کلیدواژه‌ها = %D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A8%D8%B1 %D9%86%D9%85%D9%88%D8%AF%D9%86 %D9%81%D8%B1%D8%A7%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86 %D8%AF%D8%B1 %DB%8C%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C
تأثیر اجرای برنامه درسی با رویکرد وارونه بر یادگیری خودراهبر فراگیران

دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 195-224

10.29252/mpes.13.1.195

محمد نوریان؛ مرجان افشاری؛ امینه احمدی؛ داریوش نوروزی