آ
-
آسیبپذیری تحصیلی
مدلی برای پیشبینی آسیبپذیری تحصیلی مقطع کارشناسی مبتنی بر شبکه عصبی [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 81-102]
-
آمادگی برای تغییر
نقش خودتوسعهای بر آمادگی برای تغییر کارکنان مراکز آموزش عالی؛ با میانجیگری بهسازی سازمانی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 33-60]
-
آموزش عالی
بررسی عوامل مؤثر بر روش تخصیص منابع آموزش عالی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 9-32]
-
آموزش فراگیر
نگرش معلمان پایه ابتدایی نسبت به آموزش و پرورش فراگیر [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 147-157]
ا
-
اثربخشی آموزش و یادگیری
نقش سیستمهای اطلاعات مدیریت (MIS) با استفاده از مهارتهای دانش رایانهای (ICDL) در افزایش اثربخشی آموزش و یادگیری کارکنان دانشگاههای پیام نور استان ایلام [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 61-86]
-
ایران
بررسی عوامل مؤثر بر روش تخصیص منابع آموزش عالی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 9-32]
-
ارتقای مدیران آموزش و پرورش
ارائهی مدلی برای بهبود نظام انتصاب و ارتقای مدیران آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 9-28]
-
ارزیابی
ارزیابی و مقایسه عملکرد درونی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی براساس الگوی رضایت دانشجویی نوئل لویتس [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 159-180]
-
ارزشیابی اطلاعات
تأثیر استفاده از ابزارهای فنآوری اطلاعات بر سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای سراسری ایران [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 63-80]
-
استعداد درخشان
بررسی وضعیت محیط کلاس درس و مدرسه با سطح خلاقیت دانشآموزان استعداد درخشان [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 181-197]
-
اشتیاق شغلی
رابطه حمایت سازمانی و جو سازمانی نوآورانه با اشتیاق شغلی کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 133-146]
-
اعضای هیأت علمی
سنجش نیازهای آموزشی اساتید جدیدالاستخدام دانشگاه خوارزمی تهران در سال تحصیلی93-92 [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 87-106]
-
انتصاب مدیران
ارائهی مدلی برای بهبود نظام انتصاب و ارتقای مدیران آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 9-28]
-
انگیزش انتقال آموزش
شناسایی عوامل مؤثر بر انگیزش انتقال آموزش در شرکت ملی صنایع پتروشیمی و اولویتبندی آن با تکنیک فرآیند سلسلهمراتب گروهی [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 29-48]
-
اولویتبندی نیازها
سنجش نیازهای آموزشی اساتید جدیدالاستخدام دانشگاه خوارزمی تهران در سال تحصیلی93-92 [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 87-106]
ب
-
بهسازی سازمانی
نقش خودتوسعهای بر آمادگی برای تغییر کارکنان مراکز آموزش عالی؛ با میانجیگری بهسازی سازمانی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 33-60]
پ
-
پیشبینی
مدلی برای پیشبینی آسیبپذیری تحصیلی مقطع کارشناسی مبتنی بر شبکه عصبی [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 81-102]
ت
-
تخصیص منابع مالی
بررسی عوامل مؤثر بر روش تخصیص منابع آموزش عالی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 9-32]
-
تعدیلگری
تأثیر رهبری توزیعی مدیران بر تعهد سازمانی معلمان با میانجیگری عزتنفس سازمانی در مدارس مقطع ابتدایی شهر خرمآباد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 103-132]
-
تعهد سازمانی
تأثیر رهبری توزیعی مدیران بر تعهد سازمانی معلمان با میانجیگری عزتنفس سازمانی در مدارس مقطع ابتدایی شهر خرمآباد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 103-132]
-
توانمندسازی
تعیین رابطه توانمندسازی معلمان با کیفیت عملکرد [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 107-122]
ج
-
جو سازمانی نوآورانه
رابطه حمایت سازمانی و جو سازمانی نوآورانه با اشتیاق شغلی کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 133-146]
ح
-
حمایت سازمانی
رابطه حمایت سازمانی و جو سازمانی نوآورانه با اشتیاق شغلی کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 133-146]
خ
-
خلاقیت
بررسی وضعیت محیط کلاس درس و مدرسه با سطح خلاقیت دانشآموزان استعداد درخشان [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 181-197]
-
خودتوسعهای
نقش خودتوسعهای بر آمادگی برای تغییر کارکنان مراکز آموزش عالی؛ با میانجیگری بهسازی سازمانی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 33-60]
-
خوشبینی تحصیلی
رابطه رهبری اصیل و رفتار شهروندی سازمانی معلمان: با نقش واسطهای خوشبینی تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 49-62]
د
-
دانشآموز
بررسی وضعیت محیط کلاس درس و مدرسه با سطح خلاقیت دانشآموزان استعداد درخشان [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 181-197]
-
دانشگاه
بررسی عوامل مؤثر بر روش تخصیص منابع آموزش عالی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 9-32]
-
دانشگاه آزاد تهران مرکزی
ارزیابی و مقایسه عملکرد درونی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی براساس الگوی رضایت دانشجویی نوئل لویتس [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 159-180]
-
دانشگاه تربیت مدرس
ارزیابی و مقایسه عملکرد درونی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی براساس الگوی رضایت دانشجویی نوئل لویتس [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 159-180]
-
دانشگاه خوارزمی تهران
سنجش نیازهای آموزشی اساتید جدیدالاستخدام دانشگاه خوارزمی تهران در سال تحصیلی93-92 [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 87-106]
ر
-
رضایت
ارائهی مدل جامع شاخص رضایت دانشجویان ایرانی (قلمرو مورد مطالعه: دانشگاههای سراسری منطقه هفت وزارت علوم) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 123-158]
-
رفتار شهروندی سازمانی
رابطه رهبری اصیل و رفتار شهروندی سازمانی معلمان: با نقش واسطهای خوشبینی تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 49-62]
-
رهبری اصیل
رابطه رهبری اصیل و رفتار شهروندی سازمانی معلمان: با نقش واسطهای خوشبینی تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 49-62]
-
رهبری توزیعی
تأثیر رهبری توزیعی مدیران بر تعهد سازمانی معلمان با میانجیگری عزتنفس سازمانی در مدارس مقطع ابتدایی شهر خرمآباد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 103-132]
س
-
سیستم اطلاعات مدیریت (MIS)
نقش سیستمهای اطلاعات مدیریت (MIS) با استفاده از مهارتهای دانش رایانهای (ICDL) در افزایش اثربخشی آموزش و یادگیری کارکنان دانشگاههای پیام نور استان ایلام [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 61-86]
-
سواد اطلاعاتی
تأثیر استفاده از ابزارهای فنآوری اطلاعات بر سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای سراسری ایران [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 63-80]
ش
-
شاخص رضایت دانشجویان
ارائهی مدل جامع شاخص رضایت دانشجویان ایرانی (قلمرو مورد مطالعه: دانشگاههای سراسری منطقه هفت وزارت علوم) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 123-158]
-
شایستهسالاری
ارائهی مدلی برای بهبود نظام انتصاب و ارتقای مدیران آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 9-28]
-
شبکه عصبی
مدلی برای پیشبینی آسیبپذیری تحصیلی مقطع کارشناسی مبتنی بر شبکه عصبی [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 81-102]
-
شرکت ملی صنایع پتروشیمی
شناسایی عوامل مؤثر بر انگیزش انتقال آموزش در شرکت ملی صنایع پتروشیمی و اولویتبندی آن با تکنیک فرآیند سلسلهمراتب گروهی [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 29-48]
ع
-
عزت نفس سازمانی
تأثیر رهبری توزیعی مدیران بر تعهد سازمانی معلمان با میانجیگری عزتنفس سازمانی در مدارس مقطع ابتدایی شهر خرمآباد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 103-132]
ف
-
فنآوری اطلاعات
تأثیر استفاده از ابزارهای فنآوری اطلاعات بر سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای سراسری ایران [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 63-80]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزشی (ICTE)
نقش سیستمهای اطلاعات مدیریت (MIS) با استفاده از مهارتهای دانش رایانهای (ICDL) در افزایش اثربخشی آموزش و یادگیری کارکنان دانشگاههای پیام نور استان ایلام [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 61-86]
ک
-
کیفیت عملکرد
تعیین رابطه توانمندسازی معلمان با کیفیت عملکرد [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 107-122]
م
-
میانجیگری
تأثیر رهبری توزیعی مدیران بر تعهد سازمانی معلمان با میانجیگری عزتنفس سازمانی در مدارس مقطع ابتدایی شهر خرمآباد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 103-132]
-
محیط کلاس
بررسی وضعیت محیط کلاس درس و مدرسه با سطح خلاقیت دانشآموزان استعداد درخشان [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 181-197]
-
مدیران آموزشی
ارائهی مدلی برای بهبود نظام انتصاب و ارتقای مدیران آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 9-28]
-
مدرسه
بررسی وضعیت محیط کلاس درس و مدرسه با سطح خلاقیت دانشآموزان استعداد درخشان [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 181-197]
-
مراکز آموزش عالی
نقش خودتوسعهای بر آمادگی برای تغییر کارکنان مراکز آموزش عالی؛ با میانجیگری بهسازی سازمانی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 33-60]
-
میزان رضایت دانشجویان
ارزیابی و مقایسه عملکرد درونی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی براساس الگوی رضایت دانشجویی نوئل لویتس [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 159-180]
-
معیارهای انتصاب مدیران
ارائهی مدلی برای بهبود نظام انتصاب و ارتقای مدیران آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 9-28]
-
معلمان
تعیین رابطه توانمندسازی معلمان با کیفیت عملکرد [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 107-122]
-
معلمان ابتدایی
نگرش معلمان پایه ابتدایی نسبت به آموزش و پرورش فراگیر [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 147-157]
-
مقایسه عملکرد درونی
ارزیابی و مقایسه عملکرد درونی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی براساس الگوی رضایت دانشجویی نوئل لویتس [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 159-180]
-
مکانیابی اطلاعات
تأثیر استفاده از ابزارهای فنآوری اطلاعات بر سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای سراسری ایران [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 63-80]
-
مهارتهای هفتگانه رایانه (ICDL)
نقش سیستمهای اطلاعات مدیریت (MIS) با استفاده از مهارتهای دانش رایانهای (ICDL) در افزایش اثربخشی آموزش و یادگیری کارکنان دانشگاههای پیام نور استان ایلام [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 61-86]
ن
-
نیاز اطلاعاتی
تأثیر استفاده از ابزارهای فنآوری اطلاعات بر سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای سراسری ایران [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 63-80]
-
نیازسنجی آموزشی
سنجش نیازهای آموزشی اساتید جدیدالاستخدام دانشگاه خوارزمی تهران در سال تحصیلی93-92 [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 87-106]
-
نظام آموزش عالی
ارائهی مدل جامع شاخص رضایت دانشجویان ایرانی (قلمرو مورد مطالعه: دانشگاههای سراسری منطقه هفت وزارت علوم) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 123-158]
-
نگرش
نگرش معلمان پایه ابتدایی نسبت به آموزش و پرورش فراگیر [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 147-157]
و
-
وفاداری
ارائهی مدل جامع شاخص رضایت دانشجویان ایرانی (قلمرو مورد مطالعه: دانشگاههای سراسری منطقه هفت وزارت علوم) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 123-158]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد