ا
-
ابوالقاسمی، محمود
کشف و شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخص های الگوی شایستگی مدیران پارکهای علم و فناوری ایران با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 59-82]
-
اسماعیلی، فرشید
طراحی مدل تلفیقی تحلیل پوششی دادهها و تحلیل مؤلفههای اصلی بهمنظور بهبود ارزیابی عملکرد گروههای آموزشی دانشگاه (مورد مطالعه: گروههای آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 159-186]
-
اللهیاری، رحمت اله
کشف و شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخص های الگوی شایستگی مدیران پارکهای علم و فناوری ایران با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 59-82]
ب
-
بذرافشان، مرتضی
تحلیل دادههای آموزشی دانشجویان با هدف ارزیابی موفقیت تحصیلی با استفاده از رویکرد دادهکاوی (نمونه موردی: دانشکده مدیریت و مهندسی صنایع دانشگاه شاهرود) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 187-208]
-
بزرگی بایی، علی اصغر
بررسی ویژگیهای سیستم مدیریت در مدارس متوسطه ایران از دیدگاه مدیران و دبیران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 185-201]
-
بهادری، بهناز
بررسی تأثیر فرهنگ مدرسه و سرمایه فرهنگی خانواده بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 127-158]
پ
-
پویا، علیرضا
طراحی مدل تلفیقی تحلیل پوششی دادهها و تحلیل مؤلفههای اصلی بهمنظور بهبود ارزیابی عملکرد گروههای آموزشی دانشگاه (مورد مطالعه: گروههای آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 159-186]
ت
-
توکل، محمد
آسیبشناسی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]
ح
-
حسنی، علی اکبر
تحلیل دادههای آموزشی دانشجویان با هدف ارزیابی موفقیت تحصیلی با استفاده از رویکرد دادهکاوی (نمونه موردی: دانشکده مدیریت و مهندسی صنایع دانشگاه شاهرود) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 187-208]
-
حسن زاده بارانی کرد، سودابه
مقایسه اثربخشی مدارس هیأت امنایی و عادی استان همدان بر اساس مدل ترکیبی پارسونز-سنجری [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 77-104]
خ
-
خراسانی، اباصلت
بررسی جهتگیریهای برنامه درسی در دوره تمرکزگرایی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 159-184]
د
-
دی پیر، محمود
استفاده از داده کاوی آموزشی جهت گروهبندی یادگیرندگان در محیط یادگیری الکترونیکی به منظور شخصی سازی برنامه آموزش [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 83-108]
-
درخشان، مژگان
طراحی الگوی شایستگیهای مدیران گروههای آموزشی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 105-126]
ذ
-
ذاکرصالحی، غلامرضا
آسیبشناسی ساختاری پردیسهای خودگردان دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 31-58]
ر
-
رابو، احمد
استفاده از داده کاوی آموزشی جهت گروهبندی یادگیرندگان در محیط یادگیری الکترونیکی به منظور شخصی سازی برنامه آموزش [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 83-108]
-
رحیمیان، اشرف
برندسازی دانشگاه؛ نیاز جدید آموزش عالی (مطالعه موردی؛ دانشگاه پیام نور مرکز کرج) [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 139-158]
-
رسولی، سمانه
نقش میانجیگری ادراک عدالت توزیعی در تأثیر رضایت از نظام جبران خدمات بر امید به آینده، التزام شغلی و سازگاری شغلی معلمان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 109-138]
-
رضائیان، مجید
آسیبشناسی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]
-
رمضانی، سیده گل افروز
بررسی موانع و چالشهای مؤثر بر ناکارآمدی پژوهش در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
ز
-
زین آبادی، حسن رضا
پدیده افشاگری سازمانی معلم در مدرسه )یافتههای یک پژوهش پدیدارشناسی( [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 9-30]
-
زندی، خلیل
طراحی الگوی شایستگیهای مدیران گروههای آموزشی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 105-126]
ص
-
صالحی عمران، ابراهیم
بررسی ویژگیهای سیستم مدیریت در مدارس متوسطه ایران از دیدگاه مدیران و دبیران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 185-201]
-
صفایی موحد، سعید
بررسی تأثیر فرهنگ مدرسه و سرمایه فرهنگی خانواده بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 127-158]
ع
-
عزیزی، نعمت الله
بررسی موانع و چالشهای مؤثر بر ناکارآمدی پژوهش در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
ف
-
فتحی واجارگاه، کورش
بررسی جهتگیریهای برنامه درسی در دوره تمرکزگرایی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 159-184]
-
فرح بخش، سعید
نقش میانجیگری ادراک عدالت توزیعی در تأثیر رضایت از نظام جبران خدمات بر امید به آینده، التزام شغلی و سازگاری شغلی معلمان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 109-138]
ق
-
قریشی خوراسگانی، مریم سادات
آسیبشناسی ساختاری پردیسهای خودگردان دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 31-58]
-
قنبری، سیروس
مقایسه اثربخشی مدارس هیأت امنایی و عادی استان همدان بر اساس مدل ترکیبی پارسونز-سنجری [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 77-104]
-
قهرمانی، محمد
کشف و شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخص های الگوی شایستگی مدیران پارکهای علم و فناوری ایران با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 59-82]
ک
-
کیایی جمالی، سیدمهدی
بررسی جهتگیریهای برنامه درسی در دوره تمرکزگرایی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 159-184]
م
-
مهران، گلنار
آسیبشناسی ساختاری پردیسهای خودگردان دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 31-58]
-
مهنی، امید
بررسی موانع و چالشهای مؤثر بر ناکارآمدی پژوهش در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
-
موسی پور، نعمت الله
بررسی جهتگیریهای برنامه درسی در دوره تمرکزگرایی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 159-184]
ن
-
نامداری پژمان، مهدی
مقایسه اثربخشی مدارس هیأت امنایی و عادی استان همدان بر اساس مدل ترکیبی پارسونز-سنجری [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 77-104]
-
نظرپور، محمدتقی
معماری محیطهای یادگیری بر پایه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 209-229]
-
نوروزی وند، طاهره
پدیده افشاگری سازمانی معلم در مدرسه )یافتههای یک پژوهش پدیدارشناسی( [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 9-30]
-
نوشی کوچکسرایی، موسی
بررسی سیاستهای سرقتِ علمی-ادبی در تارنماهای دانشگاهها و مراکز آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 51-76]
-
نوه ابراهیم، عبدالرحیم
آسیبشناسی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]
ی
-
یمنی دوزی سرخابی، محمد
آسیبشناسی ساختاری پردیسهای خودگردان دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 31-58]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد