نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد کارشناسان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به شاخص‌های توسعه منابع انسانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 113-126]
  • آموزش از دور ارائه مدل خطی جهت سنجش کیفیت بر میزان رضایت یادگیرنده درسامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه‌های دارای نظام آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 9-26]
  • آموزش عالی تحلیل و اعتباریابی ابزار سنجش رویکردهای مطالعه دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 31-42]
  • آموزش عالی شناسایی و تحلیل موانع اشتغال در رشته‌ی علوم تربیتی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 105-118]
  • آموزش مدیران تحلیل وضعیت موجود و شناسایی چالش‌های پیش روی تحقق وضعیت مطلوب آموزش مدیران در شرکت‌های بزرگ وابسته به صنعت خودروسازی شهر مشهد [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 43-66]
  • آموزش و بهسازی منابع انسانی بررسی شرایط و حوزه‌های استقرار مربی‌گری در فعالیت‌های آموزش و بهسازی منابع انسانی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 27-48]

ا

  • ادراک از توسعه حرفه ای بررسی نقش ادراک از توسعه حرفه‌ای بر روی دلبستگی شغلی، فلات محتوایی شغل و فرسودگی شغلی در معلمان ابتدایی شهرستان کاشان [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 83-104]
  • ارزشیابی تحلیل وضعیت موجود و شناسایی چالش‌های پیش روی تحقق وضعیت مطلوب آموزش مدیران در شرکت‌های بزرگ وابسته به صنعت خودروسازی شهر مشهد [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 43-66]

پ

  • پذیرش دانشجو ارائه مدل پیش‌بینی موفقیت تحصیلی برای دوره‌های کارشناسی ارشد مطالعه موردی: مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 71-82]
  • پرسش‌نامه SPQ تحلیل و اعتباریابی ابزار سنجش رویکردهای مطالعه دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 31-42]

ت

  • تحلیل عاملی تحلیل و اعتباریابی ابزار سنجش رویکردهای مطالعه دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 31-42]
  • تربیت دینی تاثیر سبک‌های تربیتی والدین بر انجام اعمال عبادی فرزندان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 9-30]
  • تمایز فردی تبیین رابطه رفتار تحول‌آفرین مدیر و برون‌دادهای عملکرد شغلی معلمان بر مبنای نظریه هویت اجتماعی (مورد مطالعه مدارس دولتی شهر ایلام) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 49-70]
  • توانمندسازی روان‌شناختی الگوی ساختاری رابطه توانمندسازی روان‌شناختی و رضایت شغلی با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و خودتنظیمی (مورد مطالعه: دانشگاه خوارزمی) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 85-112]
  • توانمندسـازی روان‌شناختی مطالعه نقش میانجی مؤلفه‌های توانمندسازی روان‌شناختی در تبیین ارتباط سازوکارهای یادگیری سازمانی و رضایت شغلی کارکنان دانشگاه کردستان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 67-84]

خ

  • خانواده تاثیر سبک‌های تربیتی والدین بر انجام اعمال عبادی فرزندان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 9-30]
  • خودتنظیمی الگوی ساختاری رابطه توانمندسازی روان‌شناختی و رضایت شغلی با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و خودتنظیمی (مورد مطالعه: دانشگاه خوارزمی) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 85-112]
  • خودکارآمدی الگوی ساختاری رابطه توانمندسازی روان‌شناختی و رضایت شغلی با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و خودتنظیمی (مورد مطالعه: دانشگاه خوارزمی) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 85-112]

د

  • دانش‌آموزان دختر سوم راهنمایی تاثیر سبک‌های تربیتی والدین بر انجام اعمال عبادی فرزندان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 9-30]
  • دانشجویان تحلیل و اعتباریابی ابزار سنجش رویکردهای مطالعه دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 31-42]
  • دانشگاه خوارزمی الگوی ساختاری رابطه توانمندسازی روان‌شناختی و رضایت شغلی با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و خودتنظیمی (مورد مطالعه: دانشگاه خوارزمی) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 85-112]
  • دلبستگی شغلی بررسی نقش ادراک از توسعه حرفه‌ای بر روی دلبستگی شغلی، فلات محتوایی شغل و فرسودگی شغلی در معلمان ابتدایی شهرستان کاشان [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 83-104]

ر

  • رضایت ارائه مدل خطی جهت سنجش کیفیت بر میزان رضایت یادگیرنده درسامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه‌های دارای نظام آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 9-26]
  • رضایت شغلی مطالعه نقش میانجی مؤلفه‌های توانمندسازی روان‌شناختی در تبیین ارتباط سازوکارهای یادگیری سازمانی و رضایت شغلی کارکنان دانشگاه کردستان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 67-84]
  • رضایت شغلی الگوی ساختاری رابطه توانمندسازی روان‌شناختی و رضایت شغلی با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و خودتنظیمی (مورد مطالعه: دانشگاه خوارزمی) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 85-112]
  • رفتار خلاق تبیین رابطه رفتار تحول‌آفرین مدیر و برون‌دادهای عملکرد شغلی معلمان بر مبنای نظریه هویت اجتماعی (مورد مطالعه مدارس دولتی شهر ایلام) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 49-70]
  • رفتار شهروندی سازمانی رفتارهای شهروندی سازمانی اجباری معلمان: شناسایی نشانگرها، ابعاد و ارزیابی وضع موجود [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 119-137]
  • رفتار شهروندی سازمانی تبیین رابطه رفتار تحول‌آفرین مدیر و برون‌دادهای عملکرد شغلی معلمان بر مبنای نظریه هویت اجتماعی (مورد مطالعه مدارس دولتی شهر ایلام) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 49-70]
  • رفتار شهروندی سازمانی اجباری٬ معلمان رفتارهای شهروندی سازمانی اجباری معلمان: شناسایی نشانگرها، ابعاد و ارزیابی وضع موجود [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 119-137]
  • رهبری تحول‌آفرین تبیین رابطه رفتار تحول‌آفرین مدیر و برون‌دادهای عملکرد شغلی معلمان بر مبنای نظریه هویت اجتماعی (مورد مطالعه مدارس دولتی شهر ایلام) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 49-70]
  • رویکردهای مطالعه تحلیل و اعتباریابی ابزار سنجش رویکردهای مطالعه دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 31-42]

ش

  • شرایط و الزامات بررسی شرایط و حوزه‌های استقرار مربی‌گری در فعالیت‌های آموزش و بهسازی منابع انسانی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 27-48]
  • شیوه فرزندپروری تاثیر سبک‌های تربیتی والدین بر انجام اعمال عبادی فرزندان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 9-30]

ط

  • طراحی دوره‌های آموزشی تحلیل وضعیت موجود و شناسایی چالش‌های پیش روی تحقق وضعیت مطلوب آموزش مدیران در شرکت‌های بزرگ وابسته به صنعت خودروسازی شهر مشهد [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 43-66]

ع

  • عبادت تاثیر سبک‌های تربیتی والدین بر انجام اعمال عبادی فرزندان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 9-30]
  • عدالت سازمانی مدل‌یابی روابط بین عدالت سازمانی، کار تیمی و وفاداری سازمانی: مطالعه موردی کارکنان دانشگاه شهید بهشتی تهران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 127-144]
  • علوم تربیتی شناسایی و تحلیل موانع اشتغال در رشته‌ی علوم تربیتی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 105-118]
  • عملکرد بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد کارشناسان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به شاخص‌های توسعه منابع انسانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 113-126]

ف

  • فرسودگی شغلی بررسی نقش ادراک از توسعه حرفه‌ای بر روی دلبستگی شغلی، فلات محتوایی شغل و فرسودگی شغلی در معلمان ابتدایی شهرستان کاشان [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 83-104]
  • فلات محتوایی بررسی نقش ادراک از توسعه حرفه‌ای بر روی دلبستگی شغلی، فلات محتوایی شغل و فرسودگی شغلی در معلمان ابتدایی شهرستان کاشان [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 83-104]

ک

  • کارآفرینی شناسایی و تحلیل موانع اشتغال در رشته‌ی علوم تربیتی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 105-118]
  • کار تیمی مدل‌یابی روابط بین عدالت سازمانی، کار تیمی و وفاداری سازمانی: مطالعه موردی کارکنان دانشگاه شهید بهشتی تهران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 127-144]
  • کارشناسان آموزشی بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد کارشناسان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به شاخص‌های توسعه منابع انسانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 113-126]
  • کیفیت ارائه مدل خطی جهت سنجش کیفیت بر میزان رضایت یادگیرنده درسامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه‌های دارای نظام آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 9-26]

م

  • مدل پیش‌بینی ارائه مدل پیش‌بینی موفقیت تحصیلی برای دوره‌های کارشناسی ارشد مطالعه موردی: مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 71-82]
  • مربی‌گری بررسی شرایط و حوزه‌های استقرار مربی‌گری در فعالیت‌های آموزش و بهسازی منابع انسانی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 27-48]
  • معلمان ابتدایی بررسی نقش ادراک از توسعه حرفه‌ای بر روی دلبستگی شغلی، فلات محتوایی شغل و فرسودگی شغلی در معلمان ابتدایی شهرستان کاشان [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 83-104]
  • منابع انسانی بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد کارشناسان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به شاخص‌های توسعه منابع انسانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 113-126]

ن

  • نیازسنجی تحلیل وضعیت موجود و شناسایی چالش‌های پیش روی تحقق وضعیت مطلوب آموزش مدیران در شرکت‌های بزرگ وابسته به صنعت خودروسازی شهر مشهد [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 43-66]
  • نظریه هویت اجتماعی تبیین رابطه رفتار تحول‌آفرین مدیر و برون‌دادهای عملکرد شغلی معلمان بر مبنای نظریه هویت اجتماعی (مورد مطالعه مدارس دولتی شهر ایلام) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 49-70]
  • نگرش بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد کارشناسان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به شاخص‌های توسعه منابع انسانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 113-126]

و

  • وفاداری سازمانی مدل‌یابی روابط بین عدالت سازمانی، کار تیمی و وفاداری سازمانی: مطالعه موردی کارکنان دانشگاه شهید بهشتی تهران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 127-144]

ه

  • هویت جمعی تبیین رابطه رفتار تحول‌آفرین مدیر و برون‌دادهای عملکرد شغلی معلمان بر مبنای نظریه هویت اجتماعی (مورد مطالعه مدارس دولتی شهر ایلام) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 49-70]

ی

  • یادگیری الکترونیکی ارائه مدل خطی جهت سنجش کیفیت بر میزان رضایت یادگیرنده درسامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه‌های دارای نظام آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 9-26]
  • یـادگیـری سازمـانی مطالعه نقش میانجی مؤلفه‌های توانمندسازی روان‌شناختی در تبیین ارتباط سازوکارهای یادگیری سازمانی و رضایت شغلی کارکنان دانشگاه کردستان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 67-84]
  • یادگیرنده ارائه مدل خطی جهت سنجش کیفیت بر میزان رضایت یادگیرنده درسامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه‌های دارای نظام آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 9-26]