده بسترهای بازدارنده اجرای مسئولیتپذیری حرفهای اعضای هیئت علمی: براساس نظریه داده بنیاد [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 347-375]
ع
-
عاملیت
طراحی مدل مفهومی تعامل مطلوبِ معلم با دانشآموز بر مبنای عاملیت معلم [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 159-186]
-
عدم تطابق تحصیل-شغل
آموزش عالی و بازار کار: بررسی تطابق برنامه درسی با تحصیلات مورد نیاز مشاغل با میانجیگری شایستگی کارآفرینانه [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
-
عملکرد دانشگاه
تحلیل بومشناختی تعاملات و عملکرد بینالمللی دانشگاهها [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 289-314]
-
عناصر برنامه درسی
طراحی چارچوب برنامه درسی مبتنی بر درک طراحی محور در دوره متوسطه دوم [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 285-312]
-
عوامل جاذبه و دافعه
واکاوی علل مهاجرت نخبگان دانشگاهی از منظر کارکردهای آموزش عالی در ایران: مرور نظاممند (1381-1401) [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 155-184]
ف
-
فراترکیب
شناسایی ابعاد، شاخص ها و نشانگرهای فرایند یاددهی و یادگیری مطلوبِ دوره ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی با رویکرد فراترکیب [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 65-94]
-
فرار مغزها
واکاوی علل مهاجرت نخبگان دانشگاهی از منظر کارکردهای آموزش عالی در ایران: مرور نظاممند (1381-1401) [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 155-184]
-
فرایند یاددهی-یادگیری
واکاوی نشانگان رهبری تعلیم و تربیتمحور در مدارس ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 33-64]
-
فرآیند یاددهی و یادگیری
شناسایی ابعاد، شاخص ها و نشانگرهای فرایند یاددهی و یادگیری مطلوبِ دوره ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی با رویکرد فراترکیب [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 65-94]
-
فرهنگپذیری
تأملی بر مسائل فرهنگپذیری دانشجویان بینالمللی و راهبردهای غلبه بر آنها: مروری نظاممند [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 65-98]
-
فعالیتهای دانشبنیان
طراحی مدل رهیاری مدیران مبتنی بر بهرهوری و توسعه فعالیتهای دانش بنیان در سازمان آموزش و پرورش [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 259-288]
ق
-
قابلیتهای رهبر
پرورش رهبران فردا از طریق رویکرد یادگیری مشارکتی: یک مطالعه فراترکیب در مدارس ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 185-212]
ک
-
کارآفرینی
شناسایی پیشرانهای الگوی برنامه درسی تربیت اقتصادی مبتنی بر کارآفرینی برای دوره اول متوسطه [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 253-284]
-
کار تیمی در کلاس درس
پرورش رهبران فردا از طریق رویکرد یادگیری مشارکتی: یک مطالعه فراترکیب در مدارس ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 185-212]
-
کتب درسی
بررسی مؤلفههای تفکر انتقادی در داستانهای کتب دوره اول ابتدایی [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 215-252]
-
کیفیت برنامه درسی
آموزش عالی و بازار کار: بررسی تطابق برنامه درسی با تحصیلات مورد نیاز مشاغل با میانجیگری شایستگی کارآفرینانه [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
-
کلاس های زبان انگلیسی
رشد فرهنگی-اجتماعی معلمین زبان انگلیسی مقطع متوسطه دوم با بررسی رخدادهای حیاتی کلاس درس [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 315-335]
-
کمی شدن ارزش ها
طراحی الگوی تبیینکننده بسترهای بازدارنده اجرای مسئولیتپذیری حرفهای اعضای هیئت علمی: براساس نظریه داده بنیاد [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 347-375]
م
-
محیط یادگیری الکترونیکی
شناسایی ابعاد، شاخص ها و نشانگرهای فرایند یاددهی و یادگیری مطلوبِ دوره ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی با رویکرد فراترکیب [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 65-94]
-
محیط یادگیری آنلاین
شناسایی نشانگرهای عناصر اساسی برنامه درسی مبتنی بر حس حضور در محیط یادگیری آنلاین و اعتباربخشی آن [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 187-214]
-
مدارس
طراحی مدل رهیاری مدیران مبتنی بر بهرهوری و توسعه فعالیتهای دانش بنیان در سازمان آموزش و پرورش [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 259-288]
-
مدارس ابتدایی
پرورش رهبران فردا از طریق رویکرد یادگیری مشارکتی: یک مطالعه فراترکیب در مدارس ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 185-212]
-
مدیران مدارس ابتدایی
واکاوی نشانگان رهبری تعلیم و تربیتمحور در مدارس ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 33-64]
-
مدلسازی ساختاری-تفسیری
مدلسازی ساختاری-تفسیری استراتژیهای توسعه رهبری دانشگاهی بهمنظور ایجاد و توسعه دانشگاههای دیجیتال [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 41-64]
-
مرور نظاممند نقش مدیران
تأملی در مؤلفههای رفتاری مدیران مدارس در تشکیل اجتماع یادگیری حرفهای معلمان (مرور نظاممند) [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 9-32]
-
مسئولیت حرفه ای
طراحی الگوی تبیینکننده بسترهای بازدارنده اجرای مسئولیتپذیری حرفهای اعضای هیئت علمی: براساس نظریه داده بنیاد [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 347-375]
-
مطالعه تطبیقی
مطالعه تطبیقی دوره های آمورش غیر رسمی در آموزش عالی [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 95-130]
-
معلّمان متوسطه دوم
تحلیل تجارب زیستهی معلّمان تاریخ از چالشهای برنامه درسی و آموزش دروس تاریخ متوسطه دوم [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 239-258]
-
مهاجرت نخبگان
واکاوی علل مهاجرت نخبگان دانشگاهی از منظر کارکردهای آموزش عالی در ایران: مرور نظاممند (1381-1401) [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 155-184]
-
مؤلفههای بیتمدنی سازمانی
بیتمدنی سازمانی در دانشگاهها: عوامل و راهکارها [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 99-130]
-
مؤلفههای رفتاری مدیران
تأملی در مؤلفههای رفتاری مدیران مدارس در تشکیل اجتماع یادگیری حرفهای معلمان (مرور نظاممند) [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 9-32]
ن
-
نخبگان دانشگاهی
واکاوی علل مهاجرت نخبگان دانشگاهی از منظر کارکردهای آموزش عالی در ایران: مرور نظاممند (1381-1401) [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 155-184]
-
نشانگرهای عناصر برنامه درسی
شناسایی نشانگرهای عناصر اساسی برنامه درسی مبتنی بر حس حضور در محیط یادگیری آنلاین و اعتباربخشی آن [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 187-214]
-
نظریه داده بنیاد
طراحی الگوی تبیینکننده بسترهای بازدارنده اجرای مسئولیتپذیری حرفهای اعضای هیئت علمی: براساس نظریه داده بنیاد [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 347-375]
-
نظریه دادهبنیاد
طراحی الگوی توانمندسازی مدیران مدارس ابتدایی در عصر تحول دیجیتال [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 313-346]
ه
-
هدفگذاری
هدفگذاری در دورهی دافوس ارتش و میزان تحقق اهداف [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 131-158]
-
هنر و زیباییشناسی
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مسئلهمحور مبتنی بر رویکرد زیباییشناسی در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 213-238]
ی
-
یادگیری مشارکتی
پرورش رهبران فردا از طریق رویکرد یادگیری مشارکتی: یک مطالعه فراترکیب در مدارس ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 185-212]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد