نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش تاریخ تحلیل تجارب زیسته‌ی معلّمان تاریخ از چالش‌های برنامه درسی و آموزش دروس تاریخ متوسطه دوم [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 239-258]
  • آموزش رسمی مطالعه تطبیقی دوره های آمورش غیر رسمی در آموزش عالی [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 95-130]
  • آموزش عالی تأملی بر مسائل فرهنگ‌پذیری دانشجویان بین‌المللی و راهبردهای غلبه بر آن‌‌ها: مروری نظام‌مند [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 65-98]
  • آموزش عالی واکاوی علل مهاجرت نخبگان دانشگاهی از منظر کارکردهای آموزش عالی در ایران: مرور نظام‌مند (1381-1401) [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 155-184]
  • آموزش عالی مطالعه تطبیقی دوره های آمورش غیر رسمی در آموزش عالی [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 95-130]
  • آموزش غیررسمی مطالعه تطبیقی دوره های آمورش غیر رسمی در آموزش عالی [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 95-130]
  • آنتروپی‌شانون تحلیلی بر عوامل مؤثر در تصمیمات تحصیلی دانشجویان با رویکرد شناختی (موردنگاری: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 9-40]

ا

  • اجتماع یادگیری حرفه‌ای معلمان تأملی در مؤلفه‌های رفتاری مدیران مدارس در تشکیل اجتماع یادگیری حرفه‌ای معلمان (مرور نظام‌مند) [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 9-32]
  • استراتژی توسعه رهبری مدل‌سازی ساختاری-تفسیری استراتژی‌های توسعه رهبری دانشگاهی به‌منظور ایجاد و توسعه دانشگاه‌های دیجیتال [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 41-64]
  • اعضاء هیأت علمی طراحی الگوی تبیین‌کننده بسترهای بازدارنده اجرای مسئولیت‌پذیری حرفه‌ای اعضای هیئت علمی: براساس نظریه داده بنیاد [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 347-375]
  • اکوسیستم دانش تحلیل بوم‌شناختی تعاملات و عملکرد بین‌المللی دانشگاه‌ها [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 289-314]
  • اکوسیستم دانش عملکرد دانشگاه تحلیل بوم‌شناختی تعاملات و عملکرد بین‌المللی دانشگاه‌ها [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 289-314]
  • انجمن تخصصی رشد فرهنگی-اجتماعی معلمین زبان انگلیسی مقطع متوسطه دوم با بررسی رخدادهای حیاتی کلاس درس [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 315-335]
  • اهداف برنامه درسی هدف‌گذاری در دوره‌ی دافوس ارتش و میزان تحقق اهداف [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 131-158]
  • اهداف مغفول هدف‌گذاری در دوره‌ی دافوس ارتش و میزان تحقق اهداف [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 131-158]

ب

  • بازار کار آموزش عالی و بازار کار: بررسی تطابق برنامه درسی با تحصیلات مورد نیاز مشاغل با میانجی‌گری شایستگی کارآفرینانه [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
  • برنامه درسی تحلیل تجارب زیسته‌ی معلّمان تاریخ از چالش‌های برنامه درسی و آموزش دروس تاریخ متوسطه دوم [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 239-258]
  • برنامه درسی شناسایی پیشران‌های الگوی برنامه درسی تربیت اقتصادی مبتنی بر کارآفرینی برای دوره اول متوسطه [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 253-284]
  • برنامه درسی مبتنی بر درک طراحی محور طراحی چارچوب برنامه درسی مبتنی بر درک طراحی محور در دوره متوسطه دوم [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 285-312]
  • برنامه درسی مسئله‌محور طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مسئله‌محور مبتنی بر رویکرد زیبایی‌شناسی در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 213-238]
  • برنامه‌ریزی درسی نظامی هدف‌گذاری در دوره‌ی دافوس ارتش و میزان تحقق اهداف [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 131-158]
  • بوم‌شناسی دانش تحلیل بوم‌شناختی تعاملات و عملکرد بین‌المللی دانشگاه‌ها [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 289-314]

پ

  • پیامدهای بی‌تمدنی سازمانی بی‌تمدنی سازمانی در دانشگاه‌ها: عوامل و راهکارها [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 99-130]
  • پدیدارشناسی تحلیل تجارب زیسته‌ی معلّمان تاریخ از چالش‌های برنامه درسی و آموزش دروس تاریخ متوسطه دوم [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 239-258]
  • پیشایندهای بی‌تمدنی سازمانی بی‌تمدنی سازمانی در دانشگاه‌ها: عوامل و راهکارها [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 99-130]

ت

  • تجارب زیسته تحلیل تجارب زیسته‌ی معلّمان تاریخ از چالش‌های برنامه درسی و آموزش دروس تاریخ متوسطه دوم [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 239-258]
  • تحلیل محتوا طراحی مدل رهیاری مدیران مبتنی بر بهره‌وری و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان در سازمان آموزش و پرورش [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 259-288]
  • تحول دیجیتال طراحی الگوی توانمندسازی مدیران مدارس ابتدایی در عصر تحول دیجیتال [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 313-346]
  • تربیت اقتصادی شناسایی پیشران‌های الگوی برنامه درسی تربیت اقتصادی مبتنی بر کارآفرینی برای دوره اول متوسطه [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 253-284]
  • تصمیمات تحصیلی تحلیلی بر عوامل مؤثر در تصمیمات تحصیلی دانشجویان با رویکرد شناختی (موردنگاری: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 9-40]
  • تصمیم‌گیری دانشجویان تحلیلی بر عوامل مؤثر در تصمیمات تحصیلی دانشجویان با رویکرد شناختی (موردنگاری: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 9-40]
  • تصمیم‌گیری شناختی تحلیلی بر عوامل مؤثر در تصمیمات تحصیلی دانشجویان با رویکرد شناختی (موردنگاری: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 9-40]
  • تعامل معلم با دانش‌آموز طراحی مدل مفهومی تعامل مطلوبِ معلم با دانش‌آموز بر مبنای عاملیت معلم [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 159-186]
  • تعامل ناهمتراز طراحی مدل مفهومی تعامل مطلوبِ معلم با دانش‌آموز بر مبنای عاملیت معلم [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 159-186]
  • تفکر انتقادی بررسی مؤلفه‌های تفکر انتقادی در داستان‌های کتب دوره اول ابتدایی‌ [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 215-252]
  • تکنیک تحلیل‌مضمون طراحی مدل مفهومی تعامل مطلوبِ معلم با دانش‌آموز بر مبنای عاملیت معلم [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 159-186]
  • توانمندسازی طراحی الگوی توانمندسازی مدیران مدارس ابتدایی در عصر تحول دیجیتال [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 313-346]
  • توسعة مدرسه واکاوی نشانگان رهبری تعلیم ‌و‌ تربیت‌محور در مدارس ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 33-64]

ج

  • جامعه ی عمل رشد فرهنگی-اجتماعی معلمین زبان انگلیسی مقطع متوسطه دوم با بررسی رخدادهای حیاتی کلاس درس [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 315-335]

ح

  • حس حضور شناسایی نشانگرهای عناصر اساسی برنامه درسی مبتنی بر حس حضور در محیط یادگیری آنلاین و اعتباربخشی آن [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 187-214]

د

  • داستان بررسی مؤلفه‌های تفکر انتقادی در داستان‌های کتب دوره اول ابتدایی‌ [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 215-252]
  • دافوس هدف‌گذاری در دوره‌ی دافوس ارتش و میزان تحقق اهداف [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 131-158]
  • دانشجویان بین‌المللی تأملی بر مسائل فرهنگ‌پذیری دانشجویان بین‌المللی و راهبردهای غلبه بر آن‌‌ها: مروری نظام‌مند [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 65-98]
  • دانشگاه دیجیتال مدل‌سازی ساختاری-تفسیری استراتژی‌های توسعه رهبری دانشگاهی به‌منظور ایجاد و توسعه دانشگاه‌های دیجیتال [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 41-64]
  • دانشگاه‌ها بی‌تمدنی سازمانی در دانشگاه‌ها: عوامل و راهکارها [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 99-130]
  • دبیرستان های دولتی رشد فرهنگی-اجتماعی معلمین زبان انگلیسی مقطع متوسطه دوم با بررسی رخدادهای حیاتی کلاس درس [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 315-335]
  • دوره ابتدایی طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مسئله‌محور مبتنی بر رویکرد زیبایی‌شناسی در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 213-238]
  • دوره ابتدایی شناسایی ابعاد، شاخص ها و نشانگرهای فرایند یاددهی و یادگیری مطلوبِ دوره ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی با رویکرد فراترکیب [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 65-94]
  • دوره اول ابتدایی بررسی مؤلفه‌های تفکر انتقادی در داستان‌های کتب دوره اول ابتدایی‌ [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 215-252]

ر

  • راهبردهای مقابله‌ای تأملی بر مسائل فرهنگ‌پذیری دانشجویان بین‌المللی و راهبردهای غلبه بر آن‌‌ها: مروری نظام‌مند [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 65-98]
  • راهکارهای کاهش بی‌تمدنی سازمانی بی‌تمدنی سازمانی در دانشگاه‌ها: عوامل و راهکارها [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 99-130]
  • رتبه‌بندی دانشگاه‌ها تحلیل بوم‌شناختی تعاملات و عملکرد بین‌المللی دانشگاه‌ها [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 289-314]
  • رخدادهای حیاتی و بحرانی رشد فرهنگی-اجتماعی معلمین زبان انگلیسی مقطع متوسطه دوم با بررسی رخدادهای حیاتی کلاس درس [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 315-335]
  • رفتارهای مدیران مدارس تأملی در مؤلفه‌های رفتاری مدیران مدارس در تشکیل اجتماع یادگیری حرفه‌ای معلمان (مرور نظام‌مند) [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 9-32]
  • رهیاری طراحی مدل رهیاری مدیران مبتنی بر بهره‌وری و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان در سازمان آموزش و پرورش [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 259-288]
  • رهبری تعلیم ‌و تربیت‌محور واکاوی نشانگان رهبری تعلیم ‌و‌ تربیت‌محور در مدارس ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 33-64]
  • رهبری دانشگاهی مدل‌سازی ساختاری-تفسیری استراتژی‌های توسعه رهبری دانشگاهی به‌منظور ایجاد و توسعه دانشگاه‌های دیجیتال [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 41-64]
  • رهبری دیجیتال طراحی الگوی توانمندسازی مدیران مدارس ابتدایی در عصر تحول دیجیتال [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 313-346]
  • رهبر رهبران واکاوی نشانگان رهبری تعلیم ‌و‌ تربیت‌محور در مدارس ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 33-64]
  • رویکرد انسان به‌ منزله عامل طراحی مدل مفهومی تعامل مطلوبِ معلم با دانش‌آموز بر مبنای عاملیت معلم [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 159-186]

س

  • سیستم آموزشی کشور طراحی مدل رهیاری مدیران مبتنی بر بهره‌وری و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان در سازمان آموزش و پرورش [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 259-288]

ش

  • شایستگی کارآفرینانه آموزش عالی و بازار کار: بررسی تطابق برنامه درسی با تحصیلات مورد نیاز مشاغل با میانجی‌گری شایستگی کارآفرینانه [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
  • شایستگی‌ها طراحی الگوی توانمندسازی مدیران مدارس ابتدایی در عصر تحول دیجیتال [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 313-346]

ط

  • طراحی برنامه درسی طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مسئله‌محور مبتنی بر رویکرد زیبایی‌شناسی در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 213-238]
  • طراحی برنامه درسی طراحی چارچوب برنامه درسی مبتنی بر درک طراحی محور در دوره متوسطه دوم [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 285-312]
  • طراحی مدل طراحی الگوی تبیین‌کننده بسترهای بازدارنده اجرای مسئولیت‌پذیری حرفه‌ای اعضای هیئت علمی: براساس نظریه داده بنیاد [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 347-375]

ع

  • عاملیت طراحی مدل مفهومی تعامل مطلوبِ معلم با دانش‌آموز بر مبنای عاملیت معلم [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 159-186]
  • عدم تطابق تحصیل-شغل آموزش عالی و بازار کار: بررسی تطابق برنامه درسی با تحصیلات مورد نیاز مشاغل با میانجی‌گری شایستگی کارآفرینانه [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
  • عملکرد دانشگاه تحلیل بوم‌شناختی تعاملات و عملکرد بین‌المللی دانشگاه‌ها [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 289-314]
  • عناصر برنامه درسی طراحی چارچوب برنامه درسی مبتنی بر درک طراحی محور در دوره متوسطه دوم [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 285-312]
  • عوامل جاذبه و دافعه واکاوی علل مهاجرت نخبگان دانشگاهی از منظر کارکردهای آموزش عالی در ایران: مرور نظام‌مند (1381-1401) [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 155-184]

ف

  • فراترکیب شناسایی ابعاد، شاخص ها و نشانگرهای فرایند یاددهی و یادگیری مطلوبِ دوره ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی با رویکرد فراترکیب [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 65-94]
  • فرار مغزها واکاوی علل مهاجرت نخبگان دانشگاهی از منظر کارکردهای آموزش عالی در ایران: مرور نظام‌مند (1381-1401) [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 155-184]
  • فرایند یاددهی-یادگیری واکاوی نشانگان رهبری تعلیم ‌و‌ تربیت‌محور در مدارس ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 33-64]
  • فرآیند یاددهی و یادگیری شناسایی ابعاد، شاخص ها و نشانگرهای فرایند یاددهی و یادگیری مطلوبِ دوره ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی با رویکرد فراترکیب [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 65-94]
  • فرهنگ‌پذیری تأملی بر مسائل فرهنگ‌پذیری دانشجویان بین‌المللی و راهبردهای غلبه بر آن‌‌ها: مروری نظام‌مند [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 65-98]
  • فعالیت‌های دانش‌بنیان طراحی مدل رهیاری مدیران مبتنی بر بهره‌وری و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان در سازمان آموزش و پرورش [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 259-288]

ق

  • قابلیت‌های رهبر پرورش رهبران فردا از طریق رویکرد یادگیری مشارکتی: یک مطالعه فراترکیب در مدارس ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 185-212]

ک

  • کارآفرینی شناسایی پیشران‌های الگوی برنامه درسی تربیت اقتصادی مبتنی بر کارآفرینی برای دوره اول متوسطه [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 253-284]
  • کار تیمی در کلاس درس پرورش رهبران فردا از طریق رویکرد یادگیری مشارکتی: یک مطالعه فراترکیب در مدارس ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 185-212]
  • کتب درسی بررسی مؤلفه‌های تفکر انتقادی در داستان‌های کتب دوره اول ابتدایی‌ [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 215-252]
  • کیفیت برنامه درسی آموزش عالی و بازار کار: بررسی تطابق برنامه درسی با تحصیلات مورد نیاز مشاغل با میانجی‌گری شایستگی کارآفرینانه [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
  • کلاس های زبان انگلیسی رشد فرهنگی-اجتماعی معلمین زبان انگلیسی مقطع متوسطه دوم با بررسی رخدادهای حیاتی کلاس درس [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 315-335]
  • کمی شدن ارزش ها طراحی الگوی تبیین‌کننده بسترهای بازدارنده اجرای مسئولیت‌پذیری حرفه‌ای اعضای هیئت علمی: براساس نظریه داده بنیاد [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 347-375]

م

  • محیط یادگیری الکترونیکی شناسایی ابعاد، شاخص ها و نشانگرهای فرایند یاددهی و یادگیری مطلوبِ دوره ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی با رویکرد فراترکیب [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 65-94]
  • محیط یادگیری آنلاین شناسایی نشانگرهای عناصر اساسی برنامه درسی مبتنی بر حس حضور در محیط یادگیری آنلاین و اعتباربخشی آن [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 187-214]
  • مدارس طراحی مدل رهیاری مدیران مبتنی بر بهره‌وری و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان در سازمان آموزش و پرورش [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 259-288]
  • مدارس ابتدایی پرورش رهبران فردا از طریق رویکرد یادگیری مشارکتی: یک مطالعه فراترکیب در مدارس ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 185-212]
  • مدیران مدارس ابتدایی واکاوی نشانگان رهبری تعلیم ‌و‌ تربیت‌محور در مدارس ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 33-64]
  • مدل‌سازی ساختاری-تفسیری مدل‌سازی ساختاری-تفسیری استراتژی‌های توسعه رهبری دانشگاهی به‌منظور ایجاد و توسعه دانشگاه‌های دیجیتال [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 41-64]
  • مرور نظام‌مند نقش مدیران تأملی در مؤلفه‌های رفتاری مدیران مدارس در تشکیل اجتماع یادگیری حرفه‌ای معلمان (مرور نظام‌مند) [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 9-32]
  • مسئولیت حرفه ای طراحی الگوی تبیین‌کننده بسترهای بازدارنده اجرای مسئولیت‌پذیری حرفه‌ای اعضای هیئت علمی: براساس نظریه داده بنیاد [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 347-375]
  • مطالعه تطبیقی مطالعه تطبیقی دوره های آمورش غیر رسمی در آموزش عالی [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 95-130]
  • معلّمان متوسطه دوم تحلیل تجارب زیسته‌ی معلّمان تاریخ از چالش‌های برنامه درسی و آموزش دروس تاریخ متوسطه دوم [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 239-258]
  • مهاجرت نخبگان واکاوی علل مهاجرت نخبگان دانشگاهی از منظر کارکردهای آموزش عالی در ایران: مرور نظام‌مند (1381-1401) [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 155-184]
  • مؤلفه‌های بی‌تمدنی سازمانی بی‌تمدنی سازمانی در دانشگاه‌ها: عوامل و راهکارها [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 99-130]
  • مؤلفه‌های رفتاری مدیران تأملی در مؤلفه‌های رفتاری مدیران مدارس در تشکیل اجتماع یادگیری حرفه‌ای معلمان (مرور نظام‌مند) [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 9-32]

ن

  • نخبگان دانشگاهی واکاوی علل مهاجرت نخبگان دانشگاهی از منظر کارکردهای آموزش عالی در ایران: مرور نظام‌مند (1381-1401) [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 155-184]
  • نشانگرهای عناصر برنامه درسی شناسایی نشانگرهای عناصر اساسی برنامه درسی مبتنی بر حس حضور در محیط یادگیری آنلاین و اعتباربخشی آن [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 187-214]
  • نظریه داده بنیاد طراحی الگوی تبیین‌کننده بسترهای بازدارنده اجرای مسئولیت‌پذیری حرفه‌ای اعضای هیئت علمی: براساس نظریه داده بنیاد [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 347-375]
  • نظریه داده‌بنیاد طراحی الگوی توانمندسازی مدیران مدارس ابتدایی در عصر تحول دیجیتال [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 313-346]

ه

  • هدف‌گذاری هدف‌گذاری در دوره‌ی دافوس ارتش و میزان تحقق اهداف [دوره 17، شماره 2، 1403، صفحه 131-158]
  • هنر و زیبایی‌شناسی طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مسئله‌محور مبتنی بر رویکرد زیبایی‌شناسی در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 213-238]

ی

  • یادگیری مشارکتی پرورش رهبران فردا از طریق رویکرد یادگیری مشارکتی: یک مطالعه فراترکیب در مدارس ابتدایی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 185-212]