نمایه نویسندگان

آ

  • آتشک، محمد ارزیابی اثربخشی طرح اعتبار ویژه پژوهشی دانشگاهی و ارائه راهکارهای اصلاحی [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 28-43]
  • آراسته، حمیدرضا الگویی برای افزایش بهره‌وری پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 95-117]
  • آراسته، زهرا بررسی میزان تأثیر آموزش کارکنان بر توانمندسازی منابع انسانی بانک کشاورزی منطقه غرب شهر تهران [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 78-94]

ا

  • ابوالقاسمی، محمود ارزیابی اثربخشی طرح اعتبار ویژه پژوهشی دانشگاهی و ارائه راهکارهای اصلاحی [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 28-43]
  • الله وردی زاده، خلیل بررسی میزان پاسخ‌گویی کتاب دین و زندگی سال دوم متوسطه به نیازهای معنوی و روانی دانش‌آموزان از دیدگاه دبیران دینی و قرآن [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 61-77]

ب

  • بوستان کار، مریم بررسی رابطه بین هوش هیجانی و تعهد سازمانی نیروی انسانی: یک مطالعه موردی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 34-49]

پ

  • پرهیزکار، لیلا مطالعه میزان رعایت اصول سازماندهی محتوا (توالی، وحدت و مداومت) در تدوین مفاهیم و مولفه‌های آموزش محیط زیست در محتوای دوره دبستانی از دیدگاه آموزگاران شهر تهران و ارائه راهکارهای مناسب برای آن [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 67-81]

ج

  • جوادی پور، محمد بررسی موانع به‌کارگیری کارآمد فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحقیقات دانشجویی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 143-163]

خ

  • خیری، ابراهیم بررسی میزان پاسخ‌گویی کتاب دین و زندگی سال دوم متوسطه به نیازهای معنوی و روانی دانش‌آموزان از دیدگاه دبیران دینی و قرآن [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 61-77]
  • خواجه ای، سعید بررسی کارآمدی مدل EFQM در ارزیابی عملکرد مدارس غیردولتی دوره راهنمایی و متوسطه از دیدگاه مدیران و دبیران آن‌ها [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 82-110]

ز

  • زارع، حسین اثربخشی رعایت اصول طراحی آموزشی (14 اصل چندرسانه‌ای ون مرینبور و کستر) بر یادگیری و یادداری در محیط‌های یادگیری چندرسانه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 9-27]
  • زند کریمی، غزال اهمیت محتوای یادگیری: مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان رشته‌های تحصیلی مختلف با استفاده از آموزش از راه دور به روش لایتنر پرو* [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 50-66]

س

  • سرخوش، مهدی بررسی میزان پاسخ‌گویی کتاب دین و زندگی سال دوم متوسطه به نیازهای معنوی و روانی دانش‌آموزان از دیدگاه دبیران دینی و قرآن [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 61-77]
  • سرمدی، محمدرضا اثربخشی رعایت اصول طراحی آموزشی (14 اصل چندرسانه‌ای ون مرینبور و کستر) بر یادگیری و یادداری در محیط‌های یادگیری چندرسانه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 9-27]
  • سرمدی، محمدرضا مطالعه میزان رعایت اصول سازماندهی محتوا (توالی، وحدت و مداومت) در تدوین مفاهیم و مولفه‌های آموزش محیط زیست در محتوای دوره دبستانی از دیدگاه آموزگاران شهر تهران و ارائه راهکارهای مناسب برای آن [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 67-81]

ش

  • شباک، مریم بررسی عوامل موثر بر کیفیت آموزش‌های ضمن خدمت بلندمدت (ادامه تحصیل): مورد معلمان ابتدایی استان تهران [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 111-142]
  • شبیری، سیدمحمد مطالعه میزان رعایت اصول سازماندهی محتوا (توالی، وحدت و مداومت) در تدوین مفاهیم و مولفه‌های آموزش محیط زیست در محتوای دوره دبستانی از دیدگاه آموزگاران شهر تهران و ارائه راهکارهای مناسب برای آن [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 67-81]
  • شمس مورکانی، غلامرضا بررسی رابطه بین هوش هیجانی و تعهد سازمانی نیروی انسانی: یک مطالعه موردی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 34-49]
  • شهرابی فراهانی، لیلا بررسی رابطه بین هوش معنوی و هوش هیجانی دانش‌آموزان دختر منطقه 15 آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 44-60]

ص

  • صباغیان، زهرا بررسی میزان تأثیر آموزش کارکنان بر توانمندسازی منابع انسانی بانک کشاورزی منطقه غرب شهر تهران [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 78-94]

ع

  • عارفی، محبوبه ارزیابی اثربخشی طرح اعتبار ویژه پژوهشی دانشگاهی و ارائه راهکارهای اصلاحی [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 28-43]
  • عبدلی سلطان احمدی، جواد بررسی میزان پاسخ‌گویی کتاب دین و زندگی سال دوم متوسطه به نیازهای معنوی و روانی دانش‌آموزان از دیدگاه دبیران دینی و قرآن [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 61-77]
  • علی یاری، سعادت بررسی رابطه بین هوش هیجانی و تعهد سازمانی نیروی انسانی: یک مطالعه موردی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 34-49]
  • علوی اعلاء، سیدمرتضی نقش تربیتی خانواده‌های سنتی و مدرن بر پیشرفت تحصیلی فرزندان [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 118-129]

ف

  • فتحی واجارگاه، کورش مفهوم‌پردازی نسبت میان دو نظام آموزش و پرورش عمومی و آموزش عالی در کشورهای منتخب جهان: رویکردی تطبیقی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 9-33]
  • فراستخواه، مقصود الگویی برای افزایش بهره‌وری پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 95-117]
  • فرجی ارمکی، اکبر الگویی برای افزایش بهره‌وری پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 95-117]
  • فرحبخش، کیومرث بررسی رابطه بین هوش معنوی و هوش هیجانی دانش‌آموزان دختر منطقه 15 آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 44-60]
  • فردانش، هاشم اثربخشی رعایت اصول طراحی آموزشی (14 اصل چندرسانه‌ای ون مرینبور و کستر) بر یادگیری و یادداری در محیط‌های یادگیری چندرسانه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 9-27]
  • فیضی، آوات اثربخشی رعایت اصول طراحی آموزشی (14 اصل چندرسانه‌ای ون مرینبور و کستر) بر یادگیری و یادداری در محیط‌های یادگیری چندرسانه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 9-27]

ق

  • قهرمانی، محمد ارزیابی اثربخشی طرح اعتبار ویژه پژوهشی دانشگاهی و ارائه راهکارهای اصلاحی [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 28-43]

ک

  • کاظم پور، صدیقه بررسی موانع به‌کارگیری کارآمد فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحقیقات دانشجویی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 143-163]

م

  • ملکی، حمید مفهوم‌پردازی نسبت میان دو نظام آموزش و پرورش عمومی و آموزش عالی در کشورهای منتخب جهان: رویکردی تطبیقی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 9-33]

ن

  • ناظمی، ملیحه بررسی کارآمدی مدل EFQM در ارزیابی عملکرد مدارس غیردولتی دوره راهنمایی و متوسطه از دیدگاه مدیران و دبیران آن‌ها [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 82-110]

ی

  • یزدی، سیده منور اهمیت محتوای یادگیری: مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان رشته‌های تحصیلی مختلف با استفاده از آموزش از راه دور به روش لایتنر پرو* [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 50-66]