چارچوبی برای کلیدی‌ترین شایستگی‌های یادگیری آینده

دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 263-290

10.48308/mpes.2023.102588

مطهره حمزه رباطی؛ حمید جاودانی


بررسی رابطه مؤلفه‌های بالندگی سازمانی اثربخش و عدالت اسلامی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران

دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 281-296

10.48308/mpes.2022.102407

عباس نیکخو امیری؛ محمدرضا باقرزاده؛ مجتبی طبری؛ یوسف قلیپور کنعانی


رهبری تنوع دانشجویان در نظام آموزش عالی: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاه‌های متخصصان

دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 347-386

10.52547/mpes.13.2.347

فریبرز عرفانی زاده؛ محمد رضا اردلان؛ فخرالسادات نصیری؛ افشین افضلی


رابطه هوش هیجانی با گرایش به رفتار شهروندی سازمانی

دوره 3، شماره 1، تیر 1389، صفحه 7-27

محمدرضا کریمی؛ علیرضا یوزباشی؛ کریم شاطری


نیاز سنجی آموزشی دبیران مدارس متوسطه از دیدگاه دبیران و مدیران

دوره 3، شماره 1، تیر 1389، صفحه 46-66

محبوبه عارفی؛ محسن طالب زاده نوبریان؛ هاشم محمدی چمردانی


بررسی تأثیر استراتژی مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی

دوره 3، شماره 1، تیر 1389، صفحه 67-97

غلامرضا شمس مورکانی؛ عبدالله صادقی


نیازسنجی آموزشی اعضاء هیئت علمی دانشگاه آزاد و دولتی و ارائه راهکارهای مطلوب

دوره 3، شماره 1، تیر 1389، صفحه 116-143

فیروز کیومرثی؛ کامبیز کامکاری؛ شهره شکرزاده


مطالعه و بررسی رابطه بین عوامل آموزشی و افت تحصیلی در میان دانش‌آموزان پسر آموزشگاه‌های راهنمایی

دوره 3، شماره 1، تیر 1389، صفحه 144-160

ُسیدمحمد مقیمی؛ حسین خنیفر؛ نفیسه زروندی؛ احمد جوکار؛ سیداحمد بیان معمار؛ اکبر فرجی ارمکی


واکاوی نشانگان رهبری تعلیم‌و‌تربیت - محور در مدارس ابتدایی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 خرداد 1402

10.52547/mpes.2023.229672.1284

ناصر شیربگی؛ منا شیخله


طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مسأله محور مبتنی بر رویکرد زیبایی شناسی در دوره ابتدایی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 02 مهر 1402

10.52547/mpes.2023.230707.1303

فروز جلیلی نیا؛ پروین احمدی؛ پروین صمدی