آ
-
آموزش
مرور نظاممند شناسایی روند نگرش اعضای هیأت علمی در خصوص کاربست فاوا در آموزش در دانشگاههای ایران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 99-126]
-
آموزش عالی
ارائه الگوی مفهومی وظایف مدیران فناوری اطلاعات در مراکز آموزش عالی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 125-150]
-
آموزش عالی
شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت بخشی آموزش از دیدگاه متخصصان آموزش عالی و دانشجویان دکتری [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 151-182]
-
آموزش عالی
مقایسهی عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد استعداد درخشان، ممتاز با عادی در دانشگاه شهید بهشتی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 69-100]
-
آموزش عالی
شناسایی و اعتباریابی ابعاد و مؤلفهها و ارزیابی میزان اعمال رهبری اخلاقی مدیران دانشگاهی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 267-294]
-
آموزش عالی کشاورزی
تحلیل راهبردی ارتقای چابکی سازمانی در آموزش عالی کشاورزی ایران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 181-210]
-
آموزش مجازی
امکانسنجی استقرار آموزش الکترونیکی در مدارس متوسطه روستایی و عشایری استان لرستان [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 311-338]
-
آموزش و پرورش
بررسی اثرات جهانی شدن بر نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 285-310]
ا
-
ارتباط با صنعت
چالشهای نوظهور آموزش عالی ایران و ارائه الگوی مفهومی؛ یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 127-156]
-
ارزیابی عملکرد
نظام آموزش و پرورش و خلاء ده ساله یک الگوی عملیاتی برای ارزیابی عملکرد مدارس هیات امنایی کشور از منظر سیستم مدیریت مدرسهمحور [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 101-124]
-
ارزش درک شده
مدلیابی معادلات ساختاری روابط انتظارات و کیفیتخدماتآموزشی با رضایتمندی و وفاداریدانشجویان با تأکید برنقش میانجیگری ارزشدرکشده [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 183-212]
-
استعداد درخشان
مقایسهی عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد استعداد درخشان، ممتاز با عادی در دانشگاه شهید بهشتی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 69-100]
-
اشتیاق شغلی
مدلسازی رهبری مدیران مدارس بر اشتیاق شغلی معلمان به واسطه فرهنگ مدرسه، توانمندسازی و ویژگیهای شغلی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 212-238]
-
اعتبار
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تفکر سیستمی فردی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 257-284]
-
اعتباریابی
شناسایی و اعتباریابی ابعاد و مؤلفهها و ارزیابی میزان اعمال رهبری اخلاقی مدیران دانشگاهی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 267-294]
-
اعضای هیأت علمی
مرور نظاممند شناسایی روند نگرش اعضای هیأت علمی در خصوص کاربست فاوا در آموزش در دانشگاههای ایران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 99-126]
-
الگوهای رهبری آموزشی
شناسایی و توصیف الگوی رهبری غالب و ویژگیهای آن در مدارس دوره دوم متوسطه شهر بیرجند [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 339-368]
-
انتظارات
مدلیابی معادلات ساختاری روابط انتظارات و کیفیتخدماتآموزشی با رضایتمندی و وفاداریدانشجویان با تأکید برنقش میانجیگری ارزشدرکشده [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 183-212]
-
انتظارات
از انتظار تا واقعیت: تحلیل شکاف کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 295-318]
ب
-
بازماندگی از تحصیل
بررسی تحقق فرصتهای عادلانهی آموزشی در مقطع ابتدایی شهر تهران بر پایه قانون برنامه پنجم توسعه کشور [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 157-180]
پ
-
پایایی و دانشجویان
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تفکر سیستمی فردی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 257-284]
-
پایش عملکرد
تبیین ویژگیهای دورۀ گذار دانشگاه از نسل دوم به نسل سوم مطالعه موردی: یکی از دانشگاههای فنی-مهندسی کشور [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 47-68]
-
پیامدها
طراحی الگوی چابکی سازمانی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 13-40]
-
پدیده محوری
طراحی الگوی چابکی سازمانی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 13-40]
ت
-
تجاریسازی
تبیین ویژگیهای دورۀ گذار دانشگاه از نسل دوم به نسل سوم مطالعه موردی: یکی از دانشگاههای فنی-مهندسی کشور [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 47-68]
-
تحلیل سلسله مراتبی
بررسی اثرات جهانی شدن بر نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 285-310]
-
تحلیل عاملی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تفکر سیستمی فردی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 257-284]
-
تحول دیجیتال
طراحی چارچوب مفهومی رهبری تحول دیجیتال در سازمانهای ایرانی [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 211-242]
-
تربیت اخلاقی
واکاوی تحلیلی - انتقادی تربیت اخلاقی یورگن هابرماس [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 75-98]
-
ترک تحصیل
بررسی تحقق فرصتهای عادلانهی آموزشی در مقطع ابتدایی شهر تهران بر پایه قانون برنامه پنجم توسعه کشور [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 157-180]
-
تعلیم و تربیت
بررسی اثرات جهانی شدن بر نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 285-310]
-
تفکر سیستمی فردی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تفکر سیستمی فردی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 257-284]
-
تکنیک دیمتل
طراحی نقشه استراتژی و شاخصهای سنجش عملکرد برای مؤسسات آموزشی غیرانتفاعی، رویکرد امتیازی متوازن و تصمیمگیری گروهی [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 243-266]
-
توانمندسازی
مدلسازی رهبری مدیران مدارس بر اشتیاق شغلی معلمان به واسطه فرهنگ مدرسه، توانمندسازی و ویژگیهای شغلی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 212-238]
ج
-
جهانیشدن
بررسی اثرات جهانی شدن بر نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 285-310]
چ
-
چابکی سازمانی
طراحی الگوی چابکی سازمانی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 13-40]
-
چابکی سازمانی
تحلیل راهبردی ارتقای چابکی سازمانی در آموزش عالی کشاورزی ایران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 181-210]
-
چالشهای بینالمللی
چالشهای نوظهور آموزش عالی ایران و ارائه الگوی مفهومی؛ یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 127-156]
-
چالشهای توسعه آموزش عالی
چالشهای نوظهور آموزش عالی ایران و ارائه الگوی مفهومی؛ یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 127-156]
د
-
دانشگاه
شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت بخشی آموزش از دیدگاه متخصصان آموزش عالی و دانشجویان دکتری [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 151-182]
-
دانشگاه چابک
تحلیل راهبردی ارتقای چابکی سازمانی در آموزش عالی کشاورزی ایران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 181-210]
-
دانشگاه کارآفرین
طراحی الگوی دانشگاه کارآفرین براساس نظریه داده بنیاد (مطالعه موردی: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی غرب ایران) [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 41-74]
-
دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی وغیرانتفاعی
ارائه مدلی جهت ارتقاء کیفیت دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی(مورد مطالعه: استان گیلان) [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 13-46]
-
دورۀ گذار
تبیین ویژگیهای دورۀ گذار دانشگاه از نسل دوم به نسل سوم مطالعه موردی: یکی از دانشگاههای فنی-مهندسی کشور [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 47-68]
ر
-
راهبرد چابکی دانشگاهی
تحلیل راهبردی ارتقای چابکی سازمانی در آموزش عالی کشاورزی ایران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 181-210]
-
راهبردها
طراحی الگوی چابکی سازمانی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 13-40]
-
رضایتمندی
مدلیابی معادلات ساختاری روابط انتظارات و کیفیتخدماتآموزشی با رضایتمندی و وفاداریدانشجویان با تأکید برنقش میانجیگری ارزشدرکشده [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 183-212]
-
رهبری اخلاقی
شناسایی و اعتباریابی ابعاد و مؤلفهها و ارزیابی میزان اعمال رهبری اخلاقی مدیران دانشگاهی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 267-294]
-
رهبری آموزشی
مدلسازی رهبری مدیران مدارس بر اشتیاق شغلی معلمان به واسطه فرهنگ مدرسه، توانمندسازی و ویژگیهای شغلی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 212-238]
-
رهبری آموزشی
شناسایی و توصیف الگوی رهبری غالب و ویژگیهای آن در مدارس دوره دوم متوسطه شهر بیرجند [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 339-368]
-
رهبری بین فردی
شناسایی و توصیف الگوی رهبری غالب و ویژگیهای آن در مدارس دوره دوم متوسطه شهر بیرجند [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 339-368]
-
رهبری تحول دیجیتال
طراحی چارچوب مفهومی رهبری تحول دیجیتال در سازمانهای ایرانی [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 211-242]
-
رویکرد امتیازی متوازن
طراحی نقشه استراتژی و شاخصهای سنجش عملکرد برای مؤسسات آموزشی غیرانتفاعی، رویکرد امتیازی متوازن و تصمیمگیری گروهی [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 243-266]
ش
-
شاخص های سنجش عملکرد
طراحی نقشه استراتژی و شاخصهای سنجش عملکرد برای مؤسسات آموزشی غیرانتفاعی، رویکرد امتیازی متوازن و تصمیمگیری گروهی [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 243-266]
-
شرایط علی
طراحی الگوی چابکی سازمانی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 13-40]
ع
-
عجین شدن معلمان با شغل
نقش و وظایف مدیران مدارس و مسئولان سازمان آموزش و پرورش در جهت تقویت و توسعه عجین شدن معلمان با شغلشان: نتایج یک مطالعه آمیخته [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 239-256]
-
عدالت آموزشی
بررسی تحقق فرصتهای عادلانهی آموزشی در مقطع ابتدایی شهر تهران بر پایه قانون برنامه پنجم توسعه کشور [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 157-180]
-
علوم میانرشتهای
چالشهای نوظهور آموزش عالی ایران و ارائه الگوی مفهومی؛ یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 127-156]
-
علوم نوین
چالشهای نوظهور آموزش عالی ایران و ارائه الگوی مفهومی؛ یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 127-156]
-
عملکرد تحصیلی
مقایسهی عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد استعداد درخشان، ممتاز با عادی در دانشگاه شهید بهشتی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 69-100]
ف
-
فاوا
مرور نظاممند شناسایی روند نگرش اعضای هیأت علمی در خصوص کاربست فاوا در آموزش در دانشگاههای ایران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 99-126]
-
فراترکیب
ارائه الگوی مفهومی وظایف مدیران فناوری اطلاعات در مراکز آموزش عالی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 125-150]
-
فرصتهای آموزشی
بررسی تحقق فرصتهای عادلانهی آموزشی در مقطع ابتدایی شهر تهران بر پایه قانون برنامه پنجم توسعه کشور [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 157-180]
-
فرهنگ مدرسه
مدلسازی رهبری مدیران مدارس بر اشتیاق شغلی معلمان به واسطه فرهنگ مدرسه، توانمندسازی و ویژگیهای شغلی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 212-238]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
امکانسنجی استقرار آموزش الکترونیکی در مدارس متوسطه روستایی و عشایری استان لرستان [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 311-338]
-
فناوریهای تحولآفرین
طراحی چارچوب مفهومی رهبری تحول دیجیتال در سازمانهای ایرانی [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 211-242]
ک
-
کارآفرینی
تبیین ویژگیهای دورۀ گذار دانشگاه از نسل دوم به نسل سوم مطالعه موردی: یکی از دانشگاههای فنی-مهندسی کشور [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 47-68]
-
کیفیت
ارائه مدلی جهت ارتقاء کیفیت دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی(مورد مطالعه: استان گیلان) [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 13-46]
-
کیفیت بخشی
شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت بخشی آموزش از دیدگاه متخصصان آموزش عالی و دانشجویان دکتری [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 151-182]
-
کیفیت خدمات آموزشی
مدلیابی معادلات ساختاری روابط انتظارات و کیفیتخدماتآموزشی با رضایتمندی و وفاداریدانشجویان با تأکید برنقش میانجیگری ارزشدرکشده [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 183-212]
-
کیفیت خدمات آموزشی
از انتظار تا واقعیت: تحلیل شکاف کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 295-318]
-
کیفیت خدمات پژوهشی
از انتظار تا واقعیت: تحلیل شکاف کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 295-318]
-
کنش ارتباطی
واکاوی تحلیلی - انتقادی تربیت اخلاقی یورگن هابرماس [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 75-98]
گ
-
گیلان
ارائه مدلی جهت ارتقاء کیفیت دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی(مورد مطالعه: استان گیلان) [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 13-46]
م
-
متغیرهای زمینهای
طراحی الگوی چابکی سازمانی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 13-40]
-
مدارس دوره دوم متوسطه
شناسایی و توصیف الگوی رهبری غالب و ویژگیهای آن در مدارس دوره دوم متوسطه شهر بیرجند [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 339-368]
-
مدارس روستایی و عشایری
امکانسنجی استقرار آموزش الکترونیکی در مدارس متوسطه روستایی و عشایری استان لرستان [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 311-338]
-
مدارس هیأت امنایی
نظام آموزش و پرورش و خلاء ده ساله یک الگوی عملیاتی برای ارزیابی عملکرد مدارس هیات امنایی کشور از منظر سیستم مدیریت مدرسهمحور [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 101-124]
-
مدیر ارشد اطلاعات
ارائه الگوی مفهومی وظایف مدیران فناوری اطلاعات در مراکز آموزش عالی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 125-150]
-
مدیران دانشگاهی
شناسایی و اعتباریابی ابعاد و مؤلفهها و ارزیابی میزان اعمال رهبری اخلاقی مدیران دانشگاهی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 267-294]
-
مدیران مدارس و مسئولان سازمان آموزش و پرورش
نقش و وظایف مدیران مدارس و مسئولان سازمان آموزش و پرورش در جهت تقویت و توسعه عجین شدن معلمان با شغلشان: نتایج یک مطالعه آمیخته [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 239-256]
-
مدیریت فناوری اطلاعات
ارائه الگوی مفهومی وظایف مدیران فناوری اطلاعات در مراکز آموزش عالی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 125-150]
-
مدیریت مدرسهمحور
نظام آموزش و پرورش و خلاء ده ساله یک الگوی عملیاتی برای ارزیابی عملکرد مدارس هیات امنایی کشور از منظر سیستم مدیریت مدرسهمحور [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 101-124]
-
مدلسازی
طراحی الگوی دانشگاه کارآفرین براساس نظریه داده بنیاد (مطالعه موردی: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی غرب ایران) [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 41-74]
-
مدل سروکوال
از انتظار تا واقعیت: تحلیل شکاف کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 295-318]
-
مرور نظاممند
مرور نظاممند شناسایی روند نگرش اعضای هیأت علمی در خصوص کاربست فاوا در آموزش در دانشگاههای ایران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 99-126]
-
مطالعه آمیخته
نقش و وظایف مدیران مدارس و مسئولان سازمان آموزش و پرورش در جهت تقویت و توسعه عجین شدن معلمان با شغلشان: نتایج یک مطالعه آمیخته [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 239-256]
-
ممتاز
مقایسهی عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد استعداد درخشان، ممتاز با عادی در دانشگاه شهید بهشتی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 69-100]
ن
-
نظام آموزشی ایران
واکاوی تحلیلی - انتقادی تربیت اخلاقی یورگن هابرماس [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 75-98]
-
نظام آموزش عالی
ارائه مدلی جهت ارتقاء کیفیت دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی(مورد مطالعه: استان گیلان) [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 13-46]
-
نظام آموزش و پرورش
نظام آموزش و پرورش و خلاء ده ساله یک الگوی عملیاتی برای ارزیابی عملکرد مدارس هیات امنایی کشور از منظر سیستم مدیریت مدرسهمحور [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 101-124]
-
نظریه داده بنیاد
طراحی الگوی دانشگاه کارآفرین براساس نظریه داده بنیاد (مطالعه موردی: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی غرب ایران) [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 41-74]
-
نقشه استراتژی
طراحی نقشه استراتژی و شاخصهای سنجش عملکرد برای مؤسسات آموزشی غیرانتفاعی، رویکرد امتیازی متوازن و تصمیمگیری گروهی [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 243-266]
-
نقش و وظایف
نقش و وظایف مدیران مدارس و مسئولان سازمان آموزش و پرورش در جهت تقویت و توسعه عجین شدن معلمان با شغلشان: نتایج یک مطالعه آمیخته [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 239-256]
-
نگرش
مرور نظاممند شناسایی روند نگرش اعضای هیأت علمی در خصوص کاربست فاوا در آموزش در دانشگاههای ایران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 99-126]
و
-
واقعیت
از انتظار تا واقعیت: تحلیل شکاف کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 295-318]
-
ویژگیهای شغلی
مدلسازی رهبری مدیران مدارس بر اشتیاق شغلی معلمان به واسطه فرهنگ مدرسه، توانمندسازی و ویژگیهای شغلی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 212-238]
-
وفاداری
مدلیابی معادلات ساختاری روابط انتظارات و کیفیتخدماتآموزشی با رضایتمندی و وفاداریدانشجویان با تأکید برنقش میانجیگری ارزشدرکشده [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 183-212]
ه
-
هابرماس
واکاوی تحلیلی - انتقادی تربیت اخلاقی یورگن هابرماس [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 75-98]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
امکانسنجی استقرار آموزش الکترونیکی در مدارس متوسطه روستایی و عشایری استان لرستان [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 311-338]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد