نمایه نویسندگان

آ

  • آراسته، حمیدرضا طراحی الگوی چابکی سازمانی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 13-40]

ا

  • ابراهیمی، سیدعلیرضا بررسی اثرات جهانی شدن بر نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 285-310]
  • ابوالقاسمی، محمود ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تفکر سیستمی فردی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 257-284]
  • اشرفی، سکینه نقش و وظایف مدیران مدارس و مسئولان سازمان آموزش و پرورش در جهت تقویت و توسعه عجین شدن معلمان با شغل‌شان: نتایج یک مطالعه آمیخته [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 239-256]
  • اصفهانی، مریم واکاوی تحلیلی - انتقادی تربیت اخلاقی یورگن هابرماس [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 75-98]
  • اعلامی، فرنوش از انتظار تا واقعیت: تحلیل شکاف کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 295-318]
  • اف، مهرعلی بررسی اثرات جهانی شدن بر نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 285-310]
  • اکبری، سعید از انتظار تا واقعیت: تحلیل شکاف کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 295-318]
  • امینی، نرجس مرور نظام‌مند شناسایی روند نگرش اعضای هیأت علمی در خصوص کاربست فاوا در آموزش در دانشگاه‌‌های ایران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 99-126]
  • امین بیدختی، علی اکبر نظام آموزش و پرورش و خلاء ده ساله یک الگوی عملیاتی برای ارزیابی عملکرد مدارس هیات امنایی کشور از منظر سیستم مدیریت مدرسه‌محور [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 101-124]
  • انصاری فر، مجید از انتظار تا واقعیت: تحلیل شکاف کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 295-318]

ب

  • بهروزی، ناصر ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تفکر سیستمی فردی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 257-284]
  • بهشتی، سعید واکاوی تحلیلی - انتقادی تربیت اخلاقی یورگن هابرماس [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 75-98]

پ

  • پورجاوید، سهیلا تحلیل راهبردی ارتقای چابکی سازمانی در آموزش عالی کشاورزی ایران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 181-210]
  • پوشنه، کامبیز بررسی تحقق فرصت‌های عادلانه‌ی آموزشی در مقطع ابتدایی شهر تهران بر پایه قانون برنامه پنجم توسعه کشور [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 157-180]

ت

  • ترجمان، لیلا امکان‌سنجی استقرار آموزش الکترونیکی در مدارس متوسطه روستایی و عشایری استان لرستان [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 311-338]
  • ترک لادانی، بهروز مرور نظام‌مند شناسایی روند نگرش اعضای هیأت علمی در خصوص کاربست فاوا در آموزش در دانشگاه‌‌های ایران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 99-126]

ج

  • جعفری، پریوش ارائه مدلی جهت ارتقاء کیفیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی(مورد مطالعه: استان گیلان) [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 13-46]

ح

  • حسینی، سید عیسی بررسی اثرات جهانی شدن بر نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 285-310]
  • حسن رضائی، جعفر مدل‌یابی معادلات ساختاری روابط انتظارات و کیفیت‌خدمات‌آموزشی با رضایتمندی و وفاداری‌دانشجویان با ‌تأکید برنقش میانجی‌گری ارزش‌درک‌شده [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 183-212]
  • حسین زاده، مریم بررسی تحقق فرصت‌های عادلانه‌ی آموزشی در مقطع ابتدایی شهر تهران بر پایه قانون برنامه پنجم توسعه کشور [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 157-180]
  • حسین قلی زاده، رضوان شناسایی و توصیف الگوی رهبری غالب و ویژگی‌های آن در مدارس دوره دوم متوسطه شهر بیرجند [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 339-368]

خ

  • خادمی کله لو، محمد ارائه الگوی مفهومی وظایف مدیران فناوری اطلاعات در مراکز آموزش عالی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 125-150]
  • خراسانی، اباصلت ارائه الگوی مفهومی وظایف مدیران فناوری اطلاعات در مراکز آموزش عالی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 125-150]
  • خسروی پور، بهمن تحلیل راهبردی ارتقای چابکی سازمانی در آموزش عالی کشاورزی ایران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 181-210]
  • خورسندی طاسکوه، علی شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت بخشی آموزش از دیدگاه متخصصان آموزش عالی و دانشجویان دکتری [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 151-182]

ر

  • رجایی پور، سعید شناسایی و اعتباریابی ابعاد و مؤلفه‌ها و ارزیابی میزان اعمال رهبری اخلاقی مدیران دانشگاهی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 267-294]
  • رضایی شریف، علی مدل‌سازی رهبری مدیران مدارس بر اشتیاق شغلی معلمان به واسطه فرهنگ مدرسه، توانمندسازی و ویژگی‌های شغلی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 212-238]
  • رضائیان، علی ارائه الگوی مفهومی وظایف مدیران فناوری اطلاعات در مراکز آموزش عالی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 125-150]

ز

  • زارع، سمیه شناسایی و توصیف الگوی رهبری غالب و ویژگی‌های آن در مدارس دوره دوم متوسطه شهر بیرجند [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 339-368]
  • زاهد بابلان، عادل مدل‌سازی رهبری مدیران مدارس بر اشتیاق شغلی معلمان به واسطه فرهنگ مدرسه، توانمندسازی و ویژگی‌های شغلی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 212-238]
  • زمانی، بی بی عشرت مرور نظام‌مند شناسایی روند نگرش اعضای هیأت علمی در خصوص کاربست فاوا در آموزش در دانشگاه‌‌های ایران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 99-126]
  • زین آبادی، حسن رضا نقش و وظایف مدیران مدارس و مسئولان سازمان آموزش و پرورش در جهت تقویت و توسعه عجین شدن معلمان با شغل‌شان: نتایج یک مطالعه آمیخته [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 239-256]

س

  • سیادت، سید حسین امکان‌سنجی استقرار آموزش الکترونیکی در مدارس متوسطه روستایی و عشایری استان لرستان [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 311-338]
  • سلیمی، جمال چالش‌های نوظهور آموزش عالی ایران و ارائه الگوی مفهومی؛ یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 127-156]
  • سلیمان، صفر بررسی اثرات جهانی شدن بر نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 285-310]
  • سلیمانی، لیلا طراحی نقشه استراتژی و شاخص‌های سنجش عملکرد برای مؤسسات آموزشی غیرانتفاعی، رویکرد امتیازی متوازن و تصمیم‌گیری گروهی [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 243-266]

ش

  • شامی زنجانی، مهدی طراحی چارچوب مفهومی رهبری تحول دیجیتال در سازمان‌های ایرانی [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 211-242]
  • شاه حسینی، محمدعلی طراحی چارچوب مفهومی رهبری تحول دیجیتال در سازمان‌های ایرانی [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 211-242]
  • شفیعی، ناهید ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تفکر سیستمی فردی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 257-284]
  • شهنی ییلاق، منیجه ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تفکر سیستمی فردی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 257-284]

ص

  • صفری، سعید طراحی نقشه استراتژی و شاخص‌های سنجش عملکرد برای مؤسسات آموزشی غیرانتفاعی، رویکرد امتیازی متوازن و تصمیم‌گیری گروهی [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 243-266]

ع

  • عابدین، بابک طراحی چارچوب مفهومی رهبری تحول دیجیتال در سازمان‌های ایرانی [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 211-242]
  • عارفی، محبوبه ارائه الگوی مفهومی وظایف مدیران فناوری اطلاعات در مراکز آموزش عالی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 125-150]
  • عبادی، ملیحه طراحی الگوی چابکی سازمانی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 13-40]
  • عبدی، آرش چالش‌های نوظهور آموزش عالی ایران و ارائه الگوی مفهومی؛ یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 127-156]
  • عبداللهی، حسین شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت بخشی آموزش از دیدگاه متخصصان آموزش عالی و دانشجویان دکتری [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 151-182]
  • عبدالهی، بیژن طراحی الگوی چابکی سازمانی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 13-40]
  • علی بیگی، امیرحسین تحلیل راهبردی ارتقای چابکی سازمانی در آموزش عالی کشاورزی ایران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 181-210]

ق

  • قاسمی، مجید چالش‌های نوظهور آموزش عالی ایران و ارائه الگوی مفهومی؛ یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 127-156]
  • قلعه ای، علیرضا مدل‌یابی معادلات ساختاری روابط انتظارات و کیفیت‌خدمات‌آموزشی با رضایتمندی و وفاداری‌دانشجویان با ‌تأکید برنقش میانجی‌گری ارزش‌درک‌شده [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 183-212]
  • قهرمانی، محمد مقایسه‌ی عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد استعداد درخشان، ممتاز با عادی در دانشگاه شهید بهشتی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 69-100]
  • قورچیان، نادر قلی ارائه مدلی جهت ارتقاء کیفیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی(مورد مطالعه: استان گیلان) [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 13-46]

ک

  • کاویانی، الهام طراحی الگوی دانشگاه کارآفرین براساس نظریه داده بنیاد (مطالعه موردی: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی غرب ایران) [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 41-74]
  • کیخا، احمد شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت بخشی آموزش از دیدگاه متخصصان آموزش عالی و دانشجویان دکتری [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 151-182]
  • کرم افروز، محمد جواد طراحی الگوی دانشگاه کارآفرین براساس نظریه داده بنیاد (مطالعه موردی: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی غرب ایران) [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 41-74]
  • کریمی نژاد، حسین ارائه مدلی جهت ارتقاء کیفیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی(مورد مطالعه: استان گیلان) [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 13-46]
  • کولایی، قدرت اله مدل‌سازی رهبری مدیران مدارس بر اشتیاق شغلی معلمان به واسطه فرهنگ مدرسه، توانمندسازی و ویژگی‌های شغلی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 212-238]

م

  • ماهروزاده، طیبه واکاوی تحلیلی - انتقادی تربیت اخلاقی یورگن هابرماس [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 75-98]
  • مجدزاده، منور شناسایی و اعتباریابی ابعاد و مؤلفه‌ها و ارزیابی میزان اعمال رهبری اخلاقی مدیران دانشگاهی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 267-294]
  • محمد داوودی، امیر حسین ارائه مدلی جهت ارتقاء کیفیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی(مورد مطالعه: استان گیلان) [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 13-46]
  • مرادی، سعید نظام آموزش و پرورش و خلاء ده ساله یک الگوی عملیاتی برای ارزیابی عملکرد مدارس هیات امنایی کشور از منظر سیستم مدیریت مدرسه‌محور [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 101-124]
  • مصطفائی، سیدمحمدرضا طراحی الگوی دانشگاه کارآفرین براساس نظریه داده بنیاد (مطالعه موردی: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی غرب ایران) [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 41-74]
  • معینی کیا، مهدی مدل‌سازی رهبری مدیران مدارس بر اشتیاق شغلی معلمان به واسطه فرهنگ مدرسه، توانمندسازی و ویژگی‌های شغلی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 212-238]
  • ملکیان، فرامرز طراحی الگوی دانشگاه کارآفرین براساس نظریه داده بنیاد (مطالعه موردی: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی غرب ایران) [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 41-74]
  • مهاجران، بهناز مدل‌یابی معادلات ساختاری روابط انتظارات و کیفیت‌خدمات‌آموزشی با رضایتمندی و وفاداری‌دانشجویان با ‌تأکید برنقش میانجی‌گری ارزش‌درک‌شده [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 183-212]
  • مهرام، بهروز شناسایی و توصیف الگوی رهبری غالب و ویژگی‌های آن در مدارس دوره دوم متوسطه شهر بیرجند [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 339-368]
  • مؤمنی گوجانی، نجمه مقایسه‌ی عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد استعداد درخشان، ممتاز با عادی در دانشگاه شهید بهشتی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 69-100]

ن

  • نامنی، احمد تبیین ویژگی‌های دورۀ گذار دانشگاه از نسل دوم به نسل سوم مطالعه موردی: یکی از دانشگاه‌های فنی-مهندسی کشور [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 47-68]
  • نصر اصفهانی، دکتر احمدرضا مرور نظام‌مند شناسایی روند نگرش اعضای هیأت علمی در خصوص کاربست فاوا در آموزش در دانشگاه‌‌های ایران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 99-126]
  • نوبخت، محمدباقر بررسی تحقق فرصت‌های عادلانه‌ی آموزشی در مقطع ابتدایی شهر تهران بر پایه قانون برنامه پنجم توسعه کشور [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 157-180]
  • نوری، مژگان طراحی چارچوب مفهومی رهبری تحول دیجیتال در سازمان‌های ایرانی [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 211-242]
  • نوه ابراهیم، عبدالرحیم طراحی الگوی چابکی سازمانی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 13-40]

ه

  • هویدا، رضا شناسایی و اعتباریابی ابعاد و مؤلفه‌ها و ارزیابی میزان اعمال رهبری اخلاقی مدیران دانشگاهی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 267-294]