نمایه نویسندگان

ا

  • ابوالقاسمی، محمود کشف و شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص های الگوی شایستگی مدیران پارک‌های علم و فناوری ایران با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 59-82]
  • اسماعیلی، فرشید طراحی مدل تلفیقی تحلیل پوششی داده‌ها و تحلیل مؤلفه‌های اصلی به‌منظور بهبود ارزیابی عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه (مورد مطالعه: گروه‌های آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 159-186]
  • اللهیاری، رحمت اله کشف و شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص های الگوی شایستگی مدیران پارک‌های علم و فناوری ایران با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 59-82]

ب

  • بذرافشان، مرتضی تحلیل داده‌های آموزشی دانشجویان با هدف ارزیابی موفقیت تحصیلی با استفاده از رویکرد داده‌کاوی (نمونه موردی: دانشکده مدیریت و مهندسی صنایع دانشگاه شاهرود) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 187-208]
  • بزرگی بایی، علی اصغر بررسی ویژگی‌های سیستم مدیریت در مدارس متوسطه ایران از دیدگاه مدیران و دبیران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 185-201]
  • بهادری، بهناز بررسی تأثیر فرهنگ مدرسه و سرمایه فرهنگی خانواده بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 127-158]

پ

  • پویا، علیرضا طراحی مدل تلفیقی تحلیل پوششی داده‌ها و تحلیل مؤلفه‌های اصلی به‌منظور بهبود ارزیابی عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه (مورد مطالعه: گروه‌های آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 159-186]

ت

  • توکل، محمد آسیب‌‌شناسی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]

ح

  • حسنی، علی اکبر تحلیل داده‌های آموزشی دانشجویان با هدف ارزیابی موفقیت تحصیلی با استفاده از رویکرد داده‌کاوی (نمونه موردی: دانشکده مدیریت و مهندسی صنایع دانشگاه شاهرود) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 187-208]
  • حسن زاده بارانی کرد، سودابه مقایسه اثربخشی مدارس هیأت امنایی و عادی استان همدان بر اساس مدل ترکیبی پارسونز-سنجری [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 77-104]

خ

  • خراسانی، اباصلت بررسی جهت‌گیری‌‌های برنامه درسی در دوره تمرکزگرایی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 159-184]

د

  • دی پیر، محمود استفاده از داده کاوی آموزشی جهت گروه‌بندی یادگیرندگان در محیط یادگیری الکترونیکی به منظور شخصی سازی برنامه آموزش [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 83-108]
  • درخشان، مژگان طراحی الگوی شایستگی‌های مدیران گروه‌های آموزشی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 105-126]

ذ

  • ذاکرصالحی، غلامرضا آسیب‌شناسی ساختاری پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 31-58]

ر

  • رابو، احمد استفاده از داده کاوی آموزشی جهت گروه‌بندی یادگیرندگان در محیط یادگیری الکترونیکی به منظور شخصی سازی برنامه آموزش [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 83-108]
  • رحیمیان، اشرف برندسازی دانشگاه؛ نیاز جدید آموزش عالی (مطالعه موردی؛ دانشگاه پیام نور مرکز کرج) [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 139-158]
  • رسولی، سمانه نقش میانجی‌گری ادراک عدالت توزیعی در تأثیر رضایت از نظام جبران خدمات بر امید به آینده، التزام شغلی و سازگاری شغلی معلمان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 109-138]
  • رضائیان، مجید آسیب‌‌شناسی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]
  • رمضانی، سیده گل افروز بررسی موانع و چالش‌های مؤثر بر ناکارآمدی پژوهش در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]

ز

  • زین آبادی، حسن رضا پدیده افشاگری سازمانی معلم در مدرسه )یافته‌های یک پژوهش پدیدارشناسی( [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 9-30]
  • زندی، خلیل طراحی الگوی شایستگی‌های مدیران گروه‌های آموزشی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 105-126]

ص

  • صالحی عمران، ابراهیم بررسی ویژگی‌های سیستم مدیریت در مدارس متوسطه ایران از دیدگاه مدیران و دبیران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 185-201]
  • صفایی موحد، سعید بررسی تأثیر فرهنگ مدرسه و سرمایه فرهنگی خانواده بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 127-158]

ع

  • عزیزی، نعمت الله بررسی موانع و چالش‌های مؤثر بر ناکارآمدی پژوهش در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]

ف

  • فتحی واجارگاه، کورش بررسی جهت‌گیری‌‌های برنامه درسی در دوره تمرکزگرایی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 159-184]
  • فرح بخش، سعید نقش میانجی‌گری ادراک عدالت توزیعی در تأثیر رضایت از نظام جبران خدمات بر امید به آینده، التزام شغلی و سازگاری شغلی معلمان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 109-138]

ق

  • قریشی خوراسگانی، مریم سادات آسیب‌شناسی ساختاری پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 31-58]
  • قنبری، سیروس مقایسه اثربخشی مدارس هیأت امنایی و عادی استان همدان بر اساس مدل ترکیبی پارسونز-سنجری [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 77-104]
  • قهرمانی، محمد کشف و شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص های الگوی شایستگی مدیران پارک‌های علم و فناوری ایران با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 59-82]

ک

  • کیایی جمالی، سیدمهدی بررسی جهت‌گیری‌‌های برنامه درسی در دوره تمرکزگرایی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 159-184]

م

  • مهران، گلنار آسیب‌شناسی ساختاری پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 31-58]
  • مهنی، امید بررسی موانع و چالش‌های مؤثر بر ناکارآمدی پژوهش در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
  • موسی پور، نعمت الله بررسی جهت‌گیری‌‌های برنامه درسی در دوره تمرکزگرایی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 159-184]

ن

  • نامداری پژمان، مهدی مقایسه اثربخشی مدارس هیأت امنایی و عادی استان همدان بر اساس مدل ترکیبی پارسونز-سنجری [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 77-104]
  • نظرپور، محمدتقی معماری محیط‌های یادگیری بر پایه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 209-229]
  • نوروزی وند، طاهره پدیده افشاگری سازمانی معلم در مدرسه )یافته‌های یک پژوهش پدیدارشناسی( [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 9-30]
  • نوشی کوچکسرایی، موسی بررسی سیاست‌های سرقتِ علمی-ادبی در تارنماهای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 51-76]
  • نوه ابراهیم، عبدالرحیم آسیب‌‌شناسی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]

ی

  • یمنی دوزی سرخابی، محمد آسیب‌شناسی ساختاری پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 31-58]