نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش برخط بررسی اثرات آموزش برخط بر اخلاق حرفه‌ای اعضای هیئت علمی در دوران همه‌گیری ویروس کووید- 19 [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 97-122]
  • آموزش عالی سرسپردگی توسعه پایدار در برنامه درسی گردشگری آموزش عالی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 149-172]
  • آموزش عالی مسئولیت‌های فرادانشگاهی اعضای هیئت علمی در بستر دانشگاه کلاس جهانی: معرفی مفهوم برون‌گرایی علمی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 65-96]
  • آموزش عالی بررسی اثرات آموزش برخط بر اخلاق حرفه‌ای اعضای هیئت علمی در دوران همه‌گیری ویروس کووید- 19 [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 97-122]
  • آموزش عالی نگاهی اجمالی به نقش و جایگاه برنامه‌های آموزشی (با تأکید برآموزش عالی) در توسعه مداوم /پایدار [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 49-64]
  • آموزش فنی و حرفه‌ای عوامل مؤثر در اجرای برنامه‌های درسی آموزش فنی و حرفه‌ای مدارس استرالیا [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 9-36]
  • آموزش و پرورش الگوی پارادایمی تمرکززدایی از نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 123-148]
  • آینده‌پژوهی تدوین سناریوهای توسعه حرفه‌ای معلمان بر اساس اصول آینده‌ پژوهی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 173-198]

ا

  • اخلاق اخلاق و مسئولیت اجتماعی در برنامه درسی رشته آموزش و توسعه منابع انسانی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 9-26]
  • اخلاق حرفه‌ای بررسی اثرات آموزش برخط بر اخلاق حرفه‌ای اعضای هیئت علمی در دوران همه‌گیری ویروس کووید- 19 [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 97-122]
  • ارتباط با جامعه و صنعت آسیب‌شناسی فرصت مطالعاتی ارتباط با جامعه در رشته‌های علوم‌انسانی؛ مطالعه موردی ارتباط اساتید علوم‌انسانی با اندیشکده‌‌ها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 213-240]
  • ارتباط دانشگاه و صنعت ارزیابی سیاست وزارت علوم در ایجاد فرصت مطالعاتی اجباری ارتباط با صنعت از منظر نهادی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 161-180]
  • ارزیابی برنامه درسی اخلاق و مسئولیت اجتماعی در برنامه درسی رشته آموزش و توسعه منابع انسانی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 9-26]
  • ارزیابی سیاست ارزیابی سیاست وزارت علوم در ایجاد فرصت مطالعاتی اجباری ارتباط با صنعت از منظر نهادی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 161-180]
  • استرالیا عوامل مؤثر در اجرای برنامه‌های درسی آموزش فنی و حرفه‌ای مدارس استرالیا [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 9-36]
  • اعضای هیئت علمی مسئولیت‌های فرادانشگاهی اعضای هیئت علمی در بستر دانشگاه کلاس جهانی: معرفی مفهوم برون‌گرایی علمی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 65-96]
  • اعضای هیئت علمی آسیب‌شناسی فرصت مطالعاتی ارتباط با جامعه در رشته‌های علوم‌انسانی؛ مطالعه موردی ارتباط اساتید علوم‌انسانی با اندیشکده‌‌ها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 213-240]
  • اعضای هیئت علمی بررسی اثرات آموزش برخط بر اخلاق حرفه‌ای اعضای هیئت علمی در دوران همه‌گیری ویروس کووید- 19 [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 97-122]
  • اعضای هیئت علمی شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های شایستگی‌های عمومی اعضای هیئت علمی (رویکرد پدیدارشناسی) [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 197-222]
  • اقتصاد مقاومتی سازوکارهای استقرار دانشگاه کارآفرین مبتنی بر اقتصاد مقاومتی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 241-262]
  • الزامات الزامات اجرای موفق پایان‌نامه گروهی در دانشگاه‌های ایران [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 255-276]
  • الگوی تحلیل موقعیت تجربۀ همکاری بین مدرسه‌ای: تدوین یک نظریۀ داده بنیاد به شیوۀ تحلیل موقعیت [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 27-48]
  • اندیشکده‌ها آسیب‌شناسی فرصت مطالعاتی ارتباط با جامعه در رشته‌های علوم‌انسانی؛ مطالعه موردی ارتباط اساتید علوم‌انسانی با اندیشکده‌‌ها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 213-240]
  • اهداف پیشرفت مدل علی روابط ادراک از بهزیستی دانشگاه بر نشاط ذهنی دانشجویان با توجه به نقش واسطه ای اهداف پیشرفت [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 137-160]

ب

  • برنامه درسی عوامل مؤثر در اجرای برنامه‌های درسی آموزش فنی و حرفه‌ای مدارس استرالیا [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 9-36]
  • برنامه درسی طراحی و اعتبار بخشی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت شهروندی دیجیتال با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 89-112]
  • برنامه درسی واکاوی ریشه‌های مشاوره برنامه درسی در مدارس از دیدگاه معلمان [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 277-298]
  • برنامه‌ریزی آموزشی شناسایی مؤلفه‌های راهبردی نظام آموزشی در مکان‌گزینی مراکز آموزشی ناحیه یک شهر کرمان در افق 1410 [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 181-196]
  • برنامه‌های آموزشی نگاهی اجمالی به نقش و جایگاه برنامه‌های آموزشی (با تأکید برآموزش عالی) در توسعه مداوم /پایدار [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 49-64]
  • برون‌سپاری تعیین فعالیت‌های آموزشی قابل برون‌سپاری در یک دانشگاه سازمانی با استفاده از مدل چند شاخصه MADM [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 223-254]
  • برون‌گرایی علمی مسئولیت‌های فرادانشگاهی اعضای هیئت علمی در بستر دانشگاه کلاس جهانی: معرفی مفهوم برون‌گرایی علمی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 65-96]
  • بهزیستی دانشگاه مدل علی روابط ادراک از بهزیستی دانشگاه بر نشاط ذهنی دانشجویان با توجه به نقش واسطه ای اهداف پیشرفت [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 137-160]

پ

  • پایان‌نامه گروهی الزامات اجرای موفق پایان‌نامه گروهی در دانشگاه‌های ایران [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 255-276]
  • پیش‌بینی جمعیت شناسایی مؤلفه‌های راهبردی نظام آموزشی در مکان‌گزینی مراکز آموزشی ناحیه یک شهر کرمان در افق 1410 [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 181-196]

ت

  • تحلیل مضمون ارائه مدل مدیریت عملکرد برای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی عالی دولتی کشور با تأکید بر ابعاد فردی، شغلی و سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 59-88]
  • تحلیل مضمون تحلیل مضمون کتب درسی دوره ابتدایی برای شناسایی مؤلفه‌های هویت ملی براساس اسناد بالادستی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]
  • تربیت شهروندی دیجیتال طراحی و اعتبار بخشی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت شهروندی دیجیتال با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 89-112]
  • تمرکز الگوی پارادایمی تمرکززدایی از نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 123-148]
  • تمرکززدایی الگوی پارادایمی تمرکززدایی از نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 123-148]
  • توسعه استخراج و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه مدیران مدارس مبتنی بر رویکرد شایستگی‌محور [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 199-212]
  • توسعه اقتصادی و اجتماعی نگاهی اجمالی به نقش و جایگاه برنامه‌های آموزشی (با تأکید برآموزش عالی) در توسعه مداوم /پایدار [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 49-64]
  • توسعه پایدار نگاهی اجمالی به نقش و جایگاه برنامه‌های آموزشی (با تأکید برآموزش عالی) در توسعه مداوم /پایدار [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 49-64]
  • توسعه حرفه‌ای تدوین سناریوهای توسعه حرفه‌ای معلمان بر اساس اصول آینده‌ پژوهی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 173-198]
  • توسعه سرمایه انسانی شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های شایستگی‌های عمومی اعضای هیئت علمی (رویکرد پدیدارشناسی) [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 197-222]
  • توسعه مداوم نگاهی اجمالی به نقش و جایگاه برنامه‌های آموزشی (با تأکید برآموزش عالی) در توسعه مداوم /پایدار [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 49-64]

ج

  • جغرافی شناسایی مؤلفه‌های راهبردی نظام آموزشی در مکان‌گزینی مراکز آموزشی ناحیه یک شهر کرمان در افق 1410 [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 181-196]

د

  • داده‌بنیاد الگوی پارادایمی تمرکززدایی از نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 123-148]
  • دانش‌آموزان تیزهوش واکاوی عوامل تسهیل‌گر کاربرد مدرسه در خانه ترکیبی در نظام آموزشی ایران: رویکردی نوین در آموزش دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 113-136]
  • دانشگاه شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های شایستگی‌های عمومی اعضای هیئت علمی (رویکرد پدیدارشناسی) [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 197-222]
  • دانشگاه الزامات اجرای موفق پایان‌نامه گروهی در دانشگاه‌های ایران [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 255-276]
  • دانشگاه سازمانی تعیین فعالیت‌های آموزشی قابل برون‌سپاری در یک دانشگاه سازمانی با استفاده از مدل چند شاخصه MADM [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 223-254]
  • دانشگاه کارآفرین سازوکارهای استقرار دانشگاه کارآفرین مبتنی بر اقتصاد مقاومتی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 241-262]
  • دانشگاه کلاس جهانی مسئولیت‌های فرادانشگاهی اعضای هیئت علمی در بستر دانشگاه کلاس جهانی: معرفی مفهوم برون‌گرایی علمی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 65-96]
  • دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی ارائه مدل مدیریت عملکرد برای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی عالی دولتی کشور با تأکید بر ابعاد فردی، شغلی و سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 59-88]
  • دلفی فازی تعیین فعالیت‌های آموزشی قابل برون‌سپاری در یک دانشگاه سازمانی با استفاده از مدل چند شاخصه MADM [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 223-254]
  • دوره دوم ابتدایی تحلیل مضمون کتب درسی دوره ابتدایی برای شناسایی مؤلفه‌های هویت ملی براساس اسناد بالادستی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]
  • دوره متوسطه طراحی و اعتبار بخشی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت شهروندی دیجیتال با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 89-112]
  • دوره متوسطه واکاوی ریشه‌های مشاوره برنامه درسی در مدارس از دیدگاه معلمان [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 277-298]

ر

  • رساله گروهی الزامات اجرای موفق پایان‌نامه گروهی در دانشگاه‌های ایران [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 255-276]
  • رشته آموزش و توسعه منابع انسانی اخلاق و مسئولیت اجتماعی در برنامه درسی رشته آموزش و توسعه منابع انسانی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 9-26]
  • رویکرد تلفیقی طراحی و اعتبار بخشی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت شهروندی دیجیتال با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 89-112]

س

  • سازوکارها سازوکارهای استقرار دانشگاه کارآفرین مبتنی بر اقتصاد مقاومتی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 241-262]
  • سیاست‌های آموزشی شناسایی مؤلفه‌های راهبردی نظام آموزشی در مکان‌گزینی مراکز آموزشی ناحیه یک شهر کرمان در افق 1410 [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 181-196]
  • سرسپردگی سرسپردگی توسعه پایدار در برنامه درسی گردشگری آموزش عالی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 149-172]
  • سناریونگاری تدوین سناریوهای توسعه حرفه‌ای معلمان بر اساس اصول آینده‌ پژوهی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 173-198]

ش

  • شایستگی‌محوری استخراج و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه مدیران مدارس مبتنی بر رویکرد شایستگی‌محور [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 199-212]
  • شایستگی‌های یادگیری چارچوبی برای کلیدی‌ترین شایستگی‌های یادگیری آینده [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 263-290]
  • شایستگی‌های رفتاری- اجتماعی چارچوبی برای کلیدی‌ترین شایستگی‌های یادگیری آینده [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 263-290]
  • شایستگی‌های شناختی-فراشناختی چارچوبی برای کلیدی‌ترین شایستگی‌های یادگیری آینده [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 263-290]
  • شایستگی‌های عمومی شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های شایستگی‌های عمومی اعضای هیئت علمی (رویکرد پدیدارشناسی) [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 197-222]

ط

  • طراحی برنامه درسی سرسپردگی توسعه پایدار در برنامه درسی گردشگری آموزش عالی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 149-172]
  • طراحی مدل ارائه مدل مدیریت عملکرد برای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی عالی دولتی کشور با تأکید بر ابعاد فردی، شغلی و سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 59-88]

ع

  • عدم تمرکز الگوی پارادایمی تمرکززدایی از نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 123-148]
  • علوم انسانی آسیب‌شناسی فرصت مطالعاتی ارتباط با جامعه در رشته‌های علوم‌انسانی؛ مطالعه موردی ارتباط اساتید علوم‌انسانی با اندیشکده‌‌ها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 213-240]
  • عوامل تسهیل‌گر واکاوی عوامل تسهیل‌گر کاربرد مدرسه در خانه ترکیبی در نظام آموزشی ایران: رویکردی نوین در آموزش دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 113-136]

ف

  • فرصت مطالعاتی آسیب‌شناسی فرصت مطالعاتی ارتباط با جامعه در رشته‌های علوم‌انسانی؛ مطالعه موردی ارتباط اساتید علوم‌انسانی با اندیشکده‌‌ها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 213-240]
  • فعالیت آموزشی تعیین فعالیت‌های آموزشی قابل برون‌سپاری در یک دانشگاه سازمانی با استفاده از مدل چند شاخصه MADM [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 223-254]

ک

  • کتب درسی تحلیل مضمون کتب درسی دوره ابتدایی برای شناسایی مؤلفه‌های هویت ملی براساس اسناد بالادستی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]

گ

  • گردشگری پایدار سرسپردگی توسعه پایدار در برنامه درسی گردشگری آموزش عالی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 149-172]

م

  • مدیران مدارس استخراج و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه مدیران مدارس مبتنی بر رویکرد شایستگی‌محور [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 199-212]
  • مدیریت استعداد استخراج و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه مدیران مدارس مبتنی بر رویکرد شایستگی‌محور [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 199-212]
  • مدیریت آموزشی تجربۀ همکاری بین مدرسه‌ای: تدوین یک نظریۀ داده بنیاد به شیوۀ تحلیل موقعیت [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 27-48]
  • مدیریت عملکرد ارائه مدل مدیریت عملکرد برای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی عالی دولتی کشور با تأکید بر ابعاد فردی، شغلی و سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 59-88]
  • مدرسه در خانه ترکیبی واکاوی عوامل تسهیل‌گر کاربرد مدرسه در خانه ترکیبی در نظام آموزشی ایران: رویکردی نوین در آموزش دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 113-136]
  • مدل چند شاخصه MADM تعیین فعالیت‌های آموزشی قابل برون‌سپاری در یک دانشگاه سازمانی با استفاده از مدل چند شاخصه MADM [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 223-254]
  • مسئولیت اجتماعی اخلاق و مسئولیت اجتماعی در برنامه درسی رشته آموزش و توسعه منابع انسانی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 9-26]
  • مشارکت تجربۀ همکاری بین مدرسه‌ای: تدوین یک نظریۀ داده بنیاد به شیوۀ تحلیل موقعیت [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 27-48]
  • مشاوره برنامه درسی واکاوی ریشه‌های مشاوره برنامه درسی در مدارس از دیدگاه معلمان [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 277-298]
  • مطالعه کیفی عوامل مؤثر در اجرای برنامه‌های درسی آموزش فنی و حرفه‌ای مدارس استرالیا [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 9-36]
  • معیار تصمیم‌گیری تعیین فعالیت‌های آموزشی قابل برون‌سپاری در یک دانشگاه سازمانی با استفاده از مدل چند شاخصه MADM [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 223-254]
  • معلمان تدوین سناریوهای توسعه حرفه‌ای معلمان بر اساس اصول آینده‌ پژوهی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 173-198]
  • معلمان واکاوی ریشه‌های مشاوره برنامه درسی در مدارس از دیدگاه معلمان [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 277-298]

ن

  • نشاط ذهنی مدل علی روابط ادراک از بهزیستی دانشگاه بر نشاط ذهنی دانشجویان با توجه به نقش واسطه ای اهداف پیشرفت [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 137-160]
  • نظریه انتقادی سرسپردگی توسعه پایدار در برنامه درسی گردشگری آموزش عالی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 149-172]
  • نظریۀ داده‌بنیاد تجربۀ همکاری بین مدرسه‌ای: تدوین یک نظریۀ داده بنیاد به شیوۀ تحلیل موقعیت [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 27-48]
  • نهاد اُلیگارشی ارزیابی سیاست وزارت علوم در ایجاد فرصت مطالعاتی اجباری ارتباط با صنعت از منظر نهادی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 161-180]
  • نهاد فراگیر ارزیابی سیاست وزارت علوم در ایجاد فرصت مطالعاتی اجباری ارتباط با صنعت از منظر نهادی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 161-180]

و

  • وزارت علوم ارزیابی سیاست وزارت علوم در ایجاد فرصت مطالعاتی اجباری ارتباط با صنعت از منظر نهادی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 161-180]

ه

  • همکاری بین مدرسه‌ای تجربۀ همکاری بین مدرسه‌ای: تدوین یک نظریۀ داده بنیاد به شیوۀ تحلیل موقعیت [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 27-48]
  • همه‌گیری کووید- 19 بررسی اثرات آموزش برخط بر اخلاق حرفه‌ای اعضای هیئت علمی در دوران همه‌گیری ویروس کووید- 19 [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 97-122]
  • هویت ملی تحلیل مضمون کتب درسی دوره ابتدایی برای شناسایی مؤلفه‌های هویت ملی براساس اسناد بالادستی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]

ی

  • یادگیری/ آموزش آینده چارچوبی برای کلیدی‌ترین شایستگی‌های یادگیری آینده [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 263-290]