ا
-
اچرش، شیدا
واکاوی مهارت های مورد نیاز مدیران مدارس در دوران پساکرونا: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 143-164]
-
اسمعیلی ماهانی، حانیه
تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر توسعه حرفهای اعضا هیئت علمی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 63-80]
ب
-
باقرزاده، محمدرضا
بررسی رابطه مؤلفههای بالندگی سازمانی اثربخش و عدالت اسلامی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 281-296]
-
بیرمی پور، علی
واکاوی مهارت های مورد نیاز مدیران مدارس در دوران پساکرونا: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 143-164]
-
بهبودی، محمد رضا
ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد دانشگاه هرمزگان با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن(BSC)، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و پویاییشناسی سیستمها (SD) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 251-279]
پ
-
پورکریمی، جواد
تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر توسعه حرفهای اعضا هیئت علمی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 63-80]
-
پوشنه، کامبیز
طراحی الگوی برنامه درسی سواد رسانهای در دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 33-58]
ت
-
ترسلی، اسماعیل
شناسایی و ارائه الگوی موانع و چالشهای تعاملات بینالمللی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 211-228]
ج
-
جعفری، اسماعیل
مکانیسم تعامل بین پیشرانهای یادگیری فناورانه مبتنی بر پرسشگری معکوس: کاوشی بر اهمیت ویژه محیط و بافت یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 9-36]
-
جمالی، احسان
تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر توسعه حرفهای اعضا هیئت علمی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 63-80]
-
جمالی، اختر
ارائه مدلی برای ارتقای صلاحیتهای حرفهای مشاوران آموزشی در ارائه خدمات به دانشآموزان مقطع متوسطه اول (مطالعه موردی: آموزش پرورش شهر تهران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 113-142]
-
جهاندیده، جواد
بازنمایی معنایی تجارب زیسته دانشآموزان دوزبانه (بلوچ) از آموزش به زبان فارسی: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 193-212]
ح
-
حریریان توکلی، الهام
بررسی تحلیلی مدلها و چارچوبهای حکمرانی آموزش عالی در جهان: مرور فرا روایت یا شبه نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 81-112]
-
حسنی، محمد
طراحی الگوی کارراهه شغلی درونی اعضای هیئت علمی دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 59-84]
-
حسینزاده، مهناز
ساختاردهی مسأله بینالمللیسازی دانشگاه تهران با استفاده از روششناسی سیستمهای نرم و روش بهترین-بدترین [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 185-210]
-
حسین قلی زاده، رضوان
تأملی بر دستاوردهای علمی و جهتگیریهای پژوهشی استادان مدیریت آموزشی ایران [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 85-104]
-
حکیم زاده، رضوان
چارچوب برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد فرهنگی در دوره متوسطه براساس دیدگاه زایس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 173-192]
-
حمیدی فر، فاطمه
بررسی تحلیلی مدلها و چارچوبهای حکمرانی آموزش عالی در جهان: مرور فرا روایت یا شبه نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 81-112]
خ
-
خاکزاد، فاروق
چارچوب برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد فرهنگی در دوره متوسطه براساس دیدگاه زایس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 173-192]
-
خانجانی وشکی، سحر
مدل کاربردی فناوریهای آموزشی جهت بهبود یادگیری دانشآموزان: کاربرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 165-184]
-
خراسانی، اباصلت
بازنمایی معنایی تجارب زیسته دانشآموزان دوزبانه (بلوچ) از آموزش به زبان فارسی: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 193-212]
د
-
دهقانی، مرضیه
چارچوب برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد فرهنگی در دوره متوسطه براساس دیدگاه زایس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 173-192]
ر
-
رجایی پور، سعید
تبیین چالشهای آموزش عالی ایران در مواجهی با جهانی شدن (مطالعهای مبتنی بر پدیدار شناسی) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 105-128]
-
رشادت جو، حمیده
ارائه مدلی برای ارتقای صلاحیتهای حرفهای مشاوران آموزشی در ارائه خدمات به دانشآموزان مقطع متوسطه اول (مطالعه موردی: آموزش پرورش شهر تهران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 113-142]
-
رضائی، اکرم
مدل کاربردی فناوریهای آموزشی جهت بهبود یادگیری دانشآموزان: کاربرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 165-184]
-
رضائیزاده، مرتضی
مکانیسم تعامل بین پیشرانهای یادگیری فناورانه مبتنی بر پرسشگری معکوس: کاوشی بر اهمیت ویژه محیط و بافت یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 9-36]
-
رفیعی، محسن
شناسایی تجربیات زیسته والدین از اعتماد به مدارس غیردولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 229-252]
ز
-
زمانی مقدم، افسانه
ارائه مدلی برای ارتقای صلاحیتهای حرفهای مشاوران آموزشی در ارائه خدمات به دانشآموزان مقطع متوسطه اول (مطالعه موردی: آموزش پرورش شهر تهران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 113-142]
س
-
سلیمانی مطلق، خدایار
پداگوژی دانشگاهی: پدیدهای مغفول در نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 37-62]
ش
-
شامرادی، زهرا
بررسی مولفه های مرتبط با اثربخشی یادگیری همراه در آموزش عالی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 253-280]
-
شانه ساززاده، احمد
شناسایی و ارزشیابی نتایج برنامه درسی رشته مهندسی عمران از دیدگاه اساتید و دانشآموختگان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 11-32]
-
شیرزاد، زینب
تبیین چالشهای آموزش عالی ایران در مواجهی با جهانی شدن (مطالعهای مبتنی بر پدیدار شناسی) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 105-128]
-
شیرزاد کبریا، بهارک
بررسی تحلیلی مدلها و چارچوبهای حکمرانی آموزش عالی در جهان: مرور فرا روایت یا شبه نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 81-112]
-
شریفی، منیره
ارائه مدلی برای ارتقای صلاحیتهای حرفهای مشاوران آموزشی در ارائه خدمات به دانشآموزان مقطع متوسطه اول (مطالعه موردی: آموزش پرورش شهر تهران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 113-142]
-
شریفیان، فریدون
شناسایی و ارزشیابی نتایج برنامه درسی رشته مهندسی عمران از دیدگاه اساتید و دانشآموختگان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 11-32]
-
شعبانیان، محمد موسی
عوامل تأثیرگذار بر بکارگیری رایانش ابری در آموزش متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 213-228]
-
شکیبایی، زهره
عوامل تأثیرگذار بر بکارگیری رایانش ابری در آموزش متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 213-228]
ص
-
صادقی، علیرضا
چارچوب برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد فرهنگی در دوره متوسطه براساس دیدگاه زایس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 173-192]
-
صالحی، کیوان
چارچوب برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد فرهنگی در دوره متوسطه براساس دیدگاه زایس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 173-192]
-
صالحی عمران، ابراهیم
پداگوژی دانشگاهی: پدیدهای مغفول در نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 37-62]
-
صحبتلو، علی
ارائه الگویی برای تجاریسازی دانش: الگویی مفهومی و آزمون تجربی آن [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 129-152]
-
صفار حیدری، حجت
پداگوژی دانشگاهی: پدیدهای مغفول در نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 37-62]
ط
-
طبری، مجتبی
بررسی رابطه مؤلفههای بالندگی سازمانی اثربخش و عدالت اسلامی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 281-296]
ع
-
عارفی، محبوبه
بازنمایی معنایی تجارب زیسته دانشآموزان دوزبانه (بلوچ) از آموزش به زبان فارسی: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 193-212]
-
عبداللهی، اسماعیل
مکانیسم تعامل بین پیشرانهای یادگیری فناورانه مبتنی بر پرسشگری معکوس: کاوشی بر اهمیت ویژه محیط و بافت یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 9-36]
-
عزیزی، مریم
طراحی الگوی برنامه درسی سواد رسانهای در دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 33-58]
غ
-
غفوری، داود
شناسایی تجربیات زیسته والدین از اعتماد به مدارس غیردولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 229-252]
-
غفورنیا، محمد
ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد دانشگاه هرمزگان با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن(BSC)، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و پویاییشناسی سیستمها (SD) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 251-279]
ف
-
فتاحی، محمد
طراحی الگوی کارراهه شغلی درونی اعضای هیئت علمی دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 59-84]
-
فتحی واجارگاه، کورش
طراحی الگوی برنامه درسی سواد رسانهای در دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 33-58]
-
فراستخواه، مقصود
بررسی تحلیلی مدلها و چارچوبهای حکمرانی آموزش عالی در جهان: مرور فرا روایت یا شبه نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 81-112]
ق
-
قاسم زاده علیشاهی، ابوالفضل
شناسایی و ارائه الگوی موانع و چالشهای تعاملات بینالمللی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 211-228]
-
قریشی خوراسگانی، مریم سادات
مطالعه تحلیلی-توصیفی پژوهشهای حیطه مدیریت مدرسهمحور؛ با تأکید بر مفهوم و دلالتهای آن در آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 153-172]
-
قلاوندی، حسن
طراحی الگوی کارراهه شغلی درونی اعضای هیئت علمی دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 59-84]
-
قلیپور کنعانی، یوسف
بررسی رابطه مؤلفههای بالندگی سازمانی اثربخش و عدالت اسلامی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 281-296]
-
قویدل، شریفه
ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد دانشگاه هرمزگان با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن(BSC)، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و پویاییشناسی سیستمها (SD) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 251-279]
ک
-
کاظم پور، اسماعیل
عوامل تأثیرگذار بر بکارگیری رایانش ابری در آموزش متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 213-228]
-
کرمی پورشمس آبادی، محمدرضا
ارائه الگویی برای تجاریسازی دانش: الگویی مفهومی و آزمون تجربی آن [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 129-152]
گ
-
گرانمایه پور، علی
طراحی الگوی برنامه درسی سواد رسانهای در دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 33-58]
ل
-
لشگری، معصومه
مطالعه تحلیلی-توصیفی پژوهشهای حیطه مدیریت مدرسهمحور؛ با تأکید بر مفهوم و دلالتهای آن در آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 153-172]
-
لطفی، حمیده
تأملی بر دستاوردهای علمی و جهتگیریهای پژوهشی استادان مدیریت آموزشی ایران [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 85-104]
م
-
میرکمالی، سیدمحمد
تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر توسعه حرفهای اعضا هیئت علمی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 63-80]
-
مینایی، بهزاد
ساختاردهی مسأله بینالمللیسازی دانشگاه تهران با استفاده از روششناسی سیستمهای نرم و روش بهترین-بدترین [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 185-210]
-
مهرام، بهروز
تبیین چالشهای آموزش عالی ایران در مواجهی با جهانی شدن (مطالعهای مبتنی بر پدیدار شناسی) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 105-128]
-
مهرگان، محمد رضا
ساختاردهی مسأله بینالمللیسازی دانشگاه تهران با استفاده از روششناسی سیستمهای نرم و روش بهترین-بدترین [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 185-210]
ن
-
نارنجی ثانی، فاطمه
بررسی مولفه های مرتبط با اثربخشی یادگیری همراه در آموزش عالی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 253-280]
-
نصر اصفهانی، احمدرضا
شناسایی و ارزشیابی نتایج برنامه درسی رشته مهندسی عمران از دیدگاه اساتید و دانشآموختگان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 11-32]
-
نظرزاده زارع، محسن
کارگروهی در نظام دانشگاهی؛ شناسایی چالشهای آن در فعالیتهای دانشگاهی دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 229-250]
-
نیکخو امیری، عباس
بررسی رابطه مؤلفههای بالندگی سازمانی اثربخش و عدالت اسلامی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 281-296]
و
-
واحدچوکده، حسین
ارائه الگویی برای تجاریسازی دانش: الگویی مفهومی و آزمون تجربی آن [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 129-152]
ی
-
یاری قلی، بهبود
شناسایی تجربیات زیسته والدین از اعتماد به مدارس غیردولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 229-252]
-
یارمحمدزاده، پیمان
شناسایی و ارائه الگوی موانع و چالشهای تعاملات بینالمللی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 211-228]
-
یاسبلاغی شراهی، بهمن
مدل کاربردی فناوریهای آموزشی جهت بهبود یادگیری دانشآموزان: کاربرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 165-184]
-
یزدانی، فاطمه
شناسایی و ارزشیابی نتایج برنامه درسی رشته مهندسی عمران از دیدگاه اساتید و دانشآموختگان [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 11-32]
-
یمنی دوزی سرخابی، محمد
پداگوژی دانشگاهی: پدیدهای مغفول در نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 37-62]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد