نمایه نویسندگان

ا

  • اچرش، شیدا واکاوی مهارت‏ های مورد نیاز مدیران مدارس در دوران پساکرونا: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 145-166]
  • اسمعیلی ماهانی، حانیه تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر توسعه حرفه‌ای اعضا هیئت علمی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 65-82]

ب

  • باقرزاده، محمدرضا بررسی رابطه مؤلفه‌های بالندگی سازمانی اثربخش و عدالت اسلامی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 283-298]
  • بیرمی پور، علی واکاوی مهارت‏ های مورد نیاز مدیران مدارس در دوران پساکرونا: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 145-166]
  • بهبودی، محمد رضا ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد دانشگاه هرمزگان با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن(BSC)، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و پویایی‌شناسی سیستم‌ها (SD) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 251-279]

پ

  • پورکریمی، جواد تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر توسعه حرفه‌ای اعضا هیئت علمی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 65-82]
  • پوشنه، کامبیز طراحی الگوی برنامه درسی سواد رسانه‌ای در دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 33-58]

ت

  • ترسلی، اسماعیل شناسایی و ارائه الگوی موانع و چالش‌های تعاملات بین‌المللی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 213-230]

ج

  • جعفری، اسماعیل مکانیسم تعامل بین پیشران‌های یادگیری فناورانه مبتنی بر پرسشگری معکوس: کاوشی بر اهمیت ویژه محیط و بافت یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 11-38]
  • جمالی، احسان تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر توسعه حرفه‌ای اعضا هیئت علمی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 65-82]
  • جمالی، اختر ارائه مدلی برای ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای مشاوران آموزشی در ارائه خدمات به دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول (مطالعه موردی: آموزش پرورش شهر تهران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 115-144]
  • جهاندیده، جواد بازنمایی معنایی تجارب زیسته دانش‌آموزان دوزبانه (بلوچ) از آموزش به زبان فارسی: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 193-212]

ح

  • حریریان توکلی، الهام بررسی تحلیلی مدل‌ها و چارچوب‌های حکمرانی آموزش عالی در جهان: مرور فرا روایت یا شبه نظام‌مند [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 83-114]
  • حسنی، محمد طراحی الگوی کارراهه شغلی درونی اعضای هیئت علمی دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 59-84]
  • حسین‌زاده، مهناز ساختاردهی مسأله بین‌المللی‌سازی دانشگاه تهران با استفاده از روش‌شناسی سیستم‌های نرم و روش بهترین-بدترین [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 187-212]
  • حسین قلی زاده، رضوان تأملی بر دستاوردهای علمی و جهت‌گیری‌های پژوهشی استادان مدیریت آموزشی ایران [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 85-104]
  • حکیم زاده، رضوان چارچوب برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد فرهنگی در دوره متوسطه براساس دیدگاه زایس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 173-192]
  • حمیدی فر، فاطمه بررسی تحلیلی مدل‌ها و چارچوب‌های حکمرانی آموزش عالی در جهان: مرور فرا روایت یا شبه نظام‌مند [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 83-114]

خ

  • خاکزاد، فاروق چارچوب برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد فرهنگی در دوره متوسطه براساس دیدگاه زایس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 173-192]
  • خانجانی وشکی، سحر مدل کاربردی فناوری‌های آموزشی جهت بهبود یادگیری دانش‌آموزان: کاربرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 167-186]
  • خراسانی، اباصلت بازنمایی معنایی تجارب زیسته دانش‌آموزان دوزبانه (بلوچ) از آموزش به زبان فارسی: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 193-212]

د

  • دهقانی، مرضیه چارچوب برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد فرهنگی در دوره متوسطه براساس دیدگاه زایس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 173-192]

ر

  • رجایی پور، سعید تبیین چالش‌های آموزش عالی ایران در مواجه‌ی با جهانی شدن (مطالعه‌ای مبتنی بر پدیدار شناسی) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 105-128]
  • رشادت جو، حمیده ارائه مدلی برای ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای مشاوران آموزشی در ارائه خدمات به دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول (مطالعه موردی: آموزش پرورش شهر تهران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 115-144]
  • رضائی، اکرم مدل کاربردی فناوری‌های آموزشی جهت بهبود یادگیری دانش‌آموزان: کاربرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 167-186]
  • رضائی‌زاده، مرتضی مکانیسم تعامل بین پیشران‌های یادگیری فناورانه مبتنی بر پرسشگری معکوس: کاوشی بر اهمیت ویژه محیط و بافت یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 11-38]
  • رفیعی، محسن شناسایی تجربیات زیسته والدین از اعتماد به مدارس غیردولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 231-254]

ز

  • زمانی مقدم، افسانه ارائه مدلی برای ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای مشاوران آموزشی در ارائه خدمات به دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول (مطالعه موردی: آموزش پرورش شهر تهران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 115-144]

س

  • سلیمانی مطلق، خدایار پداگوژی دانشگاهی: پدیده‌ای مغفول در نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 39-64]

ش

  • شامرادی، زهرا بررسی مولفه های مرتبط با اثربخشی یادگیری همراه در آموزش عالی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 255-282]
  • شانه ساززاده، احمد شناسایی و ارزشیابی نتایج برنامه درسی رشته مهندسی عمران از دیدگاه اساتید و دانش‌آموختگان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 11-32]
  • شیرزاد، زینب تبیین چالش‌های آموزش عالی ایران در مواجه‌ی با جهانی شدن (مطالعه‌ای مبتنی بر پدیدار شناسی) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 105-128]
  • شیرزاد کبریا، بهارک بررسی تحلیلی مدل‌ها و چارچوب‌های حکمرانی آموزش عالی در جهان: مرور فرا روایت یا شبه نظام‌مند [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 83-114]
  • شریفی، منیره ارائه مدلی برای ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای مشاوران آموزشی در ارائه خدمات به دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول (مطالعه موردی: آموزش پرورش شهر تهران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 115-144]
  • شریفیان، فریدون شناسایی و ارزشیابی نتایج برنامه درسی رشته مهندسی عمران از دیدگاه اساتید و دانش‌آموختگان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 11-32]
  • شعبانیان، محمد موسی عوامل تأثیرگذار بر بکارگیری رایانش ابری در آموزش متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 213-228]
  • شکیبایی، زهره عوامل تأثیرگذار بر بکارگیری رایانش ابری در آموزش متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 213-228]

ص

  • صادقی، علیرضا چارچوب برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد فرهنگی در دوره متوسطه براساس دیدگاه زایس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 173-192]
  • صالحی، کیوان چارچوب برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد فرهنگی در دوره متوسطه براساس دیدگاه زایس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 173-192]
  • صالحی عمران، ابراهیم پداگوژی دانشگاهی: پدیده‌ای مغفول در نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 39-64]
  • صحبتلو، علی ارائه الگویی برای تجاری‌سازی دانش: الگویی مفهومی و آزمون تجربی آن [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 129-152]
  • صفار حیدری، حجت پداگوژی دانشگاهی: پدیده‌ای مغفول در نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 39-64]

ط

  • طبری، مجتبی بررسی رابطه مؤلفه‌های بالندگی سازمانی اثربخش و عدالت اسلامی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 283-298]

ع

  • عارفی، محبوبه بازنمایی معنایی تجارب زیسته دانش‌آموزان دوزبانه (بلوچ) از آموزش به زبان فارسی: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 193-212]
  • عبداللهی، اسماعیل مکانیسم تعامل بین پیشران‌های یادگیری فناورانه مبتنی بر پرسشگری معکوس: کاوشی بر اهمیت ویژه محیط و بافت یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 11-38]
  • عزیزی، مریم طراحی الگوی برنامه درسی سواد رسانه‌ای در دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 33-58]

غ

  • غفوری، داود شناسایی تجربیات زیسته والدین از اعتماد به مدارس غیردولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 231-254]
  • غفورنیا، محمد ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد دانشگاه هرمزگان با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن(BSC)، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و پویایی‌شناسی سیستم‌ها (SD) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 251-279]

ف

  • فتاحی، محمد طراحی الگوی کارراهه شغلی درونی اعضای هیئت علمی دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 59-84]
  • فتحی واجارگاه، کورش طراحی الگوی برنامه درسی سواد رسانه‌ای در دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 33-58]
  • فراستخواه، مقصود بررسی تحلیلی مدل‌ها و چارچوب‌های حکمرانی آموزش عالی در جهان: مرور فرا روایت یا شبه نظام‌مند [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 83-114]

ق

  • قاسم زاده علیشاهی، ابوالفضل شناسایی و ارائه الگوی موانع و چالش‌های تعاملات بین‌المللی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 213-230]
  • قریشی خوراسگانی، مریم سادات مطالعه تحلیلی-توصیفی پژوهش‌های حیطه مدیریت مدرسه‌محور؛ با تأکید بر مفهوم و دلالت‌های آن در آموزش ‌و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 153-172]
  • قلاوندی، حسن طراحی الگوی کارراهه شغلی درونی اعضای هیئت علمی دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 59-84]
  • قلیپور کنعانی، یوسف بررسی رابطه مؤلفه‌های بالندگی سازمانی اثربخش و عدالت اسلامی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 283-298]
  • قویدل، شریفه ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد دانشگاه هرمزگان با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن(BSC)، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و پویایی‌شناسی سیستم‌ها (SD) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 251-279]

ک

  • کاظم پور، اسماعیل عوامل تأثیرگذار بر بکارگیری رایانش ابری در آموزش متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 213-228]
  • کرمی پورشمس آبادی، محمدرضا ارائه الگویی برای تجاری‌سازی دانش: الگویی مفهومی و آزمون تجربی آن [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 129-152]

گ

  • گرانمایه پور، علی طراحی الگوی برنامه درسی سواد رسانه‌ای در دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 33-58]

ل

  • لشگری، معصومه مطالعه تحلیلی-توصیفی پژوهش‌های حیطه مدیریت مدرسه‌محور؛ با تأکید بر مفهوم و دلالت‌های آن در آموزش ‌و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 153-172]
  • لطفی، حمیده تأملی بر دستاوردهای علمی و جهت‌گیری‌های پژوهشی استادان مدیریت آموزشی ایران [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 85-104]

م

  • میرکمالی، سیدمحمد تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر توسعه حرفه‌ای اعضا هیئت علمی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 65-82]
  • مینایی، بهزاد ساختاردهی مسأله بین‌المللی‌سازی دانشگاه تهران با استفاده از روش‌شناسی سیستم‌های نرم و روش بهترین-بدترین [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 187-212]
  • مهرام، بهروز تبیین چالش‌های آموزش عالی ایران در مواجه‌ی با جهانی شدن (مطالعه‌ای مبتنی بر پدیدار شناسی) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 105-128]
  • مهرگان، محمد رضا ساختاردهی مسأله بین‌المللی‌سازی دانشگاه تهران با استفاده از روش‌شناسی سیستم‌های نرم و روش بهترین-بدترین [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 187-212]

ن

  • نارنجی ثانی، فاطمه بررسی مولفه های مرتبط با اثربخشی یادگیری همراه در آموزش عالی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 255-282]
  • نصر اصفهانی، احمدرضا شناسایی و ارزشیابی نتایج برنامه درسی رشته مهندسی عمران از دیدگاه اساتید و دانش‌آموختگان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 11-32]
  • نظرزاده زارع، محسن کارگروهی در نظام دانشگاهی؛ شناسایی چالش‌های آن در فعالیت‌های دانشگاهی دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 229-250]
  • نیکخو امیری، عباس بررسی رابطه مؤلفه‌های بالندگی سازمانی اثربخش و عدالت اسلامی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 283-298]

و

  • واحدچوکده، حسین ارائه الگویی برای تجاری‌سازی دانش: الگویی مفهومی و آزمون تجربی آن [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 129-152]

ی

  • یاری قلی، بهبود شناسایی تجربیات زیسته والدین از اعتماد به مدارس غیردولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 231-254]
  • یارمحمدزاده، پیمان شناسایی و ارائه الگوی موانع و چالش‌های تعاملات بین‌المللی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 213-230]
  • یاسبلاغی شراهی، بهمن مدل کاربردی فناوری‌های آموزشی جهت بهبود یادگیری دانش‌آموزان: کاربرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 167-186]
  • یزدانی، فاطمه شناسایی و ارزشیابی نتایج برنامه درسی رشته مهندسی عمران از دیدگاه اساتید و دانش‌آموختگان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 11-32]
  • یمنی دوزی سرخابی، محمد پداگوژی دانشگاهی: پدیده‌ای مغفول در نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 39-64]