نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌پذیری تحصیلی مدلی برای پیش‌بینی آسیب‌پذیری تحصیلی مقطع کارشناسی مبتنی بر شبکه عصبی [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 81-102]
  • آمادگی برای تغییر نقش خودتوسعه‌ای بر آمادگی برای تغییر کارکنان مراکز آموزش عالی؛ با میانجی‌گری بهسازی سازمانی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 33-60]
  • آموزش ‌عالی بررسی عوامل مؤثر بر روش تخصیص منابع آموزش عالی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 9-32]
  • آموزش فراگیر نگرش معلمان پایه ابتدایی نسبت به آموزش و پرورش فراگیر [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 147-157]

ا

  • اثربخشی آموزش و یادگیری نقش سیستم‌های اطلاعات مدیریت (MIS) با استفاده از مهارت‌های دانش رایانه‌‌ای (ICDL) در افزایش اثربخشی آموزش و یادگیری کارکنان دانشگاه‌های پیام نور استان ایلام [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 61-86]
  • ایران بررسی عوامل مؤثر بر روش تخصیص منابع آموزش عالی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 9-32]
  • ارتقای مدیران آموزش و پرورش ارائه‌ی مدلی برای بهبود نظام انتصاب و ارتقای مدیران آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 9-28]
  • ارزیابی ارزیابی و مقایسه عملکرد درونی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی براساس الگوی رضایت دانشجویی نوئل لویتس [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 159-180]
  • ارزشیابی اطلاعات تأثیر استفاده از ابزارهای فن‌آوری اطلاعات بر سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های سراسری ایران [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 63-80]
  • استعداد درخشان بررسی وضعیت محیط کلاس درس و مدرسه با سطح خلاقیت دانش‌آموزان استعداد درخشان [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 181-197]
  • اشتیاق شغلی رابطه حمایت سازمانی و جو سازمانی نوآورانه با اشتیاق شغلی کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 133-146]
  • اعضای هیأت علمی سنجش نیازهای آموزشی اساتید جدیدالاستخدام دانشگاه خوارزمی تهران در سال تحصیلی93-92 [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 87-106]
  • انتصاب مدیران ارائه‌ی مدلی برای بهبود نظام انتصاب و ارتقای مدیران آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 9-28]
  • انگیزش انتقال آموزش شناسایی عوامل مؤثر بر انگیزش انتقال آموزش در شرکت ملی صنایع پتروشیمی و اولویت‌بندی آن با تکنیک فرآیند سلسله‌مراتب گروهی [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 29-48]
  • اولویت‌بندی نیازها سنجش نیازهای آموزشی اساتید جدیدالاستخدام دانشگاه خوارزمی تهران در سال تحصیلی93-92 [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 87-106]

ب

  • بهسازی سازمانی نقش خودتوسعه‌ای بر آمادگی برای تغییر کارکنان مراکز آموزش عالی؛ با میانجی‌گری بهسازی سازمانی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 33-60]

پ

  • پیش‌بینی مدلی برای پیش‌بینی آسیب‌پذیری تحصیلی مقطع کارشناسی مبتنی بر شبکه عصبی [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 81-102]

ت

  • تخصیص منابع مالی بررسی عوامل مؤثر بر روش تخصیص منابع آموزش عالی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 9-32]
  • تعدیل‌گری تأثیر رهبری توزیعی مدیران بر تعهد سازمانی معلمان با میانجی‌گری عزت‌نفس سازمانی در مدارس مقطع ابتدایی شهر خرم‌آباد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 103-132]
  • تعهد سازمانی تأثیر رهبری توزیعی مدیران بر تعهد سازمانی معلمان با میانجی‌گری عزت‌نفس سازمانی در مدارس مقطع ابتدایی شهر خرم‌آباد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 103-132]
  • توانمندسازی تعیین رابطه توانمندسازی معلمان با کیفیت عملکرد [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 107-122]

ج

  • جو سازمانی نوآورانه رابطه حمایت سازمانی و جو سازمانی نوآورانه با اشتیاق شغلی کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 133-146]

ح

  • حمایت سازمانی رابطه حمایت سازمانی و جو سازمانی نوآورانه با اشتیاق شغلی کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 133-146]

خ

  • خلاقیت بررسی وضعیت محیط کلاس درس و مدرسه با سطح خلاقیت دانش‌آموزان استعداد درخشان [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 181-197]
  • خودتوسعه‌ای نقش خودتوسعه‌ای بر آمادگی برای تغییر کارکنان مراکز آموزش عالی؛ با میانجی‌گری بهسازی سازمانی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 33-60]
  • خوش‌بینی تحصیلی رابطه رهبری اصیل و رفتار شهروندی سازمانی معلمان: با نقش واسطه‌ای خوش‌بینی تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 49-62]

د

  • دانش‌آموز بررسی وضعیت محیط کلاس درس و مدرسه با سطح خلاقیت دانش‌آموزان استعداد درخشان [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 181-197]
  • دانشگاه بررسی عوامل مؤثر بر روش تخصیص منابع آموزش عالی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 9-32]
  • دانشگاه آزاد تهران مرکزی ارزیابی و مقایسه عملکرد درونی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی براساس الگوی رضایت دانشجویی نوئل لویتس [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 159-180]
  • دانشگاه تربیت مدرس ارزیابی و مقایسه عملکرد درونی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی براساس الگوی رضایت دانشجویی نوئل لویتس [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 159-180]
  • دانشگاه خوارزمی تهران سنجش نیازهای آموزشی اساتید جدیدالاستخدام دانشگاه خوارزمی تهران در سال تحصیلی93-92 [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 87-106]

ر

  • رضایت ارائه‌ی مدل جامع شاخص رضایت دانشجویان ایرانی (قلمرو مورد مطالعه: دانشگاه‌های سراسری منطقه هفت وزارت علوم) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 123-158]
  • رفتار شهروندی سازمانی رابطه رهبری اصیل و رفتار شهروندی سازمانی معلمان: با نقش واسطه‌ای خوش‌بینی تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 49-62]
  • رهبری اصیل رابطه رهبری اصیل و رفتار شهروندی سازمانی معلمان: با نقش واسطه‌ای خوش‌بینی تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 49-62]
  • رهبری توزیعی تأثیر رهبری توزیعی مدیران بر تعهد سازمانی معلمان با میانجی‌گری عزت‌نفس سازمانی در مدارس مقطع ابتدایی شهر خرم‌آباد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 103-132]

س

  • سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) نقش سیستم‌های اطلاعات مدیریت (MIS) با استفاده از مهارت‌های دانش رایانه‌‌ای (ICDL) در افزایش اثربخشی آموزش و یادگیری کارکنان دانشگاه‌های پیام نور استان ایلام [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 61-86]
  • سواد اطلاعاتی تأثیر استفاده از ابزارهای فن‌آوری اطلاعات بر سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های سراسری ایران [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 63-80]

ش

  • شاخص رضایت دانشجویان ارائه‌ی مدل جامع شاخص رضایت دانشجویان ایرانی (قلمرو مورد مطالعه: دانشگاه‌های سراسری منطقه هفت وزارت علوم) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 123-158]
  • شایسته‌سالاری ارائه‌ی مدلی برای بهبود نظام انتصاب و ارتقای مدیران آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 9-28]
  • شبکه عصبی مدلی برای پیش‌بینی آسیب‌پذیری تحصیلی مقطع کارشناسی مبتنی بر شبکه عصبی [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 81-102]
  • شرکت ملی صنایع پتروشیمی شناسایی عوامل مؤثر بر انگیزش انتقال آموزش در شرکت ملی صنایع پتروشیمی و اولویت‌بندی آن با تکنیک فرآیند سلسله‌مراتب گروهی [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 29-48]

ع

  • عزت نفس سازمانی تأثیر رهبری توزیعی مدیران بر تعهد سازمانی معلمان با میانجی‌گری عزت‌نفس سازمانی در مدارس مقطع ابتدایی شهر خرم‌آباد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 103-132]

ف

  • فن‌آوری اطلاعات تأثیر استفاده از ابزارهای فن‌آوری اطلاعات بر سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های سراسری ایران [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 63-80]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزشی (ICTE) نقش سیستم‌های اطلاعات مدیریت (MIS) با استفاده از مهارت‌های دانش رایانه‌‌ای (ICDL) در افزایش اثربخشی آموزش و یادگیری کارکنان دانشگاه‌های پیام نور استان ایلام [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 61-86]

ک

  • کیفیت عملکرد تعیین رابطه توانمندسازی معلمان با کیفیت عملکرد [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 107-122]

م

  • میانجی‌گری تأثیر رهبری توزیعی مدیران بر تعهد سازمانی معلمان با میانجی‌گری عزت‌نفس سازمانی در مدارس مقطع ابتدایی شهر خرم‌آباد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 103-132]
  • محیط کلاس بررسی وضعیت محیط کلاس درس و مدرسه با سطح خلاقیت دانش‌آموزان استعداد درخشان [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 181-197]
  • مدیران آموزشی ارائه‌ی مدلی برای بهبود نظام انتصاب و ارتقای مدیران آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 9-28]
  • مدرسه بررسی وضعیت محیط کلاس درس و مدرسه با سطح خلاقیت دانش‌آموزان استعداد درخشان [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 181-197]
  • مراکز آموزش عالی نقش خودتوسعه‌ای بر آمادگی برای تغییر کارکنان مراکز آموزش عالی؛ با میانجی‌گری بهسازی سازمانی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 33-60]
  • میزان رضایت دانشجویان ارزیابی و مقایسه عملکرد درونی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی براساس الگوی رضایت دانشجویی نوئل لویتس [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 159-180]
  • معیارهای انتصاب مدیران ارائه‌ی مدلی برای بهبود نظام انتصاب و ارتقای مدیران آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 9-28]
  • معلمان تعیین رابطه توانمندسازی معلمان با کیفیت عملکرد [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 107-122]
  • معلمان ابتدایی نگرش معلمان پایه ابتدایی نسبت به آموزش و پرورش فراگیر [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 147-157]
  • مقایسه عملکرد درونی ارزیابی و مقایسه عملکرد درونی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی براساس الگوی رضایت دانشجویی نوئل لویتس [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 159-180]
  • مکان‌یابی اطلاعات تأثیر استفاده از ابزارهای فن‌آوری اطلاعات بر سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های سراسری ایران [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 63-80]
  • مهارت‌های هفت‌گانه رایانه (ICDL) نقش سیستم‌های اطلاعات مدیریت (MIS) با استفاده از مهارت‌های دانش رایانه‌‌ای (ICDL) در افزایش اثربخشی آموزش و یادگیری کارکنان دانشگاه‌های پیام نور استان ایلام [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 61-86]

ن

  • نیاز اطلاعاتی تأثیر استفاده از ابزارهای فن‌آوری اطلاعات بر سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های سراسری ایران [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 63-80]
  • نیازسنجی آموزشی سنجش نیازهای آموزشی اساتید جدیدالاستخدام دانشگاه خوارزمی تهران در سال تحصیلی93-92 [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 87-106]
  • نظام آموزش عالی ارائه‌ی مدل جامع شاخص رضایت دانشجویان ایرانی (قلمرو مورد مطالعه: دانشگاه‌های سراسری منطقه هفت وزارت علوم) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 123-158]
  • نگرش نگرش معلمان پایه ابتدایی نسبت به آموزش و پرورش فراگیر [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 147-157]

و

  • وفاداری ارائه‌ی مدل جامع شاخص رضایت دانشجویان ایرانی (قلمرو مورد مطالعه: دانشگاه‌های سراسری منطقه هفت وزارت علوم) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 123-158]