ا
-
احمدی، امینه
تأثیر اجرای برنامه درسی با رویکرد وارونه بر یادگیری خودراهبر فراگیران [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 195-224]
-
احمدزهی، عبدالعلی
تدوین و طراحی مدل ارزشیابی عملکرد مبتنی بر شایستگی معلمان دبیرستانی در ایران: کاربست رویکرد ترکیبی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 195-236]
-
ادیب، یوسف
تحلیل برنامه درسی علوم تجربی پایههای چهارم، پنجم و ششم ابتدایی براساس سبکهای یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 177-194]
-
اردلان، محمد رضا
رهبری تنوع دانشجویان در نظام آموزش عالی: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاههای متخصصان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 347-386]
-
اسلامی، زهرا
شناسایی عوامل مؤثر در سنجش بهرهوری پژوهشی اعضای هیأت علمی در حوزهی علوم انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 149-176]
-
افشاری، مرجان
تأثیر اجرای برنامه درسی با رویکرد وارونه بر یادگیری خودراهبر فراگیران [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 195-224]
-
افضلی، افشین
رهبری تنوع دانشجویان در نظام آموزش عالی: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاههای متخصصان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 347-386]
-
اکبری بورنگ، محمد
ادراک از ساختار سازمانی و نقش آن در پیشبینی سکوت سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه بیرجند [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 169-194]
ب
-
بازدارقمچی قیه، مرتضی
تأملی بر انواع رویکردها نسبت به قومیت در ایران و اثرات اجرای آن در نظام آموزشی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 37-56]
-
باقری، امین
دوره کارشناسیارشد مدیریت آموزشی در ترازوی تحلیل و نقد [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 139-168]
-
بدری گرگری، رحیم
تحلیل برنامه درسی علوم تجربی پایههای چهارم، پنجم و ششم ابتدایی براساس سبکهای یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 177-194]
-
برجی، زهرا
واکاوی ادراک و تجارب نو معلمان از فرایند آشناسازی رسمی و غیررسمی در بدو خدمت [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 57-94]
پ
-
پناهی، مریم
تحلیل تطبیقی آموزش عالی فرامرزی در کشورهای منطقه خلیج فارس با رویکرد قطبهای بینالمللی آموزش [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 43-80]
-
پورشافعی، هادی
ادراک از ساختار سازمانی و نقش آن در پیشبینی سکوت سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه بیرجند [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 169-194]
ج
-
جعفری، پریوش
ارائه مدل نهادینه کردن تسلط شخصی دانشجویان در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 95-138]
-
جلالی، محمد
تبیین معیارهای مطلوب استقلال دانشگاهی و آثار آن بر آموزش عالی ایران از منظر حقوقی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 263-282]
ح
-
حاجی آقایی، حنیف
بازسازی نقش مدیر در مدارس متمایل به ساختار کارآفرینانه [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 237-264]
-
حسینی، سیدمحمد
تدوین و طراحی مدل ارزشیابی عملکرد مبتنی بر شایستگی معلمان دبیرستانی در ایران: کاربست رویکرد ترکیبی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 195-236]
-
حسن رضائی، جعفر
بررسی تأثیر کیفیت خدمات آموزشی بر وفاداری دانشجویان با میانجیگری رضایتمندی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 327-346]
-
حکیم زاده، رضوان
شناسایی عوامل مؤثر در سنجش بهرهوری پژوهشی اعضای هیأت علمی در حوزهی علوم انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 149-176]
خ
-
خباره، کبری
تأملی بر پدیده معلم تابآور؛ پدیدارشناسی نگرشها و تجربیات زیسته معلمان [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 13-36]
-
خدابنده لو، روح اله
مطالعه روند پژوهشها در مدیریت با تأکید بر مفهوم رهبری و دلالتهای آن در مدیریت و رهبری آموزشی: تجزیه و تحلیل کتابشناختی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 121-148]
-
خراسانی، اباصلت
اعتبارسنجی عوامل، ملاکها و نشانگرهای ارزیابی بیرونی گروههای آموزشی رشته علوم تربیتی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 13-42]
-
خسروی بابادی، علی اکبر
شناسایی الگوی رهبری آموزشی مدیران مدارس (مطالعه موردی: دوره اول ابتدایی شهر تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 265-298]
-
خلخالی، علی
بازسازی نقش مدیر در مدارس متمایل به ساختار کارآفرینانه [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 237-264]
-
خورسندی طاسکوه، علی
تحلیل تطبیقی آموزش عالی فرامرزی در کشورهای منطقه خلیج فارس با رویکرد قطبهای بینالمللی آموزش [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 43-80]
-
خورشیدی، عباس
شناسایی الگوی رهبری آموزشی مدیران مدارس (مطالعه موردی: دوره اول ابتدایی شهر تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 265-298]
د
-
دانا طوسی، مهدی
ظرفیت نظریه میدان برای توسعۀ الگوهای تحلیلی در عرصۀ آموزش عالی زمینه توسعه الگو: منشیابی اعضای هیأت علمی در قبال طیفهای تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 283-314]
ر
-
رجائی، امیر
اعتبارسنجی عوامل، ملاکها و نشانگرهای ارزیابی بیرونی گروههای آموزشی رشته علوم تربیتی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 13-42]
-
رجائی پور، سعید
ساخت مقیاس سنجش رهبری همافزا برای دانشگاهها و اعتباریابی آن در دانشگاه اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 81-120]
-
رحیمی، ژاله
شناسایی و رتبهبندی معیارهای انتخاب دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد با رویکرد تاپسیس فازی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 315-348]
-
رضایی زاده، مرتضی
اعتبارسنجی عوامل، ملاکها و نشانگرهای ارزیابی بیرونی گروههای آموزشی رشته علوم تربیتی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 13-42]
-
رضائیان، مجید
چالشهای بخش خصوصی آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 349-378]
-
رنجبرفرد، مینا
شناسایی و رتبهبندی معیارهای انتخاب دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد با رویکرد تاپسیس فازی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 315-348]
ز
-
زین آبادی، حسن رضا
تأملی بر پدیده معلم تابآور؛ پدیدارشناسی نگرشها و تجربیات زیسته معلمان [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 13-36]
س
-
سیادت، سید علی
ساخت مقیاس سنجش رهبری همافزا برای دانشگاهها و اعتباریابی آن در دانشگاه اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 81-120]
-
ستاری، علی
مطالعه روند پژوهشها در مدیریت با تأکید بر مفهوم رهبری و دلالتهای آن در مدیریت و رهبری آموزشی: تجزیه و تحلیل کتابشناختی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 121-148]
ش
-
شاه حسینی، محمد علی
تدوین و طراحی مدل ارزشیابی عملکرد مبتنی بر شایستگی معلمان دبیرستانی در ایران: کاربست رویکرد ترکیبی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 195-236]
-
شیری، اردشیر
واکاوی ادراک و تجارب نو معلمان از فرایند آشناسازی رسمی و غیررسمی در بدو خدمت [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 57-94]
-
شیربگی، ناصر
بازنمایی هویت رشتۀ مدیریت آموزشی در ایران با تأکید بر مقالات منتشرشده در مجلات تخصصی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 225-262]
-
شهرابی فراهانی، مریم
شناسایی الگوی رهبری آموزشی مدیران مدارس (مطالعه موردی: دوره اول ابتدایی شهر تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 265-298]
ص
-
صادقی، مجید
ارائه مدل نهادینه کردن تسلط شخصی دانشجویان در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 95-138]
-
صبوری، علی اکبر
شناسایی عوامل مؤثر در سنجش بهرهوری پژوهشی اعضای هیأت علمی در حوزهی علوم انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 149-176]
ع
-
عابدی، احمد
ساخت مقیاس سنجش رهبری همافزا برای دانشگاهها و اعتباریابی آن در دانشگاه اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 81-120]
-
عباس پور، عباس
تحلیل تطبیقی آموزش عالی فرامرزی در کشورهای منطقه خلیج فارس با رویکرد قطبهای بینالمللی آموزش [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 43-80]
-
عرفانی زاده، فریبرز
رهبری تنوع دانشجویان در نظام آموزش عالی: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاههای متخصصان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 347-386]
-
عزیزی، نعمت اله
بازنمایی هویت رشتۀ مدیریت آموزشی در ایران با تأکید بر مقالات منتشرشده در مجلات تخصصی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 225-262]
-
علم الهدی، جمیله
دوره کارشناسیارشد مدیریت آموزشی در ترازوی تحلیل و نقد [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 139-168]
غ
-
غیاثی ندوشن، سعید
تحلیل تطبیقی آموزش عالی فرامرزی در کشورهای منطقه خلیج فارس با رویکرد قطبهای بینالمللی آموزش [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 43-80]
ف
-
فانی، علی اصغر
تدوین و طراحی مدل ارزشیابی عملکرد مبتنی بر شایستگی معلمان دبیرستانی در ایران: کاربست رویکرد ترکیبی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 195-236]
-
فتحیان بروجنی، محمد
ظرفیت نظریه میدان برای توسعۀ الگوهای تحلیلی در عرصۀ آموزش عالی زمینه توسعه الگو: منشیابی اعضای هیأت علمی در قبال طیفهای تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 283-314]
-
فتحی واجارگاه، کورش
تأملی بر انواع رویکردها نسبت به قومیت در ایران و اثرات اجرای آن در نظام آموزشی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 37-56]
-
فرزاد، ولی اله
شناسایی عوامل مؤثر در سنجش بهرهوری پژوهشی اعضای هیأت علمی در حوزهی علوم انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 149-176]
-
فضلی، صفر
بررسی تأثیر ویژگی ثبات قدم دانشجویان در موفقیت سیستمهای یادگیری الکترونیک با استفاده از مدل مکلین و دلون (مورد مطالعه: مرکزآموزشهای الکترونیک دانشگاه گیلان) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 299-326]
-
فلاحی، حسین
ادراک از ساختار سازمانی و نقش آن در پیشبینی سکوت سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه بیرجند [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 169-194]
ق
-
قاسمی واجارگاه، زینب
بررسی تأثیر ویژگی ثبات قدم دانشجویان در موفقیت سیستمهای یادگیری الکترونیک با استفاده از مدل مکلین و دلون (مورد مطالعه: مرکزآموزشهای الکترونیک دانشگاه گیلان) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 299-326]
-
قنبری، کیومرث
تبیین معیارهای مطلوب استقلال دانشگاهی و آثار آن بر آموزش عالی ایران از منظر حقوقی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 263-282]
-
قورچیان، نادرقلی
ارائه مدل نهادینه کردن تسلط شخصی دانشجویان در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 95-138]
ک
-
کریمی، سیدبهاالدین
تحلیل برنامه درسی علوم تجربی پایههای چهارم، پنجم و ششم ابتدایی براساس سبکهای یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 177-194]
ل
-
لشگری، معصومه
مطالعه روند پژوهشها در مدیریت با تأکید بر مفهوم رهبری و دلالتهای آن در مدیریت و رهبری آموزشی: تجزیه و تحلیل کتابشناختی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 121-148]
م
-
محمدخانی، کامران
ارائه مدل نهادینه کردن تسلط شخصی دانشجویان در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 95-138]
-
محمودی، فیروز
تحلیل برنامه درسی علوم تجربی پایههای چهارم، پنجم و ششم ابتدایی براساس سبکهای یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 177-194]
ن
-
نامنی، احمد
ظرفیت نظریه میدان برای توسعۀ الگوهای تحلیلی در عرصۀ آموزش عالی زمینه توسعه الگو: منشیابی اعضای هیأت علمی در قبال طیفهای تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 283-314]
-
نصیری، فخرالسادات
رهبری تنوع دانشجویان در نظام آموزش عالی: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاههای متخصصان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 347-386]
-
نعمتی، سمیه
بازنمایی هویت رشتۀ مدیریت آموزشی در ایران با تأکید بر مقالات منتشرشده در مجلات تخصصی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 225-262]
-
نوریان، محمد
تأثیر اجرای برنامه درسی با رویکرد وارونه بر یادگیری خودراهبر فراگیران [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 195-224]
-
نوروزی، داریوش
تأثیر اجرای برنامه درسی با رویکرد وارونه بر یادگیری خودراهبر فراگیران [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 195-224]
-
نوه ابراهیم، عبدالرحیم
بازنمایی هویت رشتۀ مدیریت آموزشی در ایران با تأکید بر مقالات منتشرشده در مجلات تخصصی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 225-262]
ی
-
یاسینی، علی
واکاوی ادراک و تجارب نو معلمان از فرایند آشناسازی رسمی و غیررسمی در بدو خدمت [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 57-94]
-
یمنی دوزی سرخابی، محمد
اعتبارسنجی عوامل، ملاکها و نشانگرهای ارزیابی بیرونی گروههای آموزشی رشته علوم تربیتی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 13-42]
-
یوسف بروجردی، راضیه
ساخت مقیاس سنجش رهبری همافزا برای دانشگاهها و اعتباریابی آن در دانشگاه اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 81-120]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد