نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌شناسی آسیب‌‌شناسی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]
  • آسیب‌شناسی ساختاری آسیب‌شناسی ساختاری پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 31-58]
  • آموزش عالی برندسازی دانشگاه؛ نیاز جدید آموزش عالی (مطالعه موردی؛ دانشگاه پیام نور مرکز کرج) [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 139-158]
  • آموزش عالی بررسی جهت‌گیری‌‌های برنامه درسی در دوره تمرکزگرایی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 159-184]
  • آموزش عالی آسیب‌‌شناسی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]

ا

  • اثربخشی مقایسه اثربخشی مدارس هیأت امنایی و عادی استان همدان بر اساس مدل ترکیبی پارسونز-سنجری [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 77-104]
  • اثربخشی سازمانی مقایسه اثربخشی مدارس هیأت امنایی و عادی استان همدان بر اساس مدل ترکیبی پارسونز-سنجری [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 77-104]
  • ارزیابی عملکرد طراحی مدل تلفیقی تحلیل پوششی داده‌ها و تحلیل مؤلفه‌های اصلی به‌منظور بهبود ارزیابی عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه (مورد مطالعه: گروه‌های آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 159-186]
  • افشاگری پدیده افشاگری سازمانی معلم در مدرسه )یافته‌های یک پژوهش پدیدارشناسی( [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 9-30]
  • التزام شغلی نقش میانجی‌گری ادراک عدالت توزیعی در تأثیر رضایت از نظام جبران خدمات بر امید به آینده، التزام شغلی و سازگاری شغلی معلمان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 109-138]
  • الگوریتم k میانگین استفاده از داده کاوی آموزشی جهت گروه‌بندی یادگیرندگان در محیط یادگیری الکترونیکی به منظور شخصی سازی برنامه آموزش [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 83-108]
  • الگوی شایستگی کشف و شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص های الگوی شایستگی مدیران پارک‌های علم و فناوری ایران با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 59-82]
  • امید به آینده نقش میانجی‌گری ادراک عدالت توزیعی در تأثیر رضایت از نظام جبران خدمات بر امید به آینده، التزام شغلی و سازگاری شغلی معلمان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 109-138]

ب

  • بخش خصوصی آسیب‌‌شناسی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]
  • برنامه درسی آموزش عالی بررسی جهت‌گیری‌‌های برنامه درسی در دوره تمرکزگرایی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 159-184]
  • برندسازی دانشگاه برندسازی دانشگاه؛ نیاز جدید آموزش عالی (مطالعه موردی؛ دانشگاه پیام نور مرکز کرج) [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 139-158]

پ

  • پارک‌های علم و فناوری کشف و شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص های الگوی شایستگی مدیران پارک‌های علم و فناوری ایران با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 59-82]
  • پیچیدگی آسیب‌شناسی ساختاری پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 31-58]
  • پدیدارشناسی پدیده افشاگری سازمانی معلم در مدرسه )یافته‌های یک پژوهش پدیدارشناسی( [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 9-30]
  • پردیس خودگردان آسیب‌شناسی ساختاری پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 31-58]
  • پژوهش بررسی موانع و چالش‌های مؤثر بر ناکارآمدی پژوهش در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]

ت

  • تارنما بررسی سیاست‌های سرقتِ علمی-ادبی در تارنماهای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 51-76]
  • تأمین فضا معماری محیط‌های یادگیری بر پایه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 209-229]
  • تجهیزات و فناوری معماری محیط‌های یادگیری بر پایه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 209-229]
  • تحلیل پوششی داده‌ها طراحی مدل تلفیقی تحلیل پوششی داده‌ها و تحلیل مؤلفه‌های اصلی به‌منظور بهبود ارزیابی عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه (مورد مطالعه: گروه‌های آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 159-186]
  • تحلیل مؤلفه‌های اصلی طراحی مدل تلفیقی تحلیل پوششی داده‌ها و تحلیل مؤلفه‌های اصلی به‌منظور بهبود ارزیابی عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه (مورد مطالعه: گروه‌های آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 159-186]
  • تمرکز آسیب‌شناسی ساختاری پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 31-58]
  • تمرکزگرایی بررسی جهت‌گیری‌‌های برنامه درسی در دوره تمرکزگرایی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 159-184]
  • تولید علم بررسی موانع و چالش‌های مؤثر بر ناکارآمدی پژوهش در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]

ج

خ

  • خوشه‌بندی سلسله‌مراتبی توسعه داده‌ شده تحلیل داده‌های آموزشی دانشجویان با هدف ارزیابی موفقیت تحصیلی با استفاده از رویکرد داده‌کاوی (نمونه موردی: دانشکده مدیریت و مهندسی صنایع دانشگاه شاهرود) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 187-208]

د

  • داده کاوی آموزشی استفاده از داده کاوی آموزشی جهت گروه‌بندی یادگیرندگان در محیط یادگیری الکترونیکی به منظور شخصی سازی برنامه آموزش [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 83-108]
  • داده‌کاوی آموزشی تحلیل داده‌های آموزشی دانشجویان با هدف ارزیابی موفقیت تحصیلی با استفاده از رویکرد داده‌کاوی (نمونه موردی: دانشکده مدیریت و مهندسی صنایع دانشگاه شاهرود) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 187-208]
  • دانشگاه بررسی سیاست‌های سرقتِ علمی-ادبی در تارنماهای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 51-76]
  • دانشگاه پیام نور برندسازی دانشگاه؛ نیاز جدید آموزش عالی (مطالعه موردی؛ دانشگاه پیام نور مرکز کرج) [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 139-158]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی موانع و چالش‌های مؤثر بر ناکارآمدی پژوهش در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
  • دبیران بررسی ویژگی‌های سیستم مدیریت در مدارس متوسطه ایران از دیدگاه مدیران و دبیران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 185-201]
  • دراک عدالت توزیعی نقش میانجی‌گری ادراک عدالت توزیعی در تأثیر رضایت از نظام جبران خدمات بر امید به آینده، التزام شغلی و سازگاری شغلی معلمان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 109-138]

ر

  • رتبه‌بندی طراحی مدل تلفیقی تحلیل پوششی داده‌ها و تحلیل مؤلفه‌های اصلی به‌منظور بهبود ارزیابی عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه (مورد مطالعه: گروه‌های آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 159-186]
  • رسمیت آسیب‌شناسی ساختاری پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 31-58]
  • رضایت از جبران خدمات نقش میانجی‌گری ادراک عدالت توزیعی در تأثیر رضایت از نظام جبران خدمات بر امید به آینده، التزام شغلی و سازگاری شغلی معلمان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 109-138]

س

  • سازگاری شغلی نقش میانجی‌گری ادراک عدالت توزیعی در تأثیر رضایت از نظام جبران خدمات بر امید به آینده، التزام شغلی و سازگاری شغلی معلمان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 109-138]
  • سیاست بررسی سیاست‌های سرقتِ علمی-ادبی در تارنماهای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 51-76]
  • سبک یادگیری استفاده از داده کاوی آموزشی جهت گروه‌بندی یادگیرندگان در محیط یادگیری الکترونیکی به منظور شخصی سازی برنامه آموزش [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 83-108]
  • سرقتِ علمی-ادبی بررسی سیاست‌های سرقتِ علمی-ادبی در تارنماهای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 51-76]
  • سرمایه فرهنگی خانواده بررسی تأثیر فرهنگ مدرسه و سرمایه فرهنگی خانواده بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 127-158]
  • سیستم مدیریت بررسی ویژگی‌های سیستم مدیریت در مدارس متوسطه ایران از دیدگاه مدیران و دبیران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 185-201]
  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش معماری محیط‌های یادگیری بر پایه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 209-229]
  • سوت‌زنی پدیده افشاگری سازمانی معلم در مدرسه )یافته‌های یک پژوهش پدیدارشناسی( [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 9-30]

ش

  • شایستگی کشف و شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص های الگوی شایستگی مدیران پارک‌های علم و فناوری ایران با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 59-82]
  • شایستگی اخلاقی - شایستگی اداری طراحی الگوی شایستگی‌های مدیران گروه‌های آموزشی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 105-126]

ص

  • صداقت علمی بررسی سیاست‌های سرقتِ علمی-ادبی در تارنماهای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 51-76]

ع

  • عملکرد تحصیلی بررسی تأثیر فرهنگ مدرسه و سرمایه فرهنگی خانواده بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 127-158]

غ

  • غیرانتفاعی آسیب‌‌شناسی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]
  • غیردولتی آسیب‌‌شناسی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]

ف

  • فرهنگ بررسی تأثیر فرهنگ مدرسه و سرمایه فرهنگی خانواده بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 127-158]
  • فرهنگ مدرسه بررسی تأثیر فرهنگ مدرسه و سرمایه فرهنگی خانواده بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 127-158]

گ

  • گروه‌های آموزشی طراحی مدل تلفیقی تحلیل پوششی داده‌ها و تحلیل مؤلفه‌های اصلی به‌منظور بهبود ارزیابی عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه (مورد مطالعه: گروه‌های آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 159-186]

م

  • محیط‌های یادگیری معماری محیط‌های یادگیری بر پایه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 209-229]
  • مدارس متوسطه بررسی ویژگی‌های سیستم مدیریت در مدارس متوسطه ایران از دیدگاه مدیران و دبیران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 185-201]
  • مدارس هیأت امنایی مقایسه اثربخشی مدارس هیأت امنایی و عادی استان همدان بر اساس مدل ترکیبی پارسونز-سنجری [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 77-104]
  • مدیران بررسی ویژگی‌های سیستم مدیریت در مدارس متوسطه ایران از دیدگاه مدیران و دبیران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 185-201]
  • مدرسه پدیده افشاگری سازمانی معلم در مدرسه )یافته‌های یک پژوهش پدیدارشناسی( [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 9-30]
  • مدل پیش‌بینی تحلیل داده‌های آموزشی دانشجویان با هدف ارزیابی موفقیت تحصیلی با استفاده از رویکرد داده‌کاوی (نمونه موردی: دانشکده مدیریت و مهندسی صنایع دانشگاه شاهرود) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 187-208]
  • مدل ترکیبی مقایسه اثربخشی مدارس هیأت امنایی و عادی استان همدان بر اساس مدل ترکیبی پارسونز-سنجری [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 77-104]
  • معماری معماری محیط‌های یادگیری بر پایه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 209-229]
  • موفقیت تحصیلی تحلیل داده‌های آموزشی دانشجویان با هدف ارزیابی موفقیت تحصیلی با استفاده از رویکرد داده‌کاوی (نمونه موردی: دانشکده مدیریت و مهندسی صنایع دانشگاه شاهرود) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 187-208]

ن

ی

  • یادگیری الکترونیکی استفاده از داده کاوی آموزشی جهت گروه‌بندی یادگیرندگان در محیط یادگیری الکترونیکی به منظور شخصی سازی برنامه آموزش [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 83-108]