آ
-
آموزش به زبان فارسی
بازنمایی معنایی تجارب زیسته دانشآموزان دوزبانه (بلوچ) از آموزش به زبان فارسی: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 193-212]
-
آموزش پرورش تهران
ارائه مدلی برای ارتقای صلاحیتهای حرفهای مشاوران آموزشی در ارائه خدمات به دانشآموزان مقطع متوسطه اول (مطالعه موردی: آموزش پرورش شهر تهران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 115-144]
-
آموزش عالی
تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر توسعه حرفهای اعضا هیئت علمی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 65-82]
-
آموزش عالی
پداگوژی دانشگاهی: پدیدهای مغفول در نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 39-64]
-
آموزش متوسطه
عوامل تأثیرگذار بر بکارگیری رایانش ابری در آموزش متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 213-228]
-
آموزش مجازی
واکاوی مهارت های مورد نیاز مدیران مدارس در دوران پساکرونا: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 145-166]
-
آموزش مدرن
عوامل تأثیرگذار بر بکارگیری رایانش ابری در آموزش متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 213-228]
-
آموزش و پرورش
مطالعه تحلیلی-توصیفی پژوهشهای حیطه مدیریت مدرسهمحور؛ با تأکید بر مفهوم و دلالتهای آن در آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 153-172]
ا
-
ابعاد پداگوژی دانشگاهی
پداگوژی دانشگاهی: پدیدهای مغفول در نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 39-64]
-
اثربخشی
بررسی رابطه مؤلفههای بالندگی سازمانی اثربخش و عدالت اسلامی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 283-298]
-
اثربخشی
بررسی مولفه های مرتبط با اثربخشی یادگیری همراه در آموزش عالی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 255-282]
-
ارزیابی عملکرد
ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد دانشگاه هرمزگان با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن(BSC)، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و پویاییشناسی سیستمها (SD) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 251-279]
-
ارزشیابی
شناسایی و ارزشیابی نتایج برنامه درسی رشته مهندسی عمران از دیدگاه اساتید و دانشآموختگان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 11-32]
-
استادان دانشگاهی
تأملی بر دستاوردهای علمی و جهتگیریهای پژوهشی استادان مدیریت آموزشی ایران [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 85-104]
-
استقلال دانشگاهی
بررسی تحلیلی مدلها و چارچوبهای حکمرانی آموزش عالی در جهان: مرور فرا روایت یا شبه نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 83-114]
-
اعتماد
شناسایی تجربیات زیسته والدین از اعتماد به مدارس غیردولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 231-254]
-
اعضای هیات علمی
شناسایی و ارائه الگوی موانع و چالشهای تعاملات بینالمللی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 213-230]
-
اعضا هیئتعلمی
تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر توسعه حرفهای اعضا هیئت علمی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 65-82]
-
اعضای هیئت علمی
طراحی الگوی کارراهه شغلی درونی اعضای هیئت علمی دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 59-84]
-
اعضای هیئت علمی
بررسی رابطه مؤلفههای بالندگی سازمانی اثربخش و عدالت اسلامی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 283-298]
ب
-
بالندگی سازمانی
بررسی رابطه مؤلفههای بالندگی سازمانی اثربخش و عدالت اسلامی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 283-298]
-
برنامه درسی
چارچوب برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد فرهنگی در دوره متوسطه براساس دیدگاه زایس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 173-192]
-
برنامه درسی
طراحی الگوی برنامه درسی سواد رسانهای در دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 33-58]
-
برنامه درسی
شناسایی و ارزشیابی نتایج برنامه درسی رشته مهندسی عمران از دیدگاه اساتید و دانشآموختگان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 11-32]
-
برون داد
شناسایی و ارزشیابی نتایج برنامه درسی رشته مهندسی عمران از دیدگاه اساتید و دانشآموختگان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 11-32]
-
بینالمللیسازی
ساختاردهی مسأله بینالمللیسازی دانشگاه تهران با استفاده از روششناسی سیستمهای نرم و روش بهترین-بدترین [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 187-212]
پ
-
پیامد
شناسایی و ارزشیابی نتایج برنامه درسی رشته مهندسی عمران از دیدگاه اساتید و دانشآموختگان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 11-32]
-
پداگوژی دانشگاهی
پداگوژی دانشگاهی: پدیدهای مغفول در نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 39-64]
-
پیشران یادگیری
مکانیسم تعامل بین پیشرانهای یادگیری فناورانه مبتنی بر پرسشگری معکوس: کاوشی بر اهمیت ویژه محیط و بافت یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 11-38]
-
پویاییشناسی سیستمها
ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد دانشگاه هرمزگان با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن(BSC)، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و پویاییشناسی سیستمها (SD) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 251-279]
ت
-
تأمین منابع مالی
بررسی تحلیلی مدلها و چارچوبهای حکمرانی آموزش عالی در جهان: مرور فرا روایت یا شبه نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 83-114]
-
تجاریسازی دانش
ارائه الگویی برای تجاریسازی دانش: الگویی مفهومی و آزمون تجربی آن [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 129-152]
-
تجربیات زیسته
شناسایی تجربیات زیسته والدین از اعتماد به مدارس غیردولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 231-254]
-
تحلیل چندسطحی
تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر توسعه حرفهای اعضا هیئت علمی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 65-82]
-
تحلیل سلسله مراتبی
ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد دانشگاه هرمزگان با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن(BSC)، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و پویاییشناسی سیستمها (SD) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 251-279]
-
تحلیل کتابشناختی
مطالعه تحلیلی-توصیفی پژوهشهای حیطه مدیریت مدرسهمحور؛ با تأکید بر مفهوم و دلالتهای آن در آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 153-172]
-
تحلیل نظام حکمرانی
بررسی تحلیلی مدلها و چارچوبهای حکمرانی آموزش عالی در جهان: مرور فرا روایت یا شبه نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 83-114]
-
تصمیمگیری چندمعیاره
ساختاردهی مسأله بینالمللیسازی دانشگاه تهران با استفاده از روششناسی سیستمهای نرم و روش بهترین-بدترین [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 187-212]
-
تعاملات بینالمللی
شناسایی و ارائه الگوی موانع و چالشهای تعاملات بینالمللی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 213-230]
-
تکنولوژی آموزشی
عوامل تأثیرگذار بر بکارگیری رایانش ابری در آموزش متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 213-228]
-
توسعه حرفهای
تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر توسعه حرفهای اعضا هیئت علمی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 65-82]
ج
-
جهانی شدن
تبیین چالشهای آموزش عالی ایران در مواجهی با جهانی شدن (مطالعهای مبتنی بر پدیدار شناسی) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 105-128]
-
جهتگیری پژوهشی
تأملی بر دستاوردهای علمی و جهتگیریهای پژوهشی استادان مدیریت آموزشی ایران [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 85-104]
چ
-
چارچوب برنامه درسی
چارچوب برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد فرهنگی در دوره متوسطه براساس دیدگاه زایس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 173-192]
-
چالشها
کارگروهی در نظام دانشگاهی؛ شناسایی چالشهای آن در فعالیتهای دانشگاهی دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 229-250]
-
چالشهای آموزش عالی
تبیین چالشهای آموزش عالی ایران در مواجهی با جهانی شدن (مطالعهای مبتنی بر پدیدار شناسی) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 105-128]
ح
-
حکمرانی آموزش عالی
بررسی تحلیلی مدلها و چارچوبهای حکمرانی آموزش عالی در جهان: مرور فرا روایت یا شبه نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 83-114]
د
-
دانشآموختگان
ارائه الگویی برای تجاریسازی دانش: الگویی مفهومی و آزمون تجربی آن [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 129-152]
-
دانشجویان علوم تربیتی
کارگروهی در نظام دانشگاهی؛ شناسایی چالشهای آن در فعالیتهای دانشگاهی دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 229-250]
-
دانشگاه
طراحی الگوی کارراهه شغلی درونی اعضای هیئت علمی دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 59-84]
-
دانشگاه
ارائه الگویی برای تجاریسازی دانش: الگویی مفهومی و آزمون تجربی آن [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 129-152]
-
دانشگاه تهران
ساختاردهی مسأله بینالمللیسازی دانشگاه تهران با استفاده از روششناسی سیستمهای نرم و روش بهترین-بدترین [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 187-212]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی رابطه مؤلفههای بالندگی سازمانی اثربخش و عدالت اسلامی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 283-298]
-
دستاوردهای علمی
تأملی بر دستاوردهای علمی و جهتگیریهای پژوهشی استادان مدیریت آموزشی ایران [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 85-104]
-
دوره ابتدایی
طراحی الگوی برنامه درسی سواد رسانهای در دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 33-58]
-
دوره متوسطه
چارچوب برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد فرهنگی در دوره متوسطه براساس دیدگاه زایس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 173-192]
-
دوزبانگی
بازنمایی معنایی تجارب زیسته دانشآموزان دوزبانه (بلوچ) از آموزش به زبان فارسی: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 193-212]
ر
-
رایانش ابری
عوامل تأثیرگذار بر بکارگیری رایانش ابری در آموزش متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 213-228]
-
روش بهترین-بدترین
ساختاردهی مسأله بینالمللیسازی دانشگاه تهران با استفاده از روششناسی سیستمهای نرم و روش بهترین-بدترین [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 187-212]
-
روششناسی سیستمهای نرم
ساختاردهی مسأله بینالمللیسازی دانشگاه تهران با استفاده از روششناسی سیستمهای نرم و روش بهترین-بدترین [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 187-212]
-
رویکرد کیفی
بازنمایی معنایی تجارب زیسته دانشآموزان دوزبانه (بلوچ) از آموزش به زبان فارسی: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 193-212]
ز
-
زایس
چارچوب برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد فرهنگی در دوره متوسطه براساس دیدگاه زایس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 173-192]
س
-
سنتزپژوهی
واکاوی مهارت های مورد نیاز مدیران مدارس در دوران پساکرونا: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 145-166]
-
سواد رسانهای
طراحی الگوی برنامه درسی سواد رسانهای در دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 33-58]
-
سواد فرهنگی
چارچوب برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد فرهنگی در دوره متوسطه براساس دیدگاه زایس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 173-192]
ش
-
شناسایی
شناسایی و ارائه الگوی موانع و چالشهای تعاملات بینالمللی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 213-230]
ص
-
صلاحیت حرفهای
ارائه مدلی برای ارتقای صلاحیتهای حرفهای مشاوران آموزشی در ارائه خدمات به دانشآموزان مقطع متوسطه اول (مطالعه موردی: آموزش پرورش شهر تهران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 115-144]
ع
-
عدالت اسلامی
بررسی رابطه مؤلفههای بالندگی سازمانی اثربخش و عدالت اسلامی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 283-298]
ک
-
کارت امتیازی متوازن
ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد دانشگاه هرمزگان با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن(BSC)، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و پویاییشناسی سیستمها (SD) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 251-279]
-
کارراهه
طراحی الگوی کارراهه شغلی درونی اعضای هیئت علمی دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 59-84]
-
کارراهه شغلی درونی
طراحی الگوی کارراهه شغلی درونی اعضای هیئت علمی دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 59-84]
-
کارگروهی
کارگروهی در نظام دانشگاهی؛ شناسایی چالشهای آن در فعالیتهای دانشگاهی دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 229-250]
-
کرونا
واکاوی مهارت های مورد نیاز مدیران مدارس در دوران پساکرونا: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 145-166]
-
کووید 19
واکاوی مهارت های مورد نیاز مدیران مدارس در دوران پساکرونا: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 145-166]
گ
-
گونهشناسی حکمرانی آموزش عالی
بررسی تحلیلی مدلها و چارچوبهای حکمرانی آموزش عالی در جهان: مرور فرا روایت یا شبه نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 83-114]
م
-
محصول
شناسایی و ارزشیابی نتایج برنامه درسی رشته مهندسی عمران از دیدگاه اساتید و دانشآموختگان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 11-32]
-
محیط الکترونیکی
بررسی مولفه های مرتبط با اثربخشی یادگیری همراه در آموزش عالی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 255-282]
-
مدارس ابتدایی
بازنمایی معنایی تجارب زیسته دانشآموزان دوزبانه (بلوچ) از آموزش به زبان فارسی: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 193-212]
-
مدارس غیردولتی
شناسایی تجربیات زیسته والدین از اعتماد به مدارس غیردولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 231-254]
-
مدیران مدارس دوره آموزش عمومی
واکاوی مهارت های مورد نیاز مدیران مدارس در دوران پساکرونا: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 145-166]
-
مدیریت آموزشی
تأملی بر دستاوردهای علمی و جهتگیریهای پژوهشی استادان مدیریت آموزشی ایران [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 85-104]
-
مدیریت مدرسه محور
مطالعه تحلیلی-توصیفی پژوهشهای حیطه مدیریت مدرسهمحور؛ با تأکید بر مفهوم و دلالتهای آن در آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 153-172]
-
مدل
ارائه الگویی برای تجاریسازی دانش: الگویی مفهومی و آزمون تجربی آن [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 129-152]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
مدل کاربردی فناوریهای آموزشی جهت بهبود یادگیری دانشآموزان: کاربرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 167-186]
-
مدلسازی ساختاری-تفسیری
مکانیسم تعامل بین پیشرانهای یادگیری فناورانه مبتنی بر پرسشگری معکوس: کاوشی بر اهمیت ویژه محیط و بافت یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 11-38]
-
مدل فناوریهای آموزشی
مدل کاربردی فناوریهای آموزشی جهت بهبود یادگیری دانشآموزان: کاربرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 167-186]
-
مدلها و چارچوبه
بررسی تحلیلی مدلها و چارچوبهای حکمرانی آموزش عالی در جهان: مرور فرا روایت یا شبه نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 83-114]
-
مشاوران آموزشی
ارائه مدلی برای ارتقای صلاحیتهای حرفهای مشاوران آموزشی در ارائه خدمات به دانشآموزان مقطع متوسطه اول (مطالعه موردی: آموزش پرورش شهر تهران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 115-144]
-
مقطع متوسطه اول
ارائه مدلی برای ارتقای صلاحیتهای حرفهای مشاوران آموزشی در ارائه خدمات به دانشآموزان مقطع متوسطه اول (مطالعه موردی: آموزش پرورش شهر تهران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 115-144]
-
مهارتها
واکاوی مهارت های مورد نیاز مدیران مدارس در دوران پساکرونا: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 145-166]
-
مهندسی عمران
شناسایی و ارزشیابی نتایج برنامه درسی رشته مهندسی عمران از دیدگاه اساتید و دانشآموختگان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 11-32]
-
موانع و چالشها
شناسایی و ارائه الگوی موانع و چالشهای تعاملات بینالمللی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 213-230]
ن
-
نسل نت
عوامل تأثیرگذار بر بکارگیری رایانش ابری در آموزش متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 213-228]
-
نظام آموزش عالی
بررسی مولفه های مرتبط با اثربخشی یادگیری همراه در آموزش عالی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 255-282]
-
نظام آموزش عالی ایران
تبیین چالشهای آموزش عالی ایران در مواجهی با جهانی شدن (مطالعهای مبتنی بر پدیدار شناسی) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 105-128]
-
نظام آموزش و پرورش
طراحی الگوی برنامه درسی سواد رسانهای در دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 33-58]
-
نظام دانشگاهی
کارگروهی در نظام دانشگاهی؛ شناسایی چالشهای آن در فعالیتهای دانشگاهی دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 229-250]
-
نظریه داده بنیاد
طراحی الگوی برنامه درسی سواد رسانهای در دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 33-58]
و
-
والدین
شناسایی تجربیات زیسته والدین از اعتماد به مدارس غیردولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 231-254]
ی
-
یادگیری پرسشگری
مکانیسم تعامل بین پیشرانهای یادگیری فناورانه مبتنی بر پرسشگری معکوس: کاوشی بر اهمیت ویژه محیط و بافت یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 11-38]
-
یادگیری دانشآموزان
مدل کاربردی فناوریهای آموزشی جهت بهبود یادگیری دانشآموزان: کاربرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 167-186]
-
یادگیری فناورانه مبتنی بر پرسشگری معکوس
مکانیسم تعامل بین پیشرانهای یادگیری فناورانه مبتنی بر پرسشگری معکوس: کاوشی بر اهمیت ویژه محیط و بافت یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 11-38]
-
یادگیری معکوس
مکانیسم تعامل بین پیشرانهای یادگیری فناورانه مبتنی بر پرسشگری معکوس: کاوشی بر اهمیت ویژه محیط و بافت یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 11-38]
-
یادگیری همراه
بررسی مولفه های مرتبط با اثربخشی یادگیری همراه در آموزش عالی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 255-282]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد