افشاری، ایرج و انعامی، مسعود (1385). بررسی تأثیر آموزش ضمنخدمت بر نوآوری سازمانی کارکنان اداری دانشگاه رازی کرمانشاه، طرح پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه.
امین دختی، علی اکبر و پرورش، پروانه (1387). بررسی رابطه جو سازمانی با سبک مدیریت و آثار آن بر معلمان مداس ابتدایی، فصلنامه اندیشههای تازه در علوم تربیتی، سال3، شماره 4، ص 27-21.
خسروی، ولی الله (1389). بررسی رابطه هویت سازمانی، انگیزش کارراهه و مالکیت روانشناختی با انگیزش شغلی و اشتیاق کاری در کارکنان شرکت گاز استان خوزستان، پایاننامه کارشناسی ارشد روانشناسی صنعتی و سازمانی، دانشگاه شهید چمران اهواز.
دعایی، حبیب ا..و برجعلی لو، شهلا (1389). بررسی رابطه حمایت سازمانی ادراک شده با تعهد سازمانی و قصد ترک خدمت، چشمانداز مدیریت دولتی، ش 3.
زارع ، ایرج؛ تاجیک زاده، فخری؛ خواست خدا، سعید و احمدی، عبادا.. (1393). بررسی رابطه ی بین رفتارهای حمایتی و غیر حمایتی مدیران و فرسودگی شغلی پرستاران با کنترل تعهد سازمانی، مجله علمی دانشکده پرستاری و مامایی همدان. دوره 23، ص 83-74.
زکی، محمدعلی (1385). بررسی و سنجش حمایت سازمانی، مجله دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان، دوره 18، شماره 3.
ساعدی، سارا، خلعتبری، جواد و موری نجف آبادی، ندا (1389). رابطه کیفیت زندگی کاری و سلامت سازمانی با خشنودی شغلی، فصلنامه تازههای روانشناسی صنعتی سازمانی، سال 1، شماره 4.
صفرزاده، سحر و نادری، فرح (1392). بررسی رابطه عدالت سازمانی، سلامت سازمانی، اشتیاق شغلی و جو سازمانی نوآورانه با توانمندسازی روانشناختی و رفتار مدنی سازمانی در کارکنان یک سازمان صنعتی در شهر اهواز، فصلنامة دانش و پژوهش کاربردی، سال پانزدهم، شماره 56.
نعامی، عبدالزهرا، تقی پور، آذین و نسی، عبدالکاظم (1392). رابطه فرهنگ سازمانی با انگیزش شغلی، اشتیاق شغلی و رفتارهای نوآورانه با میانجیگری توانمندسازی روانشناختی،
نشریه علوم رفتاری، سال پنجم، شماره 4 .
هاشمی شیخ شبانی، سیداسماعیل، بشلیده، کیومرث، تقی پور، منوچهر، نیسی، عبدالکاظم (1390). بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودارزشیابیهای مرکزی، پژوهشهایروانشناسیبالینیومشاوره، سال اول، شماره 1، ص 118-99.
Allen, M.W., Armstrang, D.J., Reid, M.F. & Riemenschneider, C.K. (2008). Factor impacting the perceived organizational support of IT employees. Information & Management, Vol 45, pp. 556-563.
Bakker, A.B, & Leiter, M.P. (2009). Work engagement, the essential theory and research. Psychology Press, New York, NY.
Baruch-Feldman, C., Brondolo, E., Ben-Dayan, D. & Schwartz, J. (2013). Sources of social support and burnout, job satisfaction, and productivity. J. Occup. Health Psychol., Vol.7, No.1, pp. 84-93.
Chiu, S.F. & Chen, H.L. (2009). Relationship between job characteristics and organizational citizenship behavior. Journal Social Behavior and Personality, Vol. 33.
Edwards, R.J.A. (2010). Multilevel study of leadership, change oriented staff, and propensity for innovation. Texas: Christian University.
Eisenberger, R., Huntington, R., Hutchinson, S., Sowa, D. (1986). Perceived organizational support. Journal of Applied Psychology, Vol. 71, No. 3, pp.500-507.
Gibbons, J. (2006). "Employee Engagement" A review of current research and its implications". New York: The Conference Board.
Hakanen, J., Bakker, A. B. & Demerouti, E. (2012). How dentists cope with their job demands and stay engaged: the moderating role of job resource, European Journal of Oral Science, Vol. 113, pp. 479-487.
Lamastro, V. (2000). Commitment and perceived organizational support, National Forum, Vol 13, No.3. Levinson, H.1965. Reciprocation: The relationship between man and organization. Administrative Science Quarterly. Vol.9, pp. 370-390.
Narmeen, M., Danial, A. & Tasawar, J. (2012). Exploring organizational citizenship behavior and its critical link to employee engagement for effectual human resource management in organizations. Mediterranean Journal of Social Sciences, Vol. 3, No.1, pp. 2039-2117.
Parker, S.L., Jimmieson, N.L., & Amiot, C.E. (2013). Self determination as a moderator of demands and control: Implications for employee strain and engagement.Journal of Vocational Behavior. Vol.76, pp.52-67.
Russell. C. & Marie, M. (2005). Social Exchange Theory: An interdisciplinary review. Journal of Management, Vol.31, pp. 874-900.
Schaufeli, W.B. & Salanova, M. (2007). Work engagement: An emerging psychological concept and its implications for organizations. In S.W. Gilliland, D.D. Steiner & D.P. Skarlicki (Eds.), Research in social issues in management: Vol. 5. Managing social and ethical issues in organizations. Greenwich, CT: Information Age Publishers.
Schaufeli, W. B., Bakker, A. & Salanova, M. (2006). "The measurement of work engagement with a short questionnaire: a cross - national study". Educational and Psychological Measuremen. Vol. 66, pp. 701- 716.
Settoon, R. P., Bennett, N. & Liden, R. L. (1996). Social exchange in organization: Perceived organizational support, leader-member exchange, and employee reciprocity. Journal of Applied Psychology, Vol. 81, pp. 219-227.