Toggle navigation
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
بیانیه شفافیت
اصول اخلاقی انتشار مقاله
فرایند پذیرش مقالات
بانک ها و نمایه نامه ها
اطلاعات آماری نشریه
هزینه انتشار
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
سیاستهای مجله
بایگانی
بیانیه دسترسی باز
سرقت ادبی
سیاست خودآرشیوی
سیاست حق مؤلف
مجوز دسترسی
راهنمای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
فرم ها
ارسال مقاله
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
کلیدواژهها =
محیطهای یادگیری چندرسانهای
تعداد مقالات:
1
اثربخشی رعایت اصول طراحی آموزشی (14 اصل چندرسانهای ون مرینبور و کستر) بر یادگیری و یادداری در محیطهای یادگیری چندرسانهای
دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه
9-27
حسین زارع؛ محمدرضا سرمدی؛ هاشم فردانش؛ آوات فیضی
مشاهده مقاله
اصل مقاله
313.76 K
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 17 (1403)
دوره 16 (1402)
دوره 15 (1401)
دوره 14 (1400)
دوره 13 (1399)
دوره 12 (1398)
دوره 11 (1397)
دوره 10 (1396)
دوره 9 (1395)
دوره 8 (1394)
دوره 7 (1393)
دوره 6 (1392)
دوره 5 (1391)
دوره 4 (1390)
دوره 3 (1389)
دوره 2 (1388)
دوره 1 (1387)