آ
-
آموزش برخط
بررسی اثرات آموزش برخط بر اخلاق حرفهای اعضای هیئت علمی در دوران همهگیری ویروس کووید- 19 [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 97-122]
-
آموزش عالی
سرسپردگی توسعه پایدار در برنامه درسی گردشگری آموزش عالی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 149-172]
-
آموزش عالی
مسئولیتهای فرادانشگاهی اعضای هیئت علمی در بستر دانشگاه کلاس جهانی: معرفی مفهوم برونگرایی علمی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 65-96]
-
آموزش عالی
بررسی اثرات آموزش برخط بر اخلاق حرفهای اعضای هیئت علمی در دوران همهگیری ویروس کووید- 19 [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 97-122]
-
آموزش عالی
نگاهی اجمالی به نقش و جایگاه برنامههای آموزشی (با تأکید برآموزش عالی) در توسعه مداوم /پایدار [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 49-64]
-
آموزش فنی و حرفهای
عوامل مؤثر در اجرای برنامههای درسی آموزش فنی و حرفهای مدارس استرالیا [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 9-36]
-
آموزش و پرورش
الگوی پارادایمی تمرکززدایی از نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 123-148]
-
آیندهپژوهی
تدوین سناریوهای توسعه حرفهای معلمان بر اساس اصول آینده پژوهی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 173-198]
ا
-
اخلاق
اخلاق و مسئولیت اجتماعی در برنامه درسی رشته آموزش و توسعه منابع انسانی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 9-26]
-
اخلاق حرفهای
بررسی اثرات آموزش برخط بر اخلاق حرفهای اعضای هیئت علمی در دوران همهگیری ویروس کووید- 19 [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 97-122]
-
ارتباط با جامعه و صنعت
آسیبشناسی فرصت مطالعاتی ارتباط با جامعه در رشتههای علومانسانی؛ مطالعه موردی ارتباط اساتید علومانسانی با اندیشکدهها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 213-240]
-
ارتباط دانشگاه و صنعت
ارزیابی سیاست وزارت علوم در ایجاد فرصت مطالعاتی اجباری ارتباط با صنعت از منظر نهادی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 161-180]
-
ارزیابی برنامه درسی
اخلاق و مسئولیت اجتماعی در برنامه درسی رشته آموزش و توسعه منابع انسانی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 9-26]
-
ارزیابی سیاست
ارزیابی سیاست وزارت علوم در ایجاد فرصت مطالعاتی اجباری ارتباط با صنعت از منظر نهادی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 161-180]
-
استرالیا
عوامل مؤثر در اجرای برنامههای درسی آموزش فنی و حرفهای مدارس استرالیا [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 9-36]
-
اعضای هیئت علمی
مسئولیتهای فرادانشگاهی اعضای هیئت علمی در بستر دانشگاه کلاس جهانی: معرفی مفهوم برونگرایی علمی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 65-96]
-
اعضای هیئت علمی
آسیبشناسی فرصت مطالعاتی ارتباط با جامعه در رشتههای علومانسانی؛ مطالعه موردی ارتباط اساتید علومانسانی با اندیشکدهها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 213-240]
-
اعضای هیئت علمی
بررسی اثرات آموزش برخط بر اخلاق حرفهای اعضای هیئت علمی در دوران همهگیری ویروس کووید- 19 [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 97-122]
-
اعضای هیئت علمی
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای شایستگیهای عمومی اعضای هیئت علمی (رویکرد پدیدارشناسی) [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 197-222]
-
اقتصاد مقاومتی
سازوکارهای استقرار دانشگاه کارآفرین مبتنی بر اقتصاد مقاومتی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 241-262]
-
الزامات
الزامات اجرای موفق پایاننامه گروهی در دانشگاههای ایران [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 255-276]
-
الگوی تحلیل موقعیت
تجربۀ همکاری بین مدرسهای: تدوین یک نظریۀ داده بنیاد به شیوۀ تحلیل موقعیت [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 27-48]
-
اندیشکدهها
آسیبشناسی فرصت مطالعاتی ارتباط با جامعه در رشتههای علومانسانی؛ مطالعه موردی ارتباط اساتید علومانسانی با اندیشکدهها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 213-240]
-
اهداف پیشرفت
مدل علی روابط ادراک از بهزیستی دانشگاه بر نشاط ذهنی دانشجویان با توجه به نقش واسطه ای اهداف پیشرفت [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 137-160]
ب
-
برنامه درسی
عوامل مؤثر در اجرای برنامههای درسی آموزش فنی و حرفهای مدارس استرالیا [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 9-36]
-
برنامه درسی
طراحی و اعتبار بخشی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت شهروندی دیجیتال با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 89-112]
-
برنامه درسی
واکاوی ریشههای مشاوره برنامه درسی در مدارس از دیدگاه معلمان [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 277-298]
-
برنامهریزی آموزشی
شناسایی مؤلفههای راهبردی نظام آموزشی در مکانگزینی مراکز آموزشی ناحیه یک شهر کرمان در افق 1410 [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 181-196]
-
برنامههای آموزشی
نگاهی اجمالی به نقش و جایگاه برنامههای آموزشی (با تأکید برآموزش عالی) در توسعه مداوم /پایدار [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 49-64]
-
برونسپاری
تعیین فعالیتهای آموزشی قابل برونسپاری در یک دانشگاه سازمانی با استفاده از مدل چند شاخصه MADM [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 223-254]
-
برونگرایی علمی
مسئولیتهای فرادانشگاهی اعضای هیئت علمی در بستر دانشگاه کلاس جهانی: معرفی مفهوم برونگرایی علمی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 65-96]
-
بهزیستی دانشگاه
مدل علی روابط ادراک از بهزیستی دانشگاه بر نشاط ذهنی دانشجویان با توجه به نقش واسطه ای اهداف پیشرفت [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 137-160]
پ
-
پایاننامه گروهی
الزامات اجرای موفق پایاننامه گروهی در دانشگاههای ایران [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 255-276]
-
پیشبینی جمعیت
شناسایی مؤلفههای راهبردی نظام آموزشی در مکانگزینی مراکز آموزشی ناحیه یک شهر کرمان در افق 1410 [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 181-196]
ت
-
تحلیل مضمون
ارائه مدل مدیریت عملکرد برای دانشگاهها و مؤسسات آموزشی عالی دولتی کشور با تأکید بر ابعاد فردی، شغلی و سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 59-88]
-
تحلیل مضمون
تحلیل مضمون کتب درسی دوره ابتدایی برای شناسایی مؤلفههای هویت ملی براساس اسناد بالادستی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]
-
تربیت شهروندی دیجیتال
طراحی و اعتبار بخشی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت شهروندی دیجیتال با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 89-112]
-
تمرکز
الگوی پارادایمی تمرکززدایی از نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 123-148]
-
تمرکززدایی
الگوی پارادایمی تمرکززدایی از نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 123-148]
-
توسعه
استخراج و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه مدیران مدارس مبتنی بر رویکرد شایستگیمحور [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 199-212]
-
توسعه اقتصادی و اجتماعی
نگاهی اجمالی به نقش و جایگاه برنامههای آموزشی (با تأکید برآموزش عالی) در توسعه مداوم /پایدار [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 49-64]
-
توسعه پایدار
نگاهی اجمالی به نقش و جایگاه برنامههای آموزشی (با تأکید برآموزش عالی) در توسعه مداوم /پایدار [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 49-64]
-
توسعه حرفهای
تدوین سناریوهای توسعه حرفهای معلمان بر اساس اصول آینده پژوهی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 173-198]
-
توسعه سرمایه انسانی
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای شایستگیهای عمومی اعضای هیئت علمی (رویکرد پدیدارشناسی) [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 197-222]
-
توسعه مداوم
نگاهی اجمالی به نقش و جایگاه برنامههای آموزشی (با تأکید برآموزش عالی) در توسعه مداوم /پایدار [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 49-64]
ج
-
جغرافی
شناسایی مؤلفههای راهبردی نظام آموزشی در مکانگزینی مراکز آموزشی ناحیه یک شهر کرمان در افق 1410 [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 181-196]
د
-
دادهبنیاد
الگوی پارادایمی تمرکززدایی از نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 123-148]
-
دانشآموزان تیزهوش
واکاوی عوامل تسهیلگر کاربرد مدرسه در خانه ترکیبی در نظام آموزشی ایران: رویکردی نوین در آموزش دانشآموزان تیزهوش [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 113-136]
-
دانشگاه
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای شایستگیهای عمومی اعضای هیئت علمی (رویکرد پدیدارشناسی) [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 197-222]
-
دانشگاه
الزامات اجرای موفق پایاننامه گروهی در دانشگاههای ایران [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 255-276]
-
دانشگاه سازمانی
تعیین فعالیتهای آموزشی قابل برونسپاری در یک دانشگاه سازمانی با استفاده از مدل چند شاخصه MADM [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 223-254]
-
دانشگاه کارآفرین
سازوکارهای استقرار دانشگاه کارآفرین مبتنی بر اقتصاد مقاومتی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 241-262]
-
دانشگاه کلاس جهانی
مسئولیتهای فرادانشگاهی اعضای هیئت علمی در بستر دانشگاه کلاس جهانی: معرفی مفهوم برونگرایی علمی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 65-96]
-
دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی
ارائه مدل مدیریت عملکرد برای دانشگاهها و مؤسسات آموزشی عالی دولتی کشور با تأکید بر ابعاد فردی، شغلی و سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 59-88]
-
دلفی فازی
تعیین فعالیتهای آموزشی قابل برونسپاری در یک دانشگاه سازمانی با استفاده از مدل چند شاخصه MADM [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 223-254]
-
دوره دوم ابتدایی
تحلیل مضمون کتب درسی دوره ابتدایی برای شناسایی مؤلفههای هویت ملی براساس اسناد بالادستی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]
-
دوره متوسطه
طراحی و اعتبار بخشی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت شهروندی دیجیتال با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 89-112]
-
دوره متوسطه
واکاوی ریشههای مشاوره برنامه درسی در مدارس از دیدگاه معلمان [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 277-298]
ر
-
رساله گروهی
الزامات اجرای موفق پایاننامه گروهی در دانشگاههای ایران [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 255-276]
-
رشته آموزش و توسعه منابع انسانی
اخلاق و مسئولیت اجتماعی در برنامه درسی رشته آموزش و توسعه منابع انسانی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 9-26]
-
رویکرد تلفیقی
طراحی و اعتبار بخشی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت شهروندی دیجیتال با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 89-112]
س
-
سازوکارها
سازوکارهای استقرار دانشگاه کارآفرین مبتنی بر اقتصاد مقاومتی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 241-262]
-
سیاستهای آموزشی
شناسایی مؤلفههای راهبردی نظام آموزشی در مکانگزینی مراکز آموزشی ناحیه یک شهر کرمان در افق 1410 [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 181-196]
-
سرسپردگی
سرسپردگی توسعه پایدار در برنامه درسی گردشگری آموزش عالی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 149-172]
-
سناریونگاری
تدوین سناریوهای توسعه حرفهای معلمان بر اساس اصول آینده پژوهی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 173-198]
ش
-
شایستگیمحوری
استخراج و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه مدیران مدارس مبتنی بر رویکرد شایستگیمحور [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 199-212]
-
شایستگیهای یادگیری
چارچوبی برای کلیدیترین شایستگیهای یادگیری آینده [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 263-290]
-
شایستگیهای رفتاری- اجتماعی
چارچوبی برای کلیدیترین شایستگیهای یادگیری آینده [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 263-290]
-
شایستگیهای شناختی-فراشناختی
چارچوبی برای کلیدیترین شایستگیهای یادگیری آینده [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 263-290]
-
شایستگیهای عمومی
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای شایستگیهای عمومی اعضای هیئت علمی (رویکرد پدیدارشناسی) [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 197-222]
ط
-
طراحی برنامه درسی
سرسپردگی توسعه پایدار در برنامه درسی گردشگری آموزش عالی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 149-172]
-
طراحی مدل
ارائه مدل مدیریت عملکرد برای دانشگاهها و مؤسسات آموزشی عالی دولتی کشور با تأکید بر ابعاد فردی، شغلی و سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 59-88]
ع
-
عدم تمرکز
الگوی پارادایمی تمرکززدایی از نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 123-148]
-
علوم انسانی
آسیبشناسی فرصت مطالعاتی ارتباط با جامعه در رشتههای علومانسانی؛ مطالعه موردی ارتباط اساتید علومانسانی با اندیشکدهها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 213-240]
-
عوامل تسهیلگر
واکاوی عوامل تسهیلگر کاربرد مدرسه در خانه ترکیبی در نظام آموزشی ایران: رویکردی نوین در آموزش دانشآموزان تیزهوش [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 113-136]
ف
-
فرصت مطالعاتی
آسیبشناسی فرصت مطالعاتی ارتباط با جامعه در رشتههای علومانسانی؛ مطالعه موردی ارتباط اساتید علومانسانی با اندیشکدهها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 213-240]
-
فعالیت آموزشی
تعیین فعالیتهای آموزشی قابل برونسپاری در یک دانشگاه سازمانی با استفاده از مدل چند شاخصه MADM [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 223-254]
ک
-
کتب درسی
تحلیل مضمون کتب درسی دوره ابتدایی برای شناسایی مؤلفههای هویت ملی براساس اسناد بالادستی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]
گ
-
گردشگری پایدار
سرسپردگی توسعه پایدار در برنامه درسی گردشگری آموزش عالی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 149-172]
م
-
مدیران مدارس
استخراج و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه مدیران مدارس مبتنی بر رویکرد شایستگیمحور [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 199-212]
-
مدیریت استعداد
استخراج و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه مدیران مدارس مبتنی بر رویکرد شایستگیمحور [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 199-212]
-
مدیریت آموزشی
تجربۀ همکاری بین مدرسهای: تدوین یک نظریۀ داده بنیاد به شیوۀ تحلیل موقعیت [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 27-48]
-
مدیریت عملکرد
ارائه مدل مدیریت عملکرد برای دانشگاهها و مؤسسات آموزشی عالی دولتی کشور با تأکید بر ابعاد فردی، شغلی و سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 59-88]
-
مدرسه در خانه ترکیبی
واکاوی عوامل تسهیلگر کاربرد مدرسه در خانه ترکیبی در نظام آموزشی ایران: رویکردی نوین در آموزش دانشآموزان تیزهوش [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 113-136]
-
مدل چند شاخصه MADM
تعیین فعالیتهای آموزشی قابل برونسپاری در یک دانشگاه سازمانی با استفاده از مدل چند شاخصه MADM [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 223-254]
-
مسئولیت اجتماعی
اخلاق و مسئولیت اجتماعی در برنامه درسی رشته آموزش و توسعه منابع انسانی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 9-26]
-
مشارکت
تجربۀ همکاری بین مدرسهای: تدوین یک نظریۀ داده بنیاد به شیوۀ تحلیل موقعیت [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 27-48]
-
مشاوره برنامه درسی
واکاوی ریشههای مشاوره برنامه درسی در مدارس از دیدگاه معلمان [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 277-298]
-
مطالعه کیفی
عوامل مؤثر در اجرای برنامههای درسی آموزش فنی و حرفهای مدارس استرالیا [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 9-36]
-
معیار تصمیمگیری
تعیین فعالیتهای آموزشی قابل برونسپاری در یک دانشگاه سازمانی با استفاده از مدل چند شاخصه MADM [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 223-254]
-
معلمان
تدوین سناریوهای توسعه حرفهای معلمان بر اساس اصول آینده پژوهی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 173-198]
-
معلمان
واکاوی ریشههای مشاوره برنامه درسی در مدارس از دیدگاه معلمان [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 277-298]
ن
-
نشاط ذهنی
مدل علی روابط ادراک از بهزیستی دانشگاه بر نشاط ذهنی دانشجویان با توجه به نقش واسطه ای اهداف پیشرفت [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 137-160]
-
نظریه انتقادی
سرسپردگی توسعه پایدار در برنامه درسی گردشگری آموزش عالی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 149-172]
-
نظریۀ دادهبنیاد
تجربۀ همکاری بین مدرسهای: تدوین یک نظریۀ داده بنیاد به شیوۀ تحلیل موقعیت [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 27-48]
-
نهاد اُلیگارشی
ارزیابی سیاست وزارت علوم در ایجاد فرصت مطالعاتی اجباری ارتباط با صنعت از منظر نهادی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 161-180]
-
نهاد فراگیر
ارزیابی سیاست وزارت علوم در ایجاد فرصت مطالعاتی اجباری ارتباط با صنعت از منظر نهادی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 161-180]
و
-
وزارت علوم
ارزیابی سیاست وزارت علوم در ایجاد فرصت مطالعاتی اجباری ارتباط با صنعت از منظر نهادی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 161-180]
ه
-
همکاری بین مدرسهای
تجربۀ همکاری بین مدرسهای: تدوین یک نظریۀ داده بنیاد به شیوۀ تحلیل موقعیت [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 27-48]
-
همهگیری کووید- 19
بررسی اثرات آموزش برخط بر اخلاق حرفهای اعضای هیئت علمی در دوران همهگیری ویروس کووید- 19 [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 97-122]
-
هویت ملی
تحلیل مضمون کتب درسی دوره ابتدایی برای شناسایی مؤلفههای هویت ملی براساس اسناد بالادستی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]
ی
-
یادگیری/ آموزش آینده
چارچوبی برای کلیدیترین شایستگیهای یادگیری آینده [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 263-290]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد