آ
-
آگاهی
بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد کارشناسان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به شاخصهای توسعه منابع انسانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 113-126]
-
آموزش از دور
ارائه مدل خطی جهت سنجش کیفیت بر میزان رضایت یادگیرنده درسامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاههای دارای نظام آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 9-26]
-
آموزش عالی
تحلیل و اعتباریابی ابزار سنجش رویکردهای مطالعه دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 31-42]
-
آموزش عالی
شناسایی و تحلیل موانع اشتغال در رشتهی علوم تربیتی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 105-118]
-
آموزش مدیران
تحلیل وضعیت موجود و شناسایی چالشهای پیش روی تحقق وضعیت مطلوب آموزش مدیران در شرکتهای بزرگ وابسته به صنعت خودروسازی شهر مشهد [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 43-66]
-
آموزش و بهسازی منابع انسانی
بررسی شرایط و حوزههای استقرار مربیگری در فعالیتهای آموزش و بهسازی منابع انسانی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 27-48]
ا
-
ادراک از توسعه حرفه ای
بررسی نقش ادراک از توسعه حرفهای بر روی دلبستگی شغلی، فلات محتوایی شغل و فرسودگی شغلی در معلمان ابتدایی شهرستان کاشان [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 83-104]
-
ارزشیابی
تحلیل وضعیت موجود و شناسایی چالشهای پیش روی تحقق وضعیت مطلوب آموزش مدیران در شرکتهای بزرگ وابسته به صنعت خودروسازی شهر مشهد [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 43-66]
پ
-
پذیرش دانشجو
ارائه مدل پیشبینی موفقیت تحصیلی برای دورههای کارشناسی ارشد مطالعه موردی: مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 71-82]
-
پرسشنامه SPQ
تحلیل و اعتباریابی ابزار سنجش رویکردهای مطالعه دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 31-42]
ت
-
تحلیل عاملی
تحلیل و اعتباریابی ابزار سنجش رویکردهای مطالعه دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 31-42]
-
تربیت دینی
تاثیر سبکهای تربیتی والدین بر انجام اعمال عبادی فرزندان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 9-30]
-
تمایز فردی
تبیین رابطه رفتار تحولآفرین مدیر و بروندادهای عملکرد شغلی معلمان بر مبنای نظریه هویت اجتماعی (مورد مطالعه مدارس دولتی شهر ایلام) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 49-70]
-
توانمندسازی روانشناختی
الگوی ساختاری رابطه توانمندسازی روانشناختی و رضایت شغلی با نقش واسطهای خودکارآمدی و خودتنظیمی (مورد مطالعه: دانشگاه خوارزمی) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 85-112]
-
توانمندسـازی روانشناختی
مطالعه نقش میانجی مؤلفههای توانمندسازی روانشناختی در تبیین ارتباط سازوکارهای یادگیری سازمانی و رضایت شغلی کارکنان دانشگاه کردستان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 67-84]
خ
-
خانواده
تاثیر سبکهای تربیتی والدین بر انجام اعمال عبادی فرزندان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 9-30]
-
خودتنظیمی
الگوی ساختاری رابطه توانمندسازی روانشناختی و رضایت شغلی با نقش واسطهای خودکارآمدی و خودتنظیمی (مورد مطالعه: دانشگاه خوارزمی) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 85-112]
-
خودکارآمدی
الگوی ساختاری رابطه توانمندسازی روانشناختی و رضایت شغلی با نقش واسطهای خودکارآمدی و خودتنظیمی (مورد مطالعه: دانشگاه خوارزمی) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 85-112]
د
-
دانشآموزان دختر سوم راهنمایی
تاثیر سبکهای تربیتی والدین بر انجام اعمال عبادی فرزندان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 9-30]
-
دانشجویان
تحلیل و اعتباریابی ابزار سنجش رویکردهای مطالعه دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 31-42]
-
دانشگاه خوارزمی
الگوی ساختاری رابطه توانمندسازی روانشناختی و رضایت شغلی با نقش واسطهای خودکارآمدی و خودتنظیمی (مورد مطالعه: دانشگاه خوارزمی) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 85-112]
-
دلبستگی شغلی
بررسی نقش ادراک از توسعه حرفهای بر روی دلبستگی شغلی، فلات محتوایی شغل و فرسودگی شغلی در معلمان ابتدایی شهرستان کاشان [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 83-104]
ر
-
رضایت
ارائه مدل خطی جهت سنجش کیفیت بر میزان رضایت یادگیرنده درسامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاههای دارای نظام آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 9-26]
-
رضایت شغلی
مطالعه نقش میانجی مؤلفههای توانمندسازی روانشناختی در تبیین ارتباط سازوکارهای یادگیری سازمانی و رضایت شغلی کارکنان دانشگاه کردستان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 67-84]
-
رضایت شغلی
الگوی ساختاری رابطه توانمندسازی روانشناختی و رضایت شغلی با نقش واسطهای خودکارآمدی و خودتنظیمی (مورد مطالعه: دانشگاه خوارزمی) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 85-112]
-
رفتار خلاق
تبیین رابطه رفتار تحولآفرین مدیر و بروندادهای عملکرد شغلی معلمان بر مبنای نظریه هویت اجتماعی (مورد مطالعه مدارس دولتی شهر ایلام) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 49-70]
-
رفتار شهروندی سازمانی
رفتارهای شهروندی سازمانی اجباری معلمان: شناسایی نشانگرها، ابعاد و ارزیابی وضع موجود [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 119-137]
-
رفتار شهروندی سازمانی
تبیین رابطه رفتار تحولآفرین مدیر و بروندادهای عملکرد شغلی معلمان بر مبنای نظریه هویت اجتماعی (مورد مطالعه مدارس دولتی شهر ایلام) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 49-70]
-
رفتار شهروندی سازمانی اجباری٬ معلمان
رفتارهای شهروندی سازمانی اجباری معلمان: شناسایی نشانگرها، ابعاد و ارزیابی وضع موجود [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 119-137]
-
رهبری تحولآفرین
تبیین رابطه رفتار تحولآفرین مدیر و بروندادهای عملکرد شغلی معلمان بر مبنای نظریه هویت اجتماعی (مورد مطالعه مدارس دولتی شهر ایلام) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 49-70]
-
رویکردهای مطالعه
تحلیل و اعتباریابی ابزار سنجش رویکردهای مطالعه دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 31-42]
ش
-
شرایط و الزامات
بررسی شرایط و حوزههای استقرار مربیگری در فعالیتهای آموزش و بهسازی منابع انسانی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 27-48]
-
شیوه فرزندپروری
تاثیر سبکهای تربیتی والدین بر انجام اعمال عبادی فرزندان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 9-30]
ط
-
طراحی دورههای آموزشی
تحلیل وضعیت موجود و شناسایی چالشهای پیش روی تحقق وضعیت مطلوب آموزش مدیران در شرکتهای بزرگ وابسته به صنعت خودروسازی شهر مشهد [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 43-66]
ع
-
عبادت
تاثیر سبکهای تربیتی والدین بر انجام اعمال عبادی فرزندان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 9-30]
-
عدالت سازمانی
مدلیابی روابط بین عدالت سازمانی، کار تیمی و وفاداری سازمانی: مطالعه موردی کارکنان دانشگاه شهید بهشتی تهران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 127-144]
-
علوم تربیتی
شناسایی و تحلیل موانع اشتغال در رشتهی علوم تربیتی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 105-118]
-
عملکرد
بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد کارشناسان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به شاخصهای توسعه منابع انسانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 113-126]
ف
-
فرسودگی شغلی
بررسی نقش ادراک از توسعه حرفهای بر روی دلبستگی شغلی، فلات محتوایی شغل و فرسودگی شغلی در معلمان ابتدایی شهرستان کاشان [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 83-104]
-
فلات محتوایی
بررسی نقش ادراک از توسعه حرفهای بر روی دلبستگی شغلی، فلات محتوایی شغل و فرسودگی شغلی در معلمان ابتدایی شهرستان کاشان [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 83-104]
ک
-
کارآفرینی
شناسایی و تحلیل موانع اشتغال در رشتهی علوم تربیتی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 105-118]
-
کار تیمی
مدلیابی روابط بین عدالت سازمانی، کار تیمی و وفاداری سازمانی: مطالعه موردی کارکنان دانشگاه شهید بهشتی تهران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 127-144]
-
کارشناسان آموزشی
بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد کارشناسان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به شاخصهای توسعه منابع انسانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 113-126]
-
کیفیت
ارائه مدل خطی جهت سنجش کیفیت بر میزان رضایت یادگیرنده درسامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاههای دارای نظام آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 9-26]
م
-
مدل پیشبینی
ارائه مدل پیشبینی موفقیت تحصیلی برای دورههای کارشناسی ارشد مطالعه موردی: مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 71-82]
-
مربیگری
بررسی شرایط و حوزههای استقرار مربیگری در فعالیتهای آموزش و بهسازی منابع انسانی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 27-48]
-
معلمان ابتدایی
بررسی نقش ادراک از توسعه حرفهای بر روی دلبستگی شغلی، فلات محتوایی شغل و فرسودگی شغلی در معلمان ابتدایی شهرستان کاشان [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 83-104]
-
منابع انسانی
بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد کارشناسان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به شاخصهای توسعه منابع انسانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 113-126]
ن
-
نیازسنجی
تحلیل وضعیت موجود و شناسایی چالشهای پیش روی تحقق وضعیت مطلوب آموزش مدیران در شرکتهای بزرگ وابسته به صنعت خودروسازی شهر مشهد [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 43-66]
-
نظریه هویت اجتماعی
تبیین رابطه رفتار تحولآفرین مدیر و بروندادهای عملکرد شغلی معلمان بر مبنای نظریه هویت اجتماعی (مورد مطالعه مدارس دولتی شهر ایلام) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 49-70]
-
نگرش
بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد کارشناسان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به شاخصهای توسعه منابع انسانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 113-126]
و
-
وفاداری سازمانی
مدلیابی روابط بین عدالت سازمانی، کار تیمی و وفاداری سازمانی: مطالعه موردی کارکنان دانشگاه شهید بهشتی تهران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 127-144]
ه
-
هویت جمعی
تبیین رابطه رفتار تحولآفرین مدیر و بروندادهای عملکرد شغلی معلمان بر مبنای نظریه هویت اجتماعی (مورد مطالعه مدارس دولتی شهر ایلام) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 49-70]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
ارائه مدل خطی جهت سنجش کیفیت بر میزان رضایت یادگیرنده درسامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاههای دارای نظام آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 9-26]
-
یـادگیـری سازمـانی
مطالعه نقش میانجی مؤلفههای توانمندسازی روانشناختی در تبیین ارتباط سازوکارهای یادگیری سازمانی و رضایت شغلی کارکنان دانشگاه کردستان [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 67-84]
-
یادگیرنده
ارائه مدل خطی جهت سنجش کیفیت بر میزان رضایت یادگیرنده درسامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاههای دارای نظام آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 9-26]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد