نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، امینه تأثیر اجرای برنامه درسی با رویکرد وارونه بر یادگیری خودراهبر فراگیران [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 195-224]
  • احمدزهی، عبدالعلی تدوین و طراحی مدل ارزشیابی عملکرد مبتنی بر شایستگی معلمان دبیرستانی در ایران: کاربست رویکرد ترکیبی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 195-236]
  • ادیب، یوسف تحلیل برنامه درسی علوم تجربی پایه‌های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی براساس سبک‌های یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 177-194]
  • اردلان، محمد رضا رهبری تنوع دانشجویان در نظام آموزش عالی: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاه‌های متخصصان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 347-386]
  • اسلامی، زهرا شناسایی عوامل مؤثر در سنجش بهره‌وری پژوهشی اعضای هیأت علمی در حوزه‌ی علوم انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 149-176]
  • افشاری، مرجان تأثیر اجرای برنامه درسی با رویکرد وارونه بر یادگیری خودراهبر فراگیران [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 195-224]
  • افضلی، افشین رهبری تنوع دانشجویان در نظام آموزش عالی: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاه‌های متخصصان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 347-386]
  • اکبری بورنگ، محمد ادراک از ساختار سازمانی و نقش آن در پیش‌بینی سکوت سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه بیرجند [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 169-194]

ب

  • بازدارقمچی قیه، مرتضی تأملی بر انواع رویکردها نسبت به قومیت در ایران و اثرات اجرای آن در نظام آموزشی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 37-56]
  • باقری، امین دوره کارشناسی‌ارشد مدیریت آموزشی در ترازوی تحلیل و نقد [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 139-168]
  • بدری گرگری، رحیم تحلیل برنامه درسی علوم تجربی پایه‌های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی براساس سبک‌های یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 177-194]
  • برجی، زهرا واکاوی ادراک و تجارب نو معلمان از فرایند آشناسازی رسمی و غیررسمی در بدو خدمت [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 57-94]

پ

  • پناهی، مریم تحلیل تطبیقی آموزش عالی فرامرزی در کشورهای منطقه خلیج فارس با رویکرد قطب‌های بین‌المللی آموزش [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 43-80]
  • پورشافعی، هادی ادراک از ساختار سازمانی و نقش آن در پیش‌بینی سکوت سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه بیرجند [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 169-194]

ج

  • جعفری، پریوش ارائه مدل نهادینه کردن تسلط شخصی دانشجویان در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 95-138]
  • جلالی، محمد تبیین معیارهای مطلوب استقلال دانشگاهی و آثار آن بر آموزش عالی ایران از منظر حقوقی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 263-282]

ح

  • حاجی آقایی، حنیف بازسازی نقش مدیر در مدارس متمایل به ساختار کارآفرینانه [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 237-264]
  • حسینی، سیدمحمد تدوین و طراحی مدل ارزشیابی عملکرد مبتنی بر شایستگی معلمان دبیرستانی در ایران: کاربست رویکرد ترکیبی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 195-236]
  • حسن رضائی، جعفر بررسی تأثیر کیفیت خدمات آموزشی بر وفاداری دانشجویان با میانجی‌گری رضایتمندی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 327-346]
  • حکیم زاده، رضوان شناسایی عوامل مؤثر در سنجش بهره‌وری پژوهشی اعضای هیأت علمی در حوزه‌ی علوم انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 149-176]

خ

  • خباره، کبری تأملی بر پدیده معلم تاب‌آور؛ پدیدارشناسی نگرش‌ها و تجربیات زیسته معلمان [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 13-36]
  • خدابنده لو، روح اله مطالعه روند پژوهش‌ها در مدیریت با تأکید بر مفهوم رهبری و دلالت‌های آن در مدیریت و رهبری آموزشی: تجزیه و تحلیل کتابشناختی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 121-148]
  • خراسانی، اباصلت اعتبارسنجی عوامل، ملاک‌ها و نشانگرهای ارزیابی بیرونی گروه‌های آموزشی رشته علوم تربیتی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 13-42]
  • خسروی بابادی، علی اکبر شناسایی الگوی رهبری آموزشی مدیران مدارس (مطالعه موردی: دوره اول ابتدایی شهر تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 265-298]
  • خلخالی، علی بازسازی نقش مدیر در مدارس متمایل به ساختار کارآفرینانه [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 237-264]
  • خورسندی طاسکوه، علی تحلیل تطبیقی آموزش عالی فرامرزی در کشورهای منطقه خلیج فارس با رویکرد قطب‌های بین‌المللی آموزش [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 43-80]
  • خورشیدی، عباس شناسایی الگوی رهبری آموزشی مدیران مدارس (مطالعه موردی: دوره اول ابتدایی شهر تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 265-298]

د

  • دانا طوسی، مهدی ظرفیت نظریه میدان برای توسعۀ الگوهای تحلیلی در عرصۀ آموزش عالی زمینه توسعه الگو: منش‌یابی اعضای هیأت علمی در قبال طیف‌های تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 283-314]

ر

  • رجائی، امیر اعتبارسنجی عوامل، ملاک‌ها و نشانگرهای ارزیابی بیرونی گروه‌های آموزشی رشته علوم تربیتی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 13-42]
  • رجائی پور، سعید ساخت مقیاس سنجش رهبری هم‌افزا برای دانشگاه‌ها و اعتباریابی آن در دانشگاه اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 81-120]
  • رحیمی، ژاله شناسایی و رتبه‌بندی معیارهای انتخاب دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد با رویکرد تاپسیس فازی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 315-348]
  • رضایی زاده، مرتضی اعتبارسنجی عوامل، ملاک‌ها و نشانگرهای ارزیابی بیرونی گروه‌های آموزشی رشته علوم تربیتی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 13-42]
  • رضائیان، مجید چالش‌های بخش خصوصی آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 349-378]
  • رنجبرفرد، مینا شناسایی و رتبه‌بندی معیارهای انتخاب دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد با رویکرد تاپسیس فازی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 315-348]

ز

  • زین آبادی، حسن رضا تأملی بر پدیده معلم تاب‌آور؛ پدیدارشناسی نگرش‌ها و تجربیات زیسته معلمان [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 13-36]

س

  • سیادت، سید علی ساخت مقیاس سنجش رهبری هم‌افزا برای دانشگاه‌ها و اعتباریابی آن در دانشگاه اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 81-120]
  • ستاری، علی مطالعه روند پژوهش‌ها در مدیریت با تأکید بر مفهوم رهبری و دلالت‌های آن در مدیریت و رهبری آموزشی: تجزیه و تحلیل کتابشناختی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 121-148]

ش

  • شاه حسینی، محمد علی تدوین و طراحی مدل ارزشیابی عملکرد مبتنی بر شایستگی معلمان دبیرستانی در ایران: کاربست رویکرد ترکیبی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 195-236]
  • شیری، اردشیر واکاوی ادراک و تجارب نو معلمان از فرایند آشناسازی رسمی و غیررسمی در بدو خدمت [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 57-94]
  • شیربگی، ناصر بازنمایی هویت رشتۀ مدیریت آموزشی در ایران با تأکید بر مقالات منتشرشده در مجلات تخصصی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 225-262]
  • شهرابی فراهانی، مریم شناسایی الگوی رهبری آموزشی مدیران مدارس (مطالعه موردی: دوره اول ابتدایی شهر تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 265-298]

ص

  • صادقی، مجید ارائه مدل نهادینه کردن تسلط شخصی دانشجویان در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 95-138]
  • صبوری، علی اکبر شناسایی عوامل مؤثر در سنجش بهره‌وری پژوهشی اعضای هیأت علمی در حوزه‌ی علوم انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 149-176]

ع

  • عابدی، احمد ساخت مقیاس سنجش رهبری هم‌افزا برای دانشگاه‌ها و اعتباریابی آن در دانشگاه اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 81-120]
  • عباس پور، عباس تحلیل تطبیقی آموزش عالی فرامرزی در کشورهای منطقه خلیج فارس با رویکرد قطب‌های بین‌المللی آموزش [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 43-80]
  • عرفانی زاده، فریبرز رهبری تنوع دانشجویان در نظام آموزش عالی: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاه‌های متخصصان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 347-386]
  • عزیزی، نعمت اله بازنمایی هویت رشتۀ مدیریت آموزشی در ایران با تأکید بر مقالات منتشرشده در مجلات تخصصی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 225-262]
  • علم الهدی، جمیله دوره کارشناسی‌ارشد مدیریت آموزشی در ترازوی تحلیل و نقد [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 139-168]

غ

  • غیاثی ندوشن، سعید تحلیل تطبیقی آموزش عالی فرامرزی در کشورهای منطقه خلیج فارس با رویکرد قطب‌های بین‌المللی آموزش [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 43-80]

ف

  • فانی، علی اصغر تدوین و طراحی مدل ارزشیابی عملکرد مبتنی بر شایستگی معلمان دبیرستانی در ایران: کاربست رویکرد ترکیبی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 195-236]
  • فتحیان بروجنی، محمد ظرفیت نظریه میدان برای توسعۀ الگوهای تحلیلی در عرصۀ آموزش عالی زمینه توسعه الگو: منش‌یابی اعضای هیأت علمی در قبال طیف‌های تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 283-314]
  • فتحی واجارگاه، کورش تأملی بر انواع رویکردها نسبت به قومیت در ایران و اثرات اجرای آن در نظام آموزشی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 37-56]
  • فرزاد، ولی اله شناسایی عوامل مؤثر در سنجش بهره‌وری پژوهشی اعضای هیأت علمی در حوزه‌ی علوم انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 149-176]
  • فضلی، صفر بررسی تأثیر ویژگی ثبات قدم دانشجویان در موفقیت سیستم‌های یادگیری الکترونیک با استفاده از مدل مکلین و دلون (مورد مطالعه: مرکزآموزش‌های الکترونیک دانشگاه گیلان) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 299-326]
  • فلاحی، حسین ادراک از ساختار سازمانی و نقش آن در پیش‌بینی سکوت سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه بیرجند [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 169-194]

ق

  • قاسمی واجارگاه، زینب بررسی تأثیر ویژگی ثبات قدم دانشجویان در موفقیت سیستم‌های یادگیری الکترونیک با استفاده از مدل مکلین و دلون (مورد مطالعه: مرکزآموزش‌های الکترونیک دانشگاه گیلان) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 299-326]
  • قنبری، کیومرث تبیین معیارهای مطلوب استقلال دانشگاهی و آثار آن بر آموزش عالی ایران از منظر حقوقی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 263-282]
  • قورچیان، نادرقلی ارائه مدل نهادینه کردن تسلط شخصی دانشجویان در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 95-138]

ک

  • کریمی، سیدبهاالدین تحلیل برنامه درسی علوم تجربی پایه‌های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی براساس سبک‌های یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 177-194]

ل

  • لشگری، معصومه مطالعه روند پژوهش‌ها در مدیریت با تأکید بر مفهوم رهبری و دلالت‌های آن در مدیریت و رهبری آموزشی: تجزیه و تحلیل کتابشناختی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 121-148]

م

  • محمدخانی، کامران ارائه مدل نهادینه کردن تسلط شخصی دانشجویان در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 95-138]
  • محمودی، فیروز تحلیل برنامه درسی علوم تجربی پایه‌های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی براساس سبک‌های یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 177-194]

ن

  • نامنی، احمد ظرفیت نظریه میدان برای توسعۀ الگوهای تحلیلی در عرصۀ آموزش عالی زمینه توسعه الگو: منش‌یابی اعضای هیأت علمی در قبال طیف‌های تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 283-314]
  • نصیری، فخرالسادات رهبری تنوع دانشجویان در نظام آموزش عالی: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاه‌های متخصصان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 347-386]
  • نعمتی، سمیه بازنمایی هویت رشتۀ مدیریت آموزشی در ایران با تأکید بر مقالات منتشرشده در مجلات تخصصی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 225-262]
  • نوریان، محمد تأثیر اجرای برنامه درسی با رویکرد وارونه بر یادگیری خودراهبر فراگیران [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 195-224]
  • نوروزی، داریوش تأثیر اجرای برنامه درسی با رویکرد وارونه بر یادگیری خودراهبر فراگیران [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 195-224]
  • نوه ابراهیم، عبدالرحیم بازنمایی هویت رشتۀ مدیریت آموزشی در ایران با تأکید بر مقالات منتشرشده در مجلات تخصصی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 225-262]

ی

  • یاسینی، علی واکاوی ادراک و تجارب نو معلمان از فرایند آشناسازی رسمی و غیررسمی در بدو خدمت [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 57-94]
  • یمنی دوزی سرخابی، محمد اعتبارسنجی عوامل، ملاک‌ها و نشانگرهای ارزیابی بیرونی گروه‌های آموزشی رشته علوم تربیتی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 13-42]
  • یوسف بروجردی، راضیه ساخت مقیاس سنجش رهبری هم‌افزا برای دانشگاه‌ها و اعتباریابی آن در دانشگاه اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 81-120]