ارونسون، ا.(1364). روان شناسی اجتماعی، ترجمه حسین شکرکن، اهواز: مرکز انتشارات و چاپ دانشگاه شهید چمران اهواز
ازکمپ. استورات. (1369)، روانشناسی اجتماعی کاربردی ، مترجم: فرهاد ماهر، مشهد، انتشارات آستان قدس رضوی.
اسماعیلی،جلیل(1380)تاثیر آموزش مجازی بر کارایی کارکنان و مدیران در سازمان جانبازان انقلاب اسلامی ایران، پایان نامه کارشناسی ارشد ، دانشگاه تربیت مدرس.
الهام پور، فوزیه.( 1378). رابطه نگرش دبیران با عملکرد آموزشی آنان ، مجله روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز، دوره سوم ، سال سی و پنجم، شماره 3و 4 ، صص 88-59.
رابینز، استیفن. (1375)، مدیریت رفتار سازمانی ، مترجم: قاسم کبیری، تهران، انتشارات دانشگاه آزاد.
سفیری، خدیجه. (1377)، جامعهشناسی اشتغال زنان ، تبیان.
شفیعآبادی، عبدالله. (1375)، نظریههای راهنمایی و مشاوره شغلی و حرفهای و نظریههای انتخاب شغل ، تهران، انتشارات رشد.
کریمی، یوسف.(1373) . روان شناسی اجتماعی،تهران: انتشارات بعثت.
مهدوی ، مژگان ، روحی عزیزی، مریم.( 1379). عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان، نشریه تعاون، شماره 107، 56-51.
ناخدا، مریم، حری،عباس و کرمدوست، نوروزعلی(1384) بررسی عوامل فردی موثر بر کاربرد فن آوری اطلاعات توسط کتابداران کتابخانه های دانشگاه تهران، مجله روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، دوره جدید ، سال 35 ، شماره 1
هرسی پال و کنت بلانچارد. (1381)، مدیریت رفتار سازمانی و کاربرد منابع انسانی ، تهران، انتشارات امیرکبیر، مترجم: علی علاقهبند.
هومن، حیدرعلی. (1381)، تهیه و استاندارد ساختن مقیاس سنجش رضایت شغلی ، تهران، انتشارات مرکز مدیریت دولتی، چاپ اول.
ngstrom, Maria. (2005). "Staff Perceptions of Job Satisfaction and Life Technology Support in Dementia Care" Volume 11, Issue 6. 304.
Bradley ,G & Russel ,G.(1997) Computer experience, School Support and Computer Anxieties, Educational Psychology, 7(3).
Brain, M.(2002) How E-Commerce Works,Retrieved on Feb ,22.http:www.Howatuff works.com. Claire S.(2002) Management of Technology,
www.Unmake.Edo/www pa/project/sychowski.htm.
Conway, T., S. Mackay, et al. (1994). Strategic planning in higher education: Who are the customers? International Journal of Educational Management, 8(6),29-36.
Davies, B. and Ellison, L. (2003), The New Strategic Direction and Development of the School,Routledge Falmer, London.
De Boer,S,J & Walbeek, MM.(1999) Information Technology in Development Countries, International Journal of Information management, 19.
Fidler, B. (2002), Strategic Management for School Development, Paul Chapman Publishing,London.
Gozzo , R. A.& Dickson,M.W.(1996). Team in Organizations, Recent Research on Performance & Effectiveness, Annual Review of Psychology, 47,307-338.
endrik. (2001 ) . Age,Cohort, and the slump of Job Satisfaction among west – German Workers. Abstract .
Hung Nguyen Quoc,Luu.(2006). Strategic Plans in Higher Education, Online Submission , N/A.
Kettunen,Juha. (2005).“Implementation of strategies in continuing education”, The International Journal of Educational Management, Vol. 19 No. 3, pp. 207-17.
Kettunen, Juha.( 2006).Strategic Planning of Regional Development in Higher Education , Baltic Journal of Management, Vol .1 No. 3 , pp.259-269.
Murray Richard , A . 1999) . Job Satisfaction of Profssional and Paraprofessional Library Staff at the University of North Carolina at Chapel Hill. ( February ) .
eterson, Randall,S., & Behfar, Kristin, Jackson.(2003).The Dynamic Relationship Between Performance Feedback , Trust, and Conflict hn Groups , Organizational Behavior and Human Decision Process, 92, 102-112
Rantz M.J, Scott J, Porter R.( 1996). Employee Motivation: New Perspectives of The Age-old Challenge of Work Motivation. Nurse Forum; 31: 29-46.
Stantos,B & Sussman L. (2000) Improving the return on IT Investment, International Journal of Information management, 20.
Thompson, A .(2002) Actual and Ideal Usage of Information Technology, Ph.D Dissertations, Universities of Texas.