طوسی، محمدعلی (1372). فرهنگ سازمانی، تهران: مرکز آموزش مدیریت دولتی، ص، 28.
بیدختی، حسین (1379). فرهنگ سازمانی، زمینههای پیدایش و نمودها. روش، سال نهم، شماره 58، صص 6 – 13
اردلان، محمدرضا و همکاران (1387). بررسی رابطه بین یگانگی فرد، سازمان با فرهنگ سازمانی در دانشگاههای دولتی غرب کشور (همدان، کرمانشاه و کردستان). فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، شماره 47.
کیا، منوچهر (1370). نقش فرهنگ سازمانی در نظریهپردازی مدیریت فصلنامه مدیریت دولتی، شماره 13 ص، 24-47.
پارسائیان، علی و اعرابی، محمد (1374). مدیریت رفتار سازمانی. رابینز، ص 934-935
فقهی فرهمند، ن (1380). فرایند مدیریت اجرایی. تبریز : دانشگاه آزاد اسلامی تبریز
(1381). مدیریت پویای سازمان. تبریز: انتشارات فروزش
شفاعی، رضا (1380). موانع ایجاد سازمان یادگیرنده در ایران، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس.
عطایی، محمد (1376). بررسی فرهنگ سازمانی و تأثیر آن بر اثربخشی مؤسسه رازی، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس.
زنجانی، علی (1381). بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی با ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر در صنایع نسوز اصفهان، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس.
کریمی، مقداد (1384). بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی با استقرار مدیریت دانایی در گروه خودروسازی بهمن، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران.
Hawkins, P. (1997); “Organizational Culture: Sailing between Evangelism and Complexity”; Human Relations, Vol. 50, No. 4, pp. 417-440.
Korte, R. and Chermack, T. (2007). Changing organizational culture with scenario
planning, Journal of Futures, 39, 645- 656.
Hellriegel, Don &Slocum, John & woodman, Richard, W.(1995) Organizational Behavior.New York West publication company.
Barbosa, I. and Cardoso, C.C. (2007). Managing diversity in academic organization: achallenge to organizational culture, Journal of Woman in management Review, 22 (4), 274-288
Francois, H. (2006). Organizational culture and performance measurement systems,
Journal of Accounting, Organizations and Society, 31, 77-103.
Carter. M. (2005) “Organizational Culture”, available at http://www.culture change.
com. /research/papers. http: //www.mapnp.org/library/org
Rondeau, K. & Wagner. T. (1999) “Health Care Quality Assurance Incorporating Leadership”, Health Services, Vol. 12(3): 251-296.
Cameron, K. S. & R. E. Quinn (1999); Diagnosing and Changing Organizational Culture; Reading, MA: Addison-Wesley.
Cameron, K. S. & R. E. Quinn (1999); Diagnosing and Changing Organizational Culture; Reading, MA: Addison-Wesley.
Denison, D.; Cho, H.J. and Young, J. (2000). Diagnosing Organizational Culture: a
model and method, Working paper, International for management development.
Robbins, S.P. (2005). Management, eighth edition, entice Hall of India
Yiing, L. Y. & Bin Ahmad, K. Z. (2009), “The Moderating EffectsofOrganizationalCulture on the Relationships between Leadership Behavior and Organizational Commitment and Between Organizational Commitment and Job
Satisfaction and Performance”. Leadership & Organization Development
Journal, Vol. 30, No. 1, pp. 53-86
Cameron, K. & Quin, R. (2006) Change Organizational Culture, New York: Addison
Wesley.
Davidson, G. (2004). The Relationship between Organizational Culture and Financial
Performance, New York: John Wiley & Sons: 219-226.
Dodd, S. (2004). Metaphors and Meaning a Grounded Cultural Model of US Entrepreneurship”, Journal of Business Venturing, Vol. 6(17): 55-69.
Fisher, C. & Alford, R. (2000) “Consulting on Culture”, Psychology: Research and
Practice, Vol. 52( 3): 25-35.
Shane, S. & Locke, E. A. & Collins, C. J. (2003) Entrepreneurial Motivation, New York: John Wiley and Sons
Mouton, J. (1996) Understanding Social Research, Pretoria: Van Schaik
Mobley, W. Wang, L. & Fang, K. (2005) “Organizational Culture”, available at http:// www.denisonconsulting.com/newsletter/2.1
Wesemann, E. (2006) “Legal Managers Can Manage Their Firm Dynamics forBetter
Service”, available at http://www.corporatecultures.com org/articles/entry/.
Trimpey, T. (2004) Information and Technology Managers as Influential Change
Implementation Agents, University of Oregano: Portland.
Audretsch, D. B. & Bonet, W. & Keilbach, M. (2008) “Entrepreneurship Capital”,
Journal of Business Venturing, Vol. (23): 659-994.
Gold man ,l. (2000) strategy formulation and implementation as organizational learning ovtions: A non sereular organizational case stady the george washington universcity adviser: schwandt , Da vid.R.
Kwantes, C. T. and Boglarsky, C.A. (2007). perception of organizational culture,
leadership effectiveness and personal effectiveness across six countries, Journal of
International Management ,13, 204-230.
Schermerhorn, J.; Hunt, J. and Osborn, R., (2005). Organizational Behavior, New
York: John Wiley & Sons Inc, Ninth Edition.